Веселин Величков Публикувано 25 ноември 2010 Сподели Публикувано 25 ноември 2010 Колеги, в Ратола - Пловдив ми предложиха иридиеви свещи NGK (за съжаление не запомних кода), подходящи за двигатели на газ. Вероятно са същите като на GDI. Твърдят, че са свалили цената от 42 на 33 лв. . Приемлива ли е и има ли аналог със съпоставими характеристики на по-добра цена? Това е малко в раздел "Глезотии", но и колицата си е заслужила нещо за Коледа ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 ноември 2010 Сподели Публикувано 26 ноември 2010 Твърдят, че са свалили цената от 42 на 33 лв. . Приемлива ли е и има ли аналог със съпоставими характеристики на по-добра цена?Ако наистина са NGK а не Денсо, даже им е ниска цената ....По другите магазини си ги държат на 45 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 26 ноември 2010 Сподели Публикувано 26 ноември 2010 (редакция) Леко от темата ще вмъкна факта, че си купих NGK японски от Ратола. По-евтини от същите - но френски, от друг магазин. А дали има разлика в качеството - не мога да кажа. Редактирано 28 ноември 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 26 ноември 2010 Сподели Публикувано 26 ноември 2010 Аз пък съм доволен от Денсо, обикновените.... няма и 30 лв за комплект в Ратола и се държат идеално.... Салагах преди време NGK с платиниева вложка - абсолютно никаква разлика... И се отказах да правя такива неща. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселин Величков Публикувано 29 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 29 ноември 2010 Здравейте, колеги! В крайна сметка купих свещите, но разказът се получи с продължение. Едва постфактум попаднах на информация в сайта на NGK, че въздушната междина при свещите за газ е 0,8 mm и имат надпис CNG (compressed naturall gas). Но нали всички сме малко внуци на инж. Г. Балкански - "доработих" свещите. Сега по същество - не мога да си позная колата. С обикновените свещи "кихаше" често, макар че бях сменил лулите и кабелите. Сега върнах нарочно старите кабели и я мъчих на всички режими - никакво кихане. Работи по-меко и тихо и даже мисля, че стрелката на термометъра се върна малко. И най-главното : свали разхода. Посъщия маршрут при същите скорости и пробег, разходът определено е по-малък. Така, че за мен изводът е "Струва си". Ако някой си направи експеримента с кола на пропан-бутан би било добре да сподели впечатления - сигурно опитът ще е полезен за колегите. С поздрави към всички съфорумници - В. Величков. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.