georgyass Публикувано 26 ноември 2010 Сподели Публикувано 26 ноември 2010 Здравеите колеги , имам следния въпрос .... На 1г и 2г разпределителните валове еднакви ли са ? В смисъл моторите са 4г63 и двата , стокови без турбо , мога ли да заменя валовете без да изпадам в излишни халюцинации :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 30 ноември 2010 Сподели Публикувано 30 ноември 2010 По принцип може, но няма да усетиш разликата. На 1г валовете са по-агресивни. Не знам ти кои искаш да ползваш, но тези на 1г са по-добрия вариант. П.С. Сега видях че говориш за атмосферен мотор, там може и да няма разлика... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 30 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 30 ноември 2010 По принцип може, но няма да усетиш разликата. На 1г валовете са по-агресивни. Не знам ти кои искаш да ползваш, но тези на 1г са по-добрия вариант. П.С. Сега видях че говориш за атмосферен мотор, там може и да няма разлика... Аз искам да си прехвърля турбо валовете от стария ми мотор(от черното 1г) , и да ги сложа на новото ми 2г :icon_rock: . Попринцип си мислех да сменя целия мотор , но се оказа че захвата към купето е съвсем друг :( . Затова питам дали някои е сменял валове , да не свалям ремъци и т.н.и накрая да се окаже , че са различни Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 30 ноември 2010 Сподели Публикувано 30 ноември 2010 Вземи направо си прехвърли цялата глава. Главата на 1Г е с по широки портове и ако мислиш да турбинираш ще е много по-добър вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 Вземи направо си прехвърли цялата глава. Главата на 1Г е с по широки портове и ако мислиш да турбинираш ще е много по-добър вариант. Главата от 2г започва да ограничава около 450-500 к.с., и има по добър дезайн на портовете, дори и да са по-малки. Аз искам да си прехвърля турбо валовете от стария ми мотор(от черното 1г) , и да ги сложа на новото ми 2г :icon_rock: . Попринцип си мислех да сменя целия мотор , но се оказа че захвата към купето е съвсем друг :( . Затова питам дали някои е сменял валове , да не свалям ремъци и т.н.и накрая да се окаже , че са различни Ако е за атмосверка то би трябвало валовете да са същите. Обикновено атмосверните валове са 244/240, но има и други, които са много редки 264/260. Всеки вал има буква, която определя какъв лифт и дюрация има вала. Виж какви букви имаш на 1г и на 2г и ги пусни тук да видим дали ще намерим информация за тях. Може да се окаже и комбинация, не се знае. Но, турбо валовете са 252/252 (освен при 1г турбо с автоматична ск. кутия), и не повишават мощността при атмосверни двигатели, а точно обратното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsi Публикувано 5 декември 2010 Сподели Публикувано 5 декември 2010 (редакция) Здравеите колеги , имам следния въпрос .... На 1г и 2г разпределителните валове еднакви ли са ? В смисъл моторите са 4г63 и двата , стокови без турбо , мога ли да заменя валовете без да изпадам в излишни халюцинации :icon_hmm:Много се извинявам, продаваш ли турбо мотора? Редактирано 5 декември 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 6 декември 2010 Сподели Публикувано 6 декември 2010 (редакция) Главата от 2г започва да ограничава около 450-500 к.с., и има по добър дезайн на портовете, дори и да са по-малки. Всъщност най-точно казано главата на 2Г има по добра VE(volumetric efficiency), докато тази на 1Г има доста по добър flow rate. Всичко зависи от целите. Глава от 1Г то дава по-добър top end, глава от 2г ти дава по-добър въртящ момент. За драг - 1г глава, за стрийт 2Г... Редактирано 6 декември 2010 от somalietsa Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 7 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2010 Всъщност най-точно казано главата на 2Г има по добра VE(volumetric efficiency), докато тази на 1Г има доста по добър flow rate. Всичко зависи от целите. Глава от 1Г то дава по-добър top end, глава от 2г ти дава по-добър въртящ момент. За драг - 1г глава, за стрийт 2Г... Значи за стриит да си оставя моята глава , с валовете от 1г .. ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Значи за стриит да си оставя моята глава , с валовете от 1г .. ??? Ако питаш мен, остави всичко както си е и главата от 1г за резерва. Ако валовете ти са от турбо Еклипс, то те са 252-ки и двата и ако ги сложиш на твоята кола, няма да върви нормално. Вече по-нататък ако турбинираш слагай тях... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 17 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2010 От едно известно време ми свети една жълта лампа с нарисувано масло на нея , някои има ли идея за какво може да е ??? предположих , че може да е за нивото на маслото , но то си е добре ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico4g64 Публикувано 18 декември 2010 Сподели Публикувано 18 декември 2010 (редакция) Виж дали кабела от този датчик не се е откачил. Ако не е, то датчика е заминал Това е където се завива масления филтър http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQgUAIl2Ckmjzt3nmatusJR7zh-GRFGRwOdOK7gz0iHHxstM9RP Редактирано 18 декември 2010 от ico4g64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 18 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2010 Виж дали кабела от този датчик не се е откачил. Ако не е, то датчика е заминал Това е където се завива масления филтър http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQgUAIl2Ckmjzt3nmatusJR7zh-GRFGRwOdOK7gz0iHHxstM9RP Но тази лампа не е червената за маслото , а една жълта , пак със същата леика , и има едни вълнички отдолу . И не свети постоянно , ами само сутрин замалко , и като я настъпя на обороти повече време ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 18 декември 2010 Сподели Публикувано 18 декември 2010 (редакция) Да не ти свети лампата за водния радиатор?От описанието се сещам само за това... Редактирано 18 декември 2010 от DaNy SHaDy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.