gelet0 Публикувано 17 ноември 2010 Сподели Публикувано 17 ноември 2010 Смятам да си купувам такова Паджеро.Ако може да ми предложите сервизна помощ за София.За първоначален преглед и смяна на необходимите консумативи.Благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 17 ноември 2010 Сподели Публикувано 17 ноември 2010 Смятам да си купувам такова Паджеро.Ако може да ми предложите сервизна помощ за София.За първоначален преглед и смяна на необходимите консумативи.Благодаря!!!Имаш ЛС . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 18 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2010 Имам вече първи въпроси:Когато мигат индикацийте за колелата в движение. Това нормално ли е ?Има ли модел на който да липсва копчето за блокаж на задния диференциал?Благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 18 ноември 2010 Сподели Публикувано 18 ноември 2010 Имам вече първи въпроси:Когато мигат индикацийте за колелата в движение. Това нормално ли е ?Има ли модел на който да липсва копчето за блокаж на задния диференциал?Благодаря!!! Не колега не е нормално да мигат по време на движение . Също така съществуват модели без блокаж на задният мост . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 ноември 2010 Сподели Публикувано 18 ноември 2010 Имам вече първи въпроси:Когато мигат индикацийте за колелата в движение. Това нормално ли е ?Има ли модел на който да липсва копчето за блокаж на задния диференциал?Благодаря!!!Не е нормално, нормално е да мигат първите 2-5 метра и спед това да не мигат...........Когато преминаваш от 4HHL към 4H примерно, то трябва да мръднеш колата леко напред-назад и тогава ще спре да мигаТова е така, защото муфите може да са под напрежение и да не може вакуума да издърпа шпиндела на муфата........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 4 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2010 Някъде се говореше за модели с два акумулатора!Някой знае ли повече за тези модели?Благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 Някъде се говореше за модели с два акумулатора!Някой знае ли повече за тези модели?Благодаря!!!Имам един такъв при мен за ремонт с два акумулатора ..........какво искаш да знаеш за тях........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 4 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2010 (редакция) Имам един такъв при мен за ремонт с два акумулатора ..........какво искаш да знаеш за тях........ Нещо специално ли са?Защо 2 !Да го гледам ли по-сериозно?Благодаря!!! Редактирано 4 декември 2010 от gelet0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 Нещо специално ли са?Защо 2 !Да го гледам ли по-сериозно?Благодаря!!!Нищо специално не са ,само дето са за по "северния" пазар............Трябва да го гледате, но вие и да го гледате или не ,нищо няма да разберете ..........за целта ще ви споделя някои работи:Този модел е добър джип като цяло, но има чест проблем с ГНП-то..........В зависимост от годината нан производство ,има 3 типа помпи и то все на една фирма - Зексел............най добрите са от 3тия тип ,при който са отстранени куп пропуски и дефекти фабрични.....но и те си имат проблеми а това е лошо,защото никой в БГ няма да можзе да ви помогне, дори и аз ,защото не разполагам с мнпого ,адски скъп и неоправдан стенд ........Помпата като даде дефект , то мотора не пали ,особено сутрин или като е студен...........дори и да запали, то ще е след 40-50 секундно въртене на стартер ..........Това е така, защото помпата не подава гориво точно в определения момент когато трябва да подаде.........съвета ми е дори и да запали от раз, да изчакаш определено време в рамките на 1 час и паск да пробваш дали ще запали , ако не запали, значи има проблем.......другото което трябва да установиш е ,дали пали еднакво, т.е. дали пали от 1/4 оборот или всеки път е различно - това пак е симптом на развалена ГНП..........Ако се прецака помпата и искаш да я оправяш ,трябва да се свали и да се прати в Австрия ,там е най близкото място ,в което ще ти я оправят.........ремонта на помпата ,както и транспорта излиза около 6 000 лв............Рециклирането се състои от смяна на електронния блок, гърбицата, вала ,уплътнения,пластинките и т.н. и въобще 100% рециклирана,след това тази помпа се поставя на въпросния стенд ,там се правят настройки, тестове и т.н. и накрая се развърта за последно и в един момент стенда спира на точно определено място и каза ето тук ще са белезите и така трябва да се зацепи.........След това се поставят контра скоби м/у вала и корпуса така че да не се върти вала и така у съндъка и обратно при теб.........Друг по рядко срещан проблем и то от най първите екземпляри е , че издфухват гарнитурите ...........