Премини към съдържание

Колтчето не ще да запали


Препоръчано мнение

Здраевйте колеги от скоро съм собственик на колт 92 набор. Нещо му стана и неще да запали. Ток да те убие, бензин да те удави и неще и това е . Интересното е че след продължително въртене на стартер започва да тече бензин от меката връзка, а като сваля свещите направо река от бензин. Аз съм от Лом и тук всички майстори казват ЕКУ. ама няма логика щото вечерта го гася а на сутринта няма бръм. Check engin свети постоянно(не знам дали е нормално или трябва като запали да угасне). Помогнете, че тук много псевдо майстори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комутатор е блока за управление на двигателя.

Ползвай търсачката.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Комутатор е блока за управление на двигателя

Не е точно така, по скоро си мисли че комутатора е чукче/наковалня ;)

Често правят бела но при теб свети постоянно лампата на чека което не е добре. Не знам дали може да свети от дефектен комутатор струва ми се че не, но човека който най-добре знае и ще ти помогне с ЕКУ-то е Milen_Z, потърси го тук във форума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здраевйте колеги от скоро съм собственик на колт 92 набор. Нещо му стана и неще да запали. Ток да те убие, бензин да те удави и неще и това е . Интересното е че след продължително въртене на стартер започва да тече бензин от меката връзка, а като сваля свещите направо река от бензин. Аз съм от Лом и тук всички майстори казват ЕКУ. ама няма логика щото вечерта го гася а на сутринта няма бръм. Check engin свети постоянно(не знам дали е нормално или трябва като запали да угасне). Помогнете, че тук много псевдо майстори.

Ако ток има,,т.е. искра на свещите и тя е хубава,силна и синя,обаче тече от меката връзка бензин, то тогава най вероятно става въпрос за проблем в ЕКУ, или по скоро за транзисторите, които управляват дюзите по маса.........или пък самите маси някъде са се "замасили" я в некой друг провоник, я в корпуса и така даватпостоянно оптворена дюза,тъй като дюзите се захранват от 12В от контактния коюч, а масите се комутират от ЕКУ то..........за целта извадете инж. рейка заедно с дюзите от колектора и вижте какво става при завъртане на ключа на стартер..........ако плюят бензин нон стоп , значи е в ЕКУ-то проблема или комутиращите маси.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...