MultiPointECI Публикувано 12 февруари 2011 Сподели Публикувано 12 февруари 2011 Здравейте колеги! Имам Колт 3(JDM) 1988-ма,4г15,на който катализатора вече надхвърли 125 000км,а ламбда сондата,завита в изпускателния колектор,30 000км.Нямам възможност да закупя нов катализатор и затова съм решил скоро да изтърбуша стария.Проблем е обаче, че в него има завита още една ламбда сонда,за която четох че е само диагностична(за катализатора),но не съм сигурен дали ако го изтърбуша,това ще повлияе на горивната смес? Другото,което ме мъчи, е че не мога да намеря информация за пиновете на ЦЕУ-то.Бих искал да имам достъп до информацията от 2-те сонди без да режа жици и т.н,защото 2-рата е с метална изолация,без букса,която се скрива някъде в купето... Като цяло съм се захванал с това предизвикателство,защото при последната смяна на гарнитури на изп. с-ма,поразгледах катализатора и едва-едва се виждаше светлинка през него и най-вероятно вече "спъва" мотора.Разхода му е над 10л/100км градско,въпреки изправната запалителна с-ма,спирачна с-ма,компресия в нормата,уж почистени от присатка дюзи и оригинален размер гуми 175/70/13 Та сега в главата ми е изтърбущване на катализатора,въпреки че ме е страх да не стане още по-зле положението...Явно двигателчето си иска нови сонди,но дали от 2-рата има смисъл? Моля,ако някой е наясно с решаването на проблема,да сподели!Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zatvornik Публикувано 13 февруари 2011 Сподели Публикувано 13 февруари 2011 (редакция) Ако мислиш да изтърбушиш катализатора, по-добре е да се сложи резунансно гърне. При изтърбушването на катализатора се намялава съпротивление на генерацията и двигателя консумира повече гориво. Редактирано 13 февруари 2011 от Zatvornik Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 13 февруари 2011 Сподели Публикувано 13 февруари 2011 Ако мислиш да изтърбушиш катализатора, по-добре е да се сложи резунансно гърне. При изтърбушването на катализатора се намялава съпротивление на генерацията и двигателя консумира повече гориво.Изтърбушвай спокойно!!При двутактовите има значание "подпирането" на генерацията във връзка с мазането.При четиритактовите колкото е по-проходимо, толкова по-добре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.