sir LANCERot Публикувано 24 януари 2011 Сподели Публикувано 24 януари 2011 Здравейте, Отдавна не съм писал тук, но тези от вас, които ме помнят, знаят колко псувах Балканстар преди време. Ето че дойде момента лансера да излезе от гаранция (преди няколко месеца). Закарах го при един приятел (има канал и се занимава с коли) да смени масло и филтри - все пак, води се елементарно точно това обслужване. Добре, но момчето нещо не уцели правилния модел на въздушния филтър, и в резултат на това лансерът започна да ръмжи на високи обороти, като пернишки голф с пробит китайски ремус. Направо ми се стъжни живота, моят лансер (девето поколение) беше по-безшумен от новия модел (десето)! Реших да мина през Балканстар въпреки, че имах едно наум, защото не знаех, че е от филтъра. Приемчикът веднага се заинтересува, въпреки че гаранцията ми беше изтекла, направихме една обиколка и първото предположение беше този филтър (въздушния). Смениха го и - воала! - лансерът отново замърка )) Направих си и зимен преглед. Споделих, че най-вероятно накладките са за смяна, но след прегледа ме уведомиха, че мога да карам още време с тези - не пожелаха да ми вземат парите; вместо това ми казаха истината. Още няколко пъти ходих в Балканстар за други дребни неща - винаги се отнасяха любезно и професионално, не се налагаше да чакам. Това ако някой ми го беше казал, че ще се случи преди една година, щях да му се изсмея в лицето! Това е истината, братя и сестри по :mitsu-smiley: - явно кризата прави чудеса! Още нещо, когато си направих сметката колко би ми излязла смяната на консумативи в който и да е друг сервиз - като се има предвид програмата 'Диамантите не остаряват' - разлика почти няма.Определено съм решил сър Лансерот да не влиза в друг сервиз, освен в Балканстар! Браво на екипа, поздравления - честно казано, не бих очаквал по-добро обслужване от това където и да е другаде по света. Ако повечето фирми в България се променят толкова бързо и ефективно в правилната посока, скандинавските страни ще ни завидят :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 24 януари 2011 Сподели Публикувано 24 януари 2011 Браво наистина! Дано все повече такива отзиви има за Балканстар! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 януари 2011 Сподели Публикувано 24 януари 2011 Здравейте, Отдавна не съм писал тук, но тези от вас, които ме помнят, знаят колко псувах Балканстар преди време. Ето че дойде момента лансера да излезе от гаранция (преди няколко месеца). Закарах го при един приятел (има канал и се занимава с коли) да смени масло и филтри - все пак, води се елементарно точно това обслужване. Добре, но момчето нещо не уцели правилния модел на въздушния филтър, и в резултат на това лансерът започна да ръмжи на високи обороти, като пернишки голф с пробит китайски ремус. Направо ми се стъжни живота, моят лансер (девето поколение) беше по-безшумен от новия модел (десето)! Реших да мина през Балканстар въпреки, че имах едно наум, защото не знаех, че е от филтъра. Приемчикът веднага се заинтересува, въпреки че гаранцията ми беше изтекла, направихме една обиколка и първото предположение беше този филтър (въздушния). Смениха го и - воала! - лансерът отново замърка )) Направих си и зимен преглед. Споделих, че най-вероятно накладките са за смяна, но след прегледа ме уведомиха, че мога да карам още време с тези - не пожелаха да ми вземат парите; вместо това ми казаха истината. Още няколко пъти ходих в Балканстар за други дребни неща - винаги се отнасяха любезно и професионално, не се налагаше да чакам. Това ако някой ми го беше казал, че ще се случи преди една година, щях да му се изсмея в лицето! Това е истината, братя и сестри по :mitsu-smiley: - явно кризата прави чудеса! Още нещо, когато си направих сметката колко би ми излязла смяната на консумативи в който и да е друг сервиз - като се има предвид програмата 'Диамантите не остаряват' - разлика почти няма.Определено съм решил сър Лансерот да не влиза в друг сервиз, освен в Балканстар! Браво на екипа, поздравления - честно казано, не бих очаквал по-добро обслужване от това където и да е другаде по света. Ако повечето фирми в България се променят толкова бързо и ефективно в правилната посока, скандинавските страни ще ни завидят :icon_rock:Това колега е елементарен проблем...........не бързай още с изводите си,особено когато има по кофти проблем......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 24 януари 2011 Сподели Публикувано 24 януари 2011 (редакция) Това колега е елементарен проблем...........не бързай още с изводите си,особено когато има по кофти проблем.........Да не бъдем черногледи и да отбелязваме положителното развитие по достойнство!Важното е, клиентът да е доволен! Редактирано 24 януари 2011 от tmintov 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ProFan Публикувано 10 февруари 2011 Сподели Публикувано 10 февруари 2011 Лично аз съм бил вав БС Варна и съм "очарован" от отношението.Имаше 4-ри "дилъра" във секцията на Mitsubishi които ни оставиха 40 минути да се веселим със моделите им без дори да се поинтересуват дали сме влезли за да купуваме или да крадем.Като се замисля е по-добре че не са ми дали съвет след като са толкова заинтересовани от моето присъствие.Не знам за вас ама това ми лъха на ниско качество дилъри продаващи високо качество коли.Няма да си взема нищо от тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 февруари 2011 Сподели Публикувано 10 февруари 2011 Лично аз съм бил вав БС Варна и съм "очарован" от отношението.Имаше 4-ри "дилъра" във секцията на Mitsubishi които ни оставиха 40 минути да се веселим със моделите им без дори да се поинтересуват дали сме влезли за да купуваме или да крадем.Като се замисля е по-добре че не са ми дали съвет след като са толкова заинтересовани от моето присъствие.Не знам за вас ама това ми лъха на ниско качество дилъри продаващи високо качество коли.Няма да си взема нищо от тях.И на други места е подобно положението!В края на 2010 г. агенцията „Маркет айс" направи независимо изследване на професионалните качества на българските търговци на автомобили. Привидни клиенти на Ford, Peugeot, Fiat и VW са посетили автосалони на марките в няколко от големите градове в страната. Резултатите в проучването показват как се справят търговците, как предлагат колите и доколко ефективно общуват с потенциалните купувачи, съобщи агенция Speed Press. Подобно проучване, известно като Mystery Shopping, не е много популярно у нас. При него специално обучени анкетьори в ролята на потенциални купувачи посещават автосалони в цялата страна и следят за цялостното поведение на служителите в тях. Тайният клиент по-късно докладва за всички фази на срещата - колко време след влизането е посрещнат и как му се е представил търговецът, обсъдени ли са нуждите му, предложени ли са му пробно пътуване и оферта, потърсен ли е за нова среща и т.н. С най-добър резултат в проучването на „Маркет айс" са търговците на Ford, които са получили 78 от 100 възможни точки. Следващите по резултат вносители са получили 63, 60, 51, 50 и 40 точки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.