vencislavmitev Публикувано 25 ноември 2010 Сподели Публикувано 25 ноември 2010 (редакция) Здравейте! Тази пролет си купих мицубиши колт 97-а година, 1.6 16 клапана. За съжаление имам един проблем от както съм го купил и той е следния: когато подам повече газ в ниските обороти имам някакво придърпване. Това е между 1500 - 2000 оборота...след това нямам проблем, но ако искам да я карам нормално ми придърпва и не мога да разбера от къде е проблема. Смених свещи, горивен филър, но не се оправи. Нуждая се от съвет какво да правя, защото ми омръзна всеки майстор да е на различно мнение и накрая същото. Редактирано 25 ноември 2010 от Emil Dimitrov Писането на КИРИЛИЦА е абсолютно задължително!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 ноември 2010 Сподели Публикувано 25 ноември 2010 Здравей, колега! Като за начало те призовавам да пишеш на кирилица. Относно твоя проблем веднага ти давам съвета който искаш - Компютърна диагностика, ул. Емил Марков, Ицо, gsm: 0888 744 156. Отиваш при човека, прави ти диагностиката и ти казва. Лично аз съм убеден, че киловолтовите кабели са ти за смяна, но това на осцилоскопа веднага ще се види. Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencislavmitev Публикувано 26 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2010 Благодаря колегаА и да питам тук вав Варна има има ли места и времена в които се сабирате така лубители Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 ноември 2010 Сподели Публикувано 26 ноември 2010 Благодаря колегаА и да питам тук вав Варна има има ли места и времена в които се сабирате така лубители Разбира се! Погледни в раздела за сбирки и ще намерш темата за Варна. Присъствието е задължително :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 27 ноември 2010 Сподели Публикувано 27 ноември 2010 Имам същият проблем , но при мене не е от кабелите а от бубините ;) едната е смених скоро ще дойде време и на другата 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vencislavmitev Публикувано 2 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2010 (редакция) А като цени как са бубините Редактирано 6 декември 2010 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalio088 Публикувано 6 декември 2010 Сподели Публикувано 6 декември 2010 Кабелите и лулите под самите бубини... Има ги в Ратола като отделна част, въпреки че ми бяха казали че са неразделима част от бубината. 45лв е бройката без ДДС на лула. Ако сте сменили само кабели с някакви уж японски нищо чудно да се задълбочат нещата с придърпването. Аз лично бях дал 70лв за двата кабела вместо 110без ДДС от Ратола (а и ги няма налични - никога)и беше плачевно положението и след 1 ден ги подарих на един приятел който след месец ги хвърли. На TESLA е доста по добра изработката и въпреки че бях скептичен, че за 30лв ще ми предоставят нещо, което да върши дори някаква работа, реших да ги пробвам. Е това са едни от най сладко похарчените 30лв за Колта. Просто вече като натиснеш в ниските обороти колата си ускорява плавно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leski Публикувано 6 февруари 2011 Сподели Публикувано 6 февруари 2011 А колега, каква е цената на самата бобина, че колтчето ми не пали и се самнявам в бобините. Мерси предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.