Срещал съм и с един акумулатор и мисля че имаше значение дали е с 1 или 2 когато автомобила е ръчна или автоматична ск. кутия.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 5 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2010 С автоматични скорости е.Има ли начин с тестер да се разбере дали помпата е добра?Или само начина на палене е достатъчен?Благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 5 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2010 Като се води мотора команрейл, това не е ли ГНП да създава налягане в един горивипровод. И дюзите да си впръскват когато и колкото трябва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 декември 2010 Сподели Публикувано 5 декември 2010 С автоматични скорости е.Има ли начин с тестер да се разбере дали помпата е добра?Или само начина на палене е достатъчен?Благодаря!!!Има начин сд тестера да се разбере, но той ще покаже само моментното състояние ,което не значи че след 3-4-6 месеца ще нямаш проблеми........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 5 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 5 декември 2010 Да, разбирам.Това е тестер а не врачка: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 9 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2010 Имам си вече Паджеро 3,2 DiD и въпроси!Колко се помпат оригиналните гуми?Има копче на което пише HEAT. За какво е ?Благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 Имам си вече Паджеро 3,2 DiD и въпроси!Колко се помпат оригиналните гуми?Има копче на което пише HEAT. За какво е ?Благодаря!!!Това копяе е свързано с климатика или по скоро за отплението на долната част на предното стъкло ,така че да не замръзват чистачките.............на някои имат и реотан в долната част на стъклото предното и не е необходимо да вкл. климатика...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 Рециклирани помпи подържаме на склад и цената им е около 4000лв, така че няма нужда де се праща никъде, просто купуваш рециклирана, а старата си остава за теб.1. Къде са били рециклирвани?2. Кой тип помпи Зексер са , щото те са 3 типа.....3. Развъртани ли са на спец. стенда и дали са с фиксиран "белег"?4. Имат ли скобите за фиксиране на оста спрямо корпуса?И как при вас са рециклирани за 4 к лв. като на най близкото място са за по 6 к лв.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 12 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2010 след 2006г вече са комонрейл и нямат нищо общо, Значи ли ,че преди 2006 не е комонрейл мотора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 12 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2010 Да, обикновен турбо-дизел с директно впръскване, но с роторна помпа с електронно управление.Благодаря!Разбрах!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 15 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2010 Търся секретен болт за резервната гумаМоля, ако някой има да ми се обади!Благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 17 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2010 Търся секретен болт за резервната гумаМоля, ако някой има да ми се обади!Благодаря!!!Нещо ударих на камък.Мислех,че по-лесно ще си намеря. А то никой-нишо не казва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 17 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 17 декември 2010 Може да се достави по поръчка оргинален - 192лв с ДДС.Това е цена за болта ли само?Секрета ми е наред. Само, самия болт е повреден. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 18 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2010 Болт със секрета и три ключа. Само болта струва 30лв, но също е на поръчка. За алумуниева или стоманена джанта ти трябва, защото са различни?Алуминиеви са джантите. Аз ще потърся някой стругар май. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 24 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 24 декември 2010 (редакция) Много приятно съм изненадан от джипа!Очаквах доста по спартанско поведение.Направо ме кефи! Редактирано 24 декември 2010 от gelet0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 16 януари 2011 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2011 Здравейте!!!Търся сикапаче за фар за мъгла ляво.Счупена ми е ключалката на подлакътника която отваря подлакътника. Моля за предложения!!!Благодаря!!! ППЗабравих и калъф за резервната гума! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gelet0 Публикувано 17 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2011 Дойде ми време да сменям маслата.3,2 мотор, автоматик. 2001година.Моля за оферти!!! Може и на лични.Благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.