rado_85 Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Скъпи съфорумци, Дойде време и аз да се оплача и да попитам за съвет.... Притежавам Колт 5-та генерация. При натискане на педала за спирачката се получава тресене както в педала така и във волана (при скорост над 70 км.) и най вече по баир надолу.Лятото се получи същия проблем и : 1.Смених накрайници2.Шлайфахме дисковете3.Джанти проверени - перфектни4.Гуми проверени перфектни Забравих да добавя,че не съм сменил накладките , понеже бяха сменени месец преди шлайфането на дисковете....И от скоро време се появи някакъв скърцащ(стържещ) звук в педала за спирачката и това е само когато се натисне плавно (не е постоянно)Спирачна течност не съм сменял, мисля сега да я сменя , но едва ли проблема е от нея.:icon_crying: Моля за вашите съвети .Благодаря Ви предварително.:help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 (редакция) А колата потропва ли по дупките? При разбити тампони на носачите или луфт в шарнир можеш да имаш такова треперене... И предполагам направи реглаж след като смени накрайниците... Отделно от това, от шлайфани дискове добро не съм видял - да, има някаква вероятност да се изравнят повърхностите до голяма степен, но диска ще си остане крив - като структура и като овал. Ако не тропа колата и е направен реглаж на предницата, аз бих направил следното: 1. Проверка на спирачните апарати (дали не задържат накриво);2. Проверка на накладките дали са износени накриво;3. Смяна на дисковете с нови. Редактирано 9 декември 2010 от HolyMan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_85 Публикувано 10 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2010 А колата потропва ли по дупките? При разбити тампони на носачите или луфт в шарнир можеш да имаш такова треперене... И предполагам направи реглаж след като смени накрайниците... Отделно от това, от шлайфани дискове добро не съм видял - да, има някаква вероятност да се изравнят повърхностите до голяма степен, но диска ще си остане крив - като структура и като овал. Ако не тропа колата и е направен реглаж на предницата, аз бих направил следното: 1. Проверка на спирачните апарати (дали не задържат накриво);2. Проверка на накладките дали са износени накриво;3. Смяна на дисковете с нови. Много благодаря за отговора ... Нищо не потропва като мина през дупки стегната си е отвсякъде ...Ще проверя накладки , дискове и спирачни апарати.Дано да е нещо оттам.:icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 10 декември 2010 Сподели Публикувано 10 декември 2010 Здравей,Радо.Да ти кажа и моята кола имаше абсолютно същите симптоми.Орави се с нови дискове и накладки.Със шлайф не ми препоръчаха,защото старите ми дискове бяха много ръждясали и нямало смисъл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado_85 Публикувано 10 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2010 Здравей,Радо.Да ти кажа и моята кола имаше абсолютно същите симптоми.Орави се с нови дискове и накладки.Със шлайф не ми препоръчаха,защото старите ми дискове бяха много ръждясали и нямало смисъл. Мерси за отговора, говорих с Емо и той ми даде такъв съвет...И все пак реших да пусна една тема пък да се допитам до форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.