Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Въпрос относно иридиеви свещи


Препоръчано мнение

Колеги, в Ратола - Пловдив ми  предложиха иридиеви свещи NGK (за съжаление не запомних кода), подходящи за двигатели на газ. Вероятно са същите като на GDI. 

 

Твърдят, че са свалили цената от 42 на 33 лв.  .  

 

Приемлива ли е и има ли аналог със съпоставими характеристики  на по-добра цена?

 

Това е малко в раздел "Глезотии", но и колицата си е заслужила нещо за Коледа :)

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Твърдят, че са свалили цената от 42 на 33 лв. .

 

Приемлива ли е и има ли аналог със съпоставими характеристики на по-добра цена?

Ако наистина са NGK а не Денсо, даже им е ниска цената ....

По другите магазини си ги държат на 45 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леко от темата ще вмъкна факта, че си купих NGK японски от Ратола. По-евтини от същите - но френски, от друг магазин. А дали има разлика в качеството - не мога да кажа.

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм доволен от Денсо, обикновените.... няма и 30 лв за комплект в Ратола и се държат идеално.... Салагах преди време NGK с платиниева вложка - абсолютно никаква разлика... И се отказах да правя такива неща.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги!

 

В крайна сметка купих свещите, но разказът се получи с продължение.  Едва постфактум попаднах на информация в сайта на NGK, че въздушната междина при свещите за газ е 0,8 mm и имат надпис CNG (compressed naturall gas).  Но нали всички сме малко внуци на инж. Г. Балкански - "доработих" свещите.  Сега по същество - не мога да си позная колата. С обикновените свещи "кихаше" често, макар че бях сменил  лулите и кабелите.  Сега върнах нарочно старите кабели и я мъчих  на всички режими - никакво кихане. Работи по-меко и тихо и даже мисля, че стрелката на термометъра се върна малко. И най-главното  : свали разхода. Посъщия маршрут при същите скорости и пробег, разходът определено е по-малък.  Така, че за мен изводът е "Струва си".  Ако някой си направи експеримента с кола на пропан-бутан би било добре да сподели впечатления - сигурно опитът ще е полезен за колегите. 

 

С поздрави към всички съфорумници - В. Величков.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...