autogad Публикувано 4 февруари 2011 Сподели Публикувано 4 февруари 2011 (редакция) От 3 дена и аз съм горд собственик на Spase Star 1.6 бензин 98к/с 2004гслед подкарването на дълга права смених на 5-та предавка и останових, че се чува едно лошо метално румолене като на неправилно зацепени запчатки.проверих маслото веднага има, даже е в повечко,но ми се стори че е малко гъстичко като че ли е минерално.питането ми е:отварял ли е някой такава кутия (мисля че е разработка на рено)страдат ли от кутии,и ако да ,какво да си поръчам или за какво да се подготвя при отварянето. исками се да стоя без кола най малко време и по възможност да имам поръчани частите които най вече се прецакват в една ск. кутия.когато съм на другите предавки няма проблем или шум само на задна като ,че ли има едвам доловимо тракане с оборотите на дифа.мое мнение ; петата може би ще мога да я извадя без да вадя кутия ,но ще ли ми е достатъчно?ако някой има здрава такава (втора употреба)да пише на ЛСняма да я отворя докато не получа някакво имфо карам си 1.2.3.4 и задна без проблемhttp://nag.az495.ru/cat/mitsubishi/?st=70&l=b3A9PXx8bWFya2V0PT1ldXJvfHxtYz09NDVRfHxzbT09REczQXx8Y2M9PUxOREVMNnx8ZXg9PXx8a2V5PT0yMnx8c2JnPT0xMjA%3D Редактирано 4 февруари 2011 от autogad Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 4 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2011 пишете кой детайл от линка според вас трябва да го имам задължително и от каде да го поръчам евентуалноблагодаря предварително :good: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 5 февруари 2011 Сподели Публикувано 5 февруари 2011 мое мнение ; петата може би ще мога да я извадя без да вадя кутия ,но ще ли ми е достатъчно? пишете кой детайл от линка според вас трябва да го имам задължителноПетата ще я извадиш без сваляне на кутията, но това не е достатъчно за да си решиш проблема, но със сваляне на капака можеш да видиш самият проблем ..А той е, че някой преди теб е отварял кутията и е счупил пластмасовият улей, който отвежда маслото до зъбчатките на 5-а скорост ..Лошото е, че за да се смени, се разцепва кутията ..На линка който си дал го няма .. Ето ти схема да го видиш ..http://www.japancars.ru/cat/mitsubishi/image.php?area=M60&img=122_110510044T&s=0.6 21189 е пластмасата която трябва да смениш ..По лесно (и евтино) ще я намериш в специализирани магазини на Рено ..Търсиш пластмасовият улей за смазване на 5-а скорост за кутия JB-3 ...Успех .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 6 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 6 февруари 2011 (редакция) благодаря за бързия отговор. Но шума е като на лагер и запчатки дали ще се наложи да се сменя някой лагер ,мисля да я отворя към четвъртак. дай някой тел на ЛС евентуално глобол да се чуем ако запецна отварял съм десеттина кутии но такава май не съм апък и е моята кола трябва да стане възможно най бързо :good: :icon_thumbup: Редактирано 6 февруари 2011 от autogad Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 8 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2011 (редакция) Благодаря на MARIO64, който даже ми съдейства за намиране на необходимите зъбчатки. Отворих кутията - имам смляна зъбчатка (без три зъба)на вторичния вал. Лагерите са добре и бадева свалих кутията - зъбчатките можеха да се сменят и на място(малко по неудобно е но Е възможно), важното е колцата да стане.Като я подкарам, пак ще пиша. Редактирано 8 февруари 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 9 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 9 февруари 2011 (редакция) Вече карам, всичко е ок.Наблюдавайте си ляв вътрешен маншон, че май преди мене някой го е сменял, но е било твърде късно (маслото се излива за секунди и кутията остава на сухо), а най-слабото място явно е 5-та скорост.Това е от мен :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Редактирано 9 февруари 2011 от somalietsa Колега, ползвай препинателни знаци и главни букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 февруари 2011 Сподели Публикувано 9 февруари 2011 Благодаря на MARIO64, който даже ми съдейства за намиране на необходимите зъбчатки. Абе не са точно необходимите, но сета ще имаш дълга 5-а скорост ..:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 10 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 10 февруари 2011 днес не остана време да я засека точно с колко километра на колко оборота е но през почивните дни ще я поразходя на дълго и ще пиша лошото е че от както съм я взел (а то е преди седмица )все си я карам до четвърта и незнам как е била преди. ако някой има такава да пише с 100км/ч=.....оборота с 120км/ч ..... оборота зада сравним как се е получилозабчатките на пета скорост май са от дизел :icon_thumbup: но е перфектнаоткрих ,че има и леко разбит вътрешен накраиник и днес ми предложиха от каризма в магазина ,че не им излиза друг, дали ще стане??? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 13 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 13 февруари 2011 със 2000оборота 75км/чсъс 3000оборота 112км/ч на пета скорост клко трябва да е ?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.