celio Публикувано 1 декември 2010 Сподели Публикувано 1 декември 2010 Здравейте на всички!Както се забелязва това ми е първото мнение в този форум, за жалост е неприятно.Става дума за Паджеро 2.8 TDI (къса база).Имам го от съвсем скоро. Внос от Белгия.Проблема ми е следния - пали от четрърт оборот работи около минута и гасне (това стана днес сутринта) и много пушеше. После пак - въртя пали работи пак малко и гасне. Доста се притесних ама викам дай пак ще пробвам - паля върти малко и гасне. Викам последен опит - въртя пали взе да работи пуши подадох малко газ аха аха и всичко се оправи. Карах го нямаше проблем. Спирам, въртя пали (вече като загря) и нямаше проблеми повече.Сменен е от горивен филтър още при покупката и масло и маслен филтър. Но когато го взех нямаше никакви проблеми - паля и тръгвам (чакам да загрее 3 4 мин. преди да тръгна). Стана месец и малко отгоре нямах никакви проблеми. Аз този проблем го свързах с времето че сега е малко по-студено.Но незнам дали е така.От това което видях из форума ми стана ясно че имало някакъв семеринг на ГНП-то, но пък при този проблем със семеринга сипмтомите май не много като моите. Ако някой може нещо да подскаже... ПоздравиЧ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 1 декември 2010 Сподели Публикувано 1 декември 2010 Колега, провери си резервоара за утайки и боклуци. Виж дали не е запушена цедката на засмукващата тръба е резервоара. Аз имах същия проблем и точно от това излезе... резервоара ми беше пълен с някакви ситни бронзови стружки. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
celio Публикувано 1 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2010 (редакция) Колега, провери си резервоара за утайки и боклуци. Виж дали не е запушена цедката на засмукващата тръба е резервоара. Аз имах същия проблем и точно от това излезе... резервоара ми беше пълен с някакви ситни бронзови стружки. Успех! Здравей колега!То ако е от резервоара ще е добре. И дано да е от там. А на теб как ти се струва версията да е този семеринг? Смисал моите симптоми отговарят ли на тези за заминал семеринг ? Редактирано 1 декември 2010 от celio Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 2 декември 2010 Сподели Публикувано 2 декември 2010 Здравей колега!То ако е от резервоара ще е добре. И дано да е от там. А на теб как ти се струва версията да е този семеринг? Смисал моите симптоми отговарят ли на тези за заминал семеринг ? Колега, провери си най-напред резервоара, ако не е от него, тогава ще търсим проблема на друго място. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v_P_m Публикувано 3 декември 2010 Сподели Публикувано 3 декември 2010 (редакция) Колега, спокойно това е някакъв сериен дефект и аз имам 2.8тди, 95-та абсолютно същите проблеми когато е по-студено пали по-трудно и след определено време гасне. Казаха ми че е от ГНП-то още не сме го оправили, ако има напредък при мен ще пиша в тази тема. Явно е, че проблема е един и същ. Редактирано 3 декември 2010 от Mitsubishi Над 20 правописни грешки! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
clsh Публикувано 14 декември 2010 Сподели Публикувано 14 декември 2010 аз имах същия проблем с моя,гарантирам ти че проблема е в помпата.ремонта ми излезе 470 лева което вклучва почистване на резервоара и всички траби,нов горивен филтър и накрая изпратихме помпата за ремонт в хасково тъи като съм от малък град и никои не е достатъчно кадърен на тема ГНП.След като я поправиха работи отлично без да гасне,а пали много лесно даже при -17 градуса. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen76 Публикувано 28 февруари 2011 Сподели Публикувано 28 февруари 2011 Здрасти,както посочи колегата преди мен това явно е обичайно за Паджеро,и аз го имам абсолютно същия проблем но сутрин когато го паля му подавам лекичко газ докато изчисти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sariones Публикувано 13 март 2011 Сподели Публикувано 13 март 2011 (редакция) Здравейте на всички!................Първо направи пробата с прозрачните маркучи. Тоест, сложи прозрачни маркучи преди и след горивния филтър. За да елиминираш запушен горивопровод от резервоара (по някаква причина) пробвай с туба гориво вместо резервоар. След това пиши какъв е резултата. Гледай дали някъде има въздух по маркучите. Всичко друго са догадки.П.с. Ако проблема е в семеринга, ремонта е около 130лв. Знам това защото съм го правил. Но така описан проблема не ми звучи така.П.П.с. И между другото надали го караш така 3(три) месеца. От какво беше проблема? Редактирано 13 март 2011 от Sariones Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.