ttodorov77 Публикувано 30 януари 2011 Сподели Публикувано 30 януари 2011 (редакция) Колеги, помогнете - как и с какво се почиства дроселната клапа и моторчето за празен ход на спейс рънър 1,8 MPI? Редактирано 30 януари 2011 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 януари 2011 Сподели Публикувано 30 януари 2011 колеги помогнете как и с какво се почиства дроселната клапа и моторчето за празен ход на спейс рънър 1,8 MPIКарбуратор клийнър на Абро примерно........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 30 януари 2011 Сподели Публикувано 30 януари 2011 Карбуратор клийнър на Абро примерно........ Или с шума на Мицубиши ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttodorov77 Публикувано 30 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2011 (редакция) Или с шума на Мицубиши ..:DМАЙТАПЧИИДобре, ама колата като е студена не се реже, ами умира Редактирано 5 февруари 2011 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttodorov77 Публикувано 31 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2011 (редакция) МАЙТАПЧИИдобре ама колата като е студена не се реже ами умираСложна операция ли е свалянето и почистването на дроселната клапа? За какво трябва да се внимава? Редактирано 5 февруари 2011 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Светла Публикувано 31 януари 2011 Сподели Публикувано 31 януари 2011 Хехе, колега, Марио не те майтапи, просто ако погледнеш и на ПЯНАТА за бръснене ти пише ШУМА :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 31 януари 2011 Сподели Публикувано 31 януари 2011 Колега Тодоров, ако беше попрочел из форума щеше да разбереш че проблема ти е най-вероятно позапушени инжектори. При твоя мотор не се получава кой знае какъв нагар на дроселната клапа, ако все пак решиш да я почистиш няма лошо - махаш тротъл боди-то - сваля се лесно, има една гарнитурка която внимаваш да не скъсаш. Почистваш, там е и моторчето за празен ход, сглобяваш в обратния. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 31 януари 2011 Сподели Публикувано 31 януари 2011 Колега Тодоров, ако беше попрочел из форума щеше да разбереш че проблема ти е най-вероятно позапушени инжектори. Ако са запушени инжектори ,няма ли да пали по трудно според мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 януари 2011 Сподели Публикувано 31 януари 2011 МАЙТАПЧИИдобре ама колата като е студена не се реже ами умираНие че сме майтапчии, такива сме, но в случая няма майтап .. Само че първо се убеди, че наистина проблема ти е в дросела, защото ШУМАТА на :mitsu-smiley: е 28 лв. флакона , а щом студена ти умира, май проблема не е в дросела и няма смисъл да даваш толкова пари ..Ето, да се убедиш че сме сериозни .. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.