paulbgr Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Здравейте колеги от извесно време моя другар взе да ми прави следния проблем.При запалване никакви проблеми потегляне загряване нормално,след като съм спрял да речем да си сварша някаква работа за 10 мин,запалвам и там почват проблемите.Паля без проблем но при подаване на повече газ колата заглъхва дори може да угасне ако натисна по рязко педала за гаста.Мошноста естесвено се губи,за да върви колата трябва да дозирам натискането на педала на газта.Интересно е че това продължава около 5 мин,докато се форсира колата след това няма проблеми отново.Въздушния и горивния филтри съм сменял преди около 6 хил. км.,свещите ми са нови. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Здравейте колеги от извесно време моя другар взе да ми прави следния проблем.При запалване никакви проблеми потегляне загряване нормално,след като съм спрял да речем да си сварша някаква работа за 10 мин,запалвам и там почват проблемите.Паля без проблем но при подаване на повече газ колата заглъхва дори може да угасне ако натисна по рязко педала за гаста.Мошноста естесвено се губи,за да върви колата трябва да дозирам натискането на педала на газта.Интересно е че това продължава около 5 мин,докато се форсира колата след това няма проблеми отново.Въздушния и горивния филтри съм сменял преди около 6 хил. км.,свещите ми са нови. Здравей.Аз имах същия проблем оказа се една от бобините,че е сдала багажа.Все пак пробвай да смениш свещите или вземи само кабели от някой друг колт за проба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanstv Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Здравей.Аз имах същия проблем оказа се една от бобините,че е сдала багажа.Все пак пробвай да смениш свещите или вземи само кабели от някой друг колт за проба. как така се оказа на диагностика ли ходи?Колко пари даде за бобината?Аз наливам в момента 240 лв за палец дистрибуторна капачка свещи кабели и ламбда сонда.И само на гадаене я карам че не мога да стигна до сервиза за диагностика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 как така се оказа на диагностика ли ходи?Колко пари даде за бобината?Аз наливам в момента 240 лв за палец дистрибуторна капачка свещи кабели и ламбда сонда.И само на гадаене я карам че не мога да стигна до сервиза за диагностика. Ти него не го гледай, той е с две бубини и запалването е съвсем различно. Но така или иначе когато има проблем, е хубаво да се види от майстор, а не да се сменя всичко наред. Но, все пак не забравяйте, че свещите и кабелите са консуматив който трябва да се сменя на определени километри. Има хора които изобщо не го зачитат това и се сещат, когато почне да мирише на неизгорял бензин, да прекъсва, изгори бубина и т.н.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanstv Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 Ти него не го гледай, той е с две бубини и запалването е съвсем различно. Но така или иначе когато има проблем, е хубаво да се види от майстор, а не да се сменя всичко наред. Но, все пак не забравяйте, че свещите и кабелите са консуматив който трябва да се сменя на определени километри. Има хора които изобщо не го зачитат това и се сещат, когато почне да мирише на неизгорял бензин, да прекъсва, изгори бубина и т.н....е моя колт е същия двигател същата година купих я преди месец да съм я карал 300-400 км.Съгласен съм трябва да се сменят тия неща дори и да не е от тях проблема няма място за съжаление.Можеш ли да ми препоръчаш каде да отида на майстор в София? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 януари 2011 Сподели Публикувано 11 януари 2011 е моя колт е същия двигател същата година купих я преди месец да съм я карал 300-400 км.Съгласен съм трябва да се сменят тия неща дори и да не е от тях проблема няма място за съжаление.Можеш ли да ми препоръчаш каде да отида на майстор в София? Може, аз изобщо не погледнах, че си друг човек от този който е пуснал темата, а гледам в профила му 95-та година, 1.3 12 клапана Ами свържи се с Пламен (DJ_Tymbi) той ще ти излекува болежките ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leski Публикувано 5 февруари 2011 Сподели Публикувано 5 февруари 2011 Аз имам същия проблем, колата ми работеше няколко секунди и гаснеше, смених и свещите с някакви японски и всичко се оправи, но само за 50-60 километра в момента пак имам същия проблем и отново колтчето ми е в кома. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apriliasr Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 Здравейте колеги от извесно време моя другар взе да ми прави следния проблем.При запалване никакви проблеми потегляне загряване нормално,след като съм спрял да речем да си сварша някаква работа за 10 мин,запалвам и там почват проблемите.Паля без проблем но при подаване на повече газ колата заглъхва дори може да угасне ако натисна по рязко педала за гаста.Мошноста естесвено се губи,за да върви колата трябва да дозирам натискането на педала на газта.Интересно е че това продължава около 5 мин,докато се форсира колата след това няма проблеми отново.Въздушния и горивния филтри съм сменял преди около 6 хил. км.,свещите ми са нови.ВАЖНО ! ВАЖНО ! ВАЖНО ! Мога да ви дам много полезна информация ... така моя колт е 1.3 , 98 година , значе и аз имах този проблем с подаването на гас и ми забиваще вместо да драпне... смених и аз кабели ,капачка , палец и почти никаква разлика нямаше ...една сутрин трагвам за работа и колата на след 1 километар огасна както си карах... отбих в страни махнах единия кабел -въртях и изкра нямаше ... намерих цялата капачка с бобината и там вътре комутатора извадих го ,сложих друг и колата запали , ( Сменял съм и бензиновия филтър ) НО ПРОБЛЕМА С ЗАБИВАНЕТО ПАК СИ ГО ИМАМ , така значе него търсете там.. според мене е ж дроселовата клапа и там неините датчици ...но все още не съм ги сменял... ето малко снимки . Дано да съм ви бил доста полезен с тая информация , и да оточна от както слозих ГАС го нямам този проблем на гас колата си върви перфекно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.