Премини към съдържание

1г и 2г разпределителни валове


Препоръчано мнение

Здравеите колеги , имам следния въпрос .... На 1г и 2г разпределителните валове еднакви ли са ? В смисъл моторите са 4г63 и двата , стокови без турбо , мога ли да заменя валовете без да изпадам в излишни халюцинации :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип може, но няма да усетиш разликата. На 1г валовете са по-агресивни. Не знам ти кои искаш да ползваш, но тези на 1г са по-добрия вариант.

 

П.С. Сега видях че говориш за атмосферен мотор, там може и да няма разлика...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип може, но няма да усетиш разликата. На 1г валовете са по-агресивни. Не знам ти кои искаш да ползваш, но тези на 1г са по-добрия вариант.

 

П.С. Сега видях че говориш за атмосферен мотор, там може и да няма разлика...

 

Аз искам да си прехвърля турбо валовете от стария ми мотор(от черното 1г) , и да ги сложа на новото ми 2г :icon_rock: . Попринцип си мислех да сменя целия мотор , но се оказа че захвата към купето е съвсем друг :( . Затова питам дали някои е сменял валове , да не свалям ремъци и т.н.и накрая да се окаже , че са различни :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи направо си прехвърли цялата глава. Главата на 1Г е с по широки портове и ако мислиш да турбинираш ще е много по-добър вариант. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи направо си прехвърли цялата глава. Главата на 1Г е с по широки портове и ако мислиш да турбинираш ще е много по-добър вариант. :)

 

Главата от 2г започва да ограничава около 450-500 к.с., и има по добър дезайн на портовете, дори и да са по-малки.

 

Аз искам да си прехвърля турбо валовете от стария ми мотор(от черното 1г) , и да ги сложа на новото ми 2г :icon_rock: . Попринцип си мислех да сменя целия мотор , но се оказа че захвата към купето е съвсем друг :( . Затова питам дали някои е сменял валове , да не свалям ремъци и т.н.и накрая да се окаже , че са различни :)

 

Ако е за атмосверка то би трябвало валовете да са същите. Обикновено атмосверните валове са 244/240, но има и други, които са много редки 264/260. Всеки вал има буква, която определя какъв лифт и дюрация има вала. Виж какви букви имаш на 1г и на 2г и ги пусни тук да видим дали ще намерим информация за тях. Може да се окаже и комбинация, не се знае.

 

Но, турбо валовете са 252/252 (освен при 1г турбо с автоматична ск. кутия), и не повишават мощността при атмосверни двигатели, а точно обратното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги , имам следния въпрос .... На 1г и 2г разпределителните валове еднакви ли са ? В смисъл моторите са 4г63 и двата , стокови без турбо , мога ли да заменя валовете без да изпадам в излишни халюцинации :icon_hmm:

Много се извинявам, продаваш ли турбо мотора?

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Главата от 2г започва да ограничава около 450-500 к.с., и има по добър дезайн на портовете, дори и да са по-малки.

Всъщност най-точно казано главата на 2Г има по добра VE(volumetric efficiency), докато тази на 1Г има доста по добър flow rate. Всичко зависи от целите. Глава от 1Г то дава по-добър top end, глава от 2г ти дава по-добър въртящ момент. За драг - 1г глава, за стрийт 2Г...

Редактирано от somalietsa
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност най-точно казано главата на 2Г има по добра VE(volumetric efficiency), докато тази на 1Г има доста по добър flow rate. Всичко зависи от целите. Глава от 1Г то дава по-добър top end, глава от 2г ти дава по-добър въртящ момент. За драг - 1г глава, за стрийт 2Г...

 

Значи за стриит да си оставя моята глава , с валовете от 1г .. ???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи за стриит да си оставя моята глава , с валовете от 1г .. ???

 

Ако питаш мен, остави всичко както си е и главата от 1г за резерва. Ако валовете ти са от турбо Еклипс, то те са 252-ки и двата и ако ги сложиш на твоята кола, няма да върви нормално. Вече по-нататък ако турбинираш слагай тях...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

От едно известно време ми свети една жълта лампа с нарисувано масло на нея , някои има ли идея за какво може да е ??? предположих , че може да е за нивото на маслото , но то си е добре ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали кабела от този датчик не се е откачил. Ако не е, то датчика е заминал

 

Това е където се завива масления филтър

 

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQgUAIl2Ckmjzt3nmatusJR7zh-GRFGRwOdOK7gz0iHHxstM9RP

Редактирано от ico4g64
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж дали кабела от този датчик не се е откачил. Ако не е, то датчика е заминал

 

Това е където се завива масления филтър

 

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQgUAIl2Ckmjzt3nmatusJR7zh-GRFGRwOdOK7gz0iHHxstM9RP

 

Но тази лампа не е червената за маслото , а една жълта , пак със същата леика , и има едни вълнички отдолу . И не свети постоянно , ами само сутрин замалко , и като я настъпя на обороти повече време ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не ти свети лампата за водния радиатор?От описанието се сещам само за това...

Редактирано от DaNy SHaDy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...