kretio74 Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 Здраевйте колеги от скоро съм собственик на колт 92 набор. Нещо му стана и неще да запали. Ток да те убие, бензин да те удави и неще и това е . Интересното е че след продължително въртене на стартер започва да тече бензин от меката връзка, а като сваля свещите направо река от бензин. Аз съм от Лом и тук всички майстори казват ЕКУ. ама няма логика щото вечерта го гася а на сутринта няма бръм. Check engin свети постоянно(не знам дали е нормално или трябва като запали да угасне). Помогнете, че тук много псевдо майстори. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 5 януари 2011 Сподели Публикувано 5 януари 2011 Проблемът ти най-вероятно се нарича комутатор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kretio74 Публикувано 6 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2011 (редакция) OK. Къде се намира комутатора? Колега, тук не пишем на латиница. Редактирано 6 януари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 Под кабелите за свещите :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 (редакция) Комутатор е блока за управление на двигателя.Ползвай търсачката. Редактирано 6 януари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 6 януари 2011 Сподели Публикувано 6 януари 2011 Комутатор е блока за управление на двигателяНе е точно така, по скоро си мисли че комутатора е чукче/наковалня ;)Често правят бела но при теб свети постоянно лампата на чека което не е добре. Не знам дали може да свети от дефектен комутатор струва ми се че не, но човека който най-добре знае и ще ти помогне с ЕКУ-то е Milen_Z, потърси го тук във форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 януари 2011 Сподели Публикувано 7 януари 2011 Здраевйте колеги от скоро съм собственик на колт 92 набор. Нещо му стана и неще да запали. Ток да те убие, бензин да те удави и неще и това е . Интересното е че след продължително въртене на стартер започва да тече бензин от меката връзка, а като сваля свещите направо река от бензин. Аз съм от Лом и тук всички майстори казват ЕКУ. ама няма логика щото вечерта го гася а на сутринта няма бръм. Check engin свети постоянно(не знам дали е нормално или трябва като запали да угасне). Помогнете, че тук много псевдо майстори.Ако ток има,,т.е. искра на свещите и тя е хубава,силна и синя,обаче тече от меката връзка бензин, то тогава най вероятно става въпрос за проблем в ЕКУ, или по скоро за транзисторите, които управляват дюзите по маса.........или пък самите маси някъде са се "замасили" я в некой друг провоник, я в корпуса и така даватпостоянно оптворена дюза,тъй като дюзите се захранват от 12В от контактния коюч, а масите се комутират от ЕКУ то..........за целта извадете инж. рейка заедно с дюзите от колектора и вижте какво става при завъртане на ключа на стартер..........ако плюят бензин нон стоп , значи е в ЕКУ-то проблема или комутиращите маси............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jonko Публикувано 8 март 2011 Сподели Публикувано 8 март 2011 Проблема ти е в компа на колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AmxBg Публикувано 10 март 2011 Сподели Публикувано 10 март 2011 Щом свети отивай на компютърна диагностика :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.