Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Здравейте, имам нужда от съвет и затова реших да пия вода от извора, както се казва :)

Ще си взимам Паджеро къса база, харесал съм си едно, но е 2,5 двигател, а всички мои приятели ми казват че били слаби и пикливи двигатели, нямали мощност и пукали глави.

Затова искам да попитам дали наистина е така и дали да се ориентирам на 100% към по големият двигател, макар че този които е 2,5 ми е харесал много.

Благодаря предварително :)

Редактирано от Mitsubishi
Колега, използвай и главните букви и буквата "Ъ"
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение, че 2.8 двигателя е за предпочитане. Не само, че е по-дуракоустойчив, но и мощноста му е с 26 коня повече. Иначе щом си харесал вече джип, отивай и го купувай, защо искаш мнение?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

купи си бензин 3.0 по здрави са и еднакво харчи с дизела а може и на газ (1,23)

Бе най добре е 3.5 24 клапана да си вземе.......... :icon_thumbup: на това купе просто лети.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си 2,8 ТДИ,върви повече,гори по-малко,освен ако не караш с висока скорост,Бензина е ламяи ако сложиш и бомба с газ в багажника направо не те мисля :icon_angel: .Провери го предварително дали всичко е наред при специалист.Ако не можеш да си върнеш ДДС от нафтата то всеки шофьор на камион ще ти продаде за 1,50лв максимум.А по-куцо нещо от голям бензинов двигател с газово не съм виждал.Избора е твои.Успех! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си 2,8 ТДИ,върви повече,гори по-малко,освен ако не караш с висока скорост,Бензина е ламяи ако сложиш и бомба с газ в багажника направо не те мисля :icon_angel: .Провери го предварително дали всичко е наред при специалист.Ако не можеш да си върнеш ДДС от нафтата то всеки шофьор на камион ще ти продаде за 1,50лв максимум.А по-куцо нещо от голям бензинов двигател с газово не съм виждал.Избора е твои.Успех! :icon_thumbup:

Лелеей, разби на пух и прах всичко движещо се на бензин.........ама дали си се качвал някога на такова за да даваш мнения ,не е ясно............

Според теб значи , всички които карат на газ са камикадзета ,носещи по една атомна бомба с взривен еквивалент от 10 килотонна бомба, а в радиационен аспект - по 2 Чернобила накуп.............

Колега, като даваш такива мнения ,поне бъди обективен..........

Сега да кажа аз нещичко........

1. АГУ-тата отодавна са минали всякакви норми на безопасност, и монтирани от квалифиционен спец, то бъди сигурен ,че нафтата повечко гори от газта ако стане нещо по колата............

2. АГУ-тата не са забранени в Европа ,това значи че от 300 милиона европейци има поне 1 милион инженери ,които мислят по добре от тебе в това отношение..........

3. Разликата м/у 2.8 ТД и 3.5 МПИ е от земята до небето както във вървене , така и в безпроблемност .............единственото преимушество на 2.8 ТД е в това ,че има малко по добро доускорение на високи предавки.....и нищо повече ......

4. Разликата м/у 2.8 ТД и 3.5 МПИ е "цели" 4 литра в полза на печката, ама нали сме сложили атомна бомба ,та на нас камикадзетата ни излиза почти без пари возията..........

5 Това да си купуваш нафта от ТИР-аджиите го забрави ,защото тяхната нафта е по различна от нашата........т..е. ако си виждал ,те зареждат на други колонки ...........факт е че нафтата е бчаш нафта ,а не дизелово гориво..........

6. 3.5 мотора е най безпроблемния мотор на Мицубиши , а това че е куц.......... :lol: Ако си от Сф ,ела да ти покажа колко е куц и да ги сравним с твоята печка.............

Нищо лично колега............. :icon_tongue:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите :)

2,8 ще е предпочитам дизел пред газта, карал съм кола на газ и знам как е :)

Редактирано от Mitsubishi
Моля, вземете си бележка за правописа.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

мерси за съветите :)

2,8 ще е

предпочитам дизел пред гаста,карал съм кола на газ и знам как е :)

...........и как е???

Успех колега.......... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гасне на всеки светофар, което е малко дразнещо както за мен така и за тези които са на колоната :)

Смених изпарители ли и какво ли не, не ми се разправя пак с газови уредби :)

Харесах си вече един късак но е с мек таван, затова питах в друга тема дали се намират твърди тавани, понеже все ще се намери някоя да ти го нареже тоя, а и предполагам че зимно време навява :)

Редактирано от Mitsubishi
Правописни грешки, неизползване на главни букви, всичко в едно изречение.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

гасне на всеки сфетофар което е малко дразнещо както за мен така и за тези които са на колоната :)

смених изпарители ли и какво ли не,не ми се разправя пак с газови уредби :)

Моята защо никога не е гаснела???

Това показва само как един човек се насжтройва против нещо ,от некадърноста на друг човек - в случая майстора ти ,дет е "гледал" твоята АГУ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах Галант 2,5 24V - 163 коня.Хонди - 2 броя,Тоиота,Ауди,Грандчероки 4,2 всичките бензинови,като Черокито с газово.Тогава го купих/газовото/ за 650 долара с монтажа и както споменаваха и колегите,гасне по кръстовищата,на елкон като чуят че съм с газово не ме приемат за диагностика,пращат ме там където са ми слагали газовото,там пък ме пращат на елкон....Луда работа!Накрая с един приятел с неговата кола/с газово/един ни нацели отстрани и съответно съд под налягане при достатъчно силен удар се взривява.така стана и при нас.Имам по себе си изгаряния до 3 та степен по тялото и откритите части.За твое сведение колега,опита съм го натрупал лично!не случаино се слага стикер на автомобили с газово - за предупреждение,за повишен риск и т.н.Дано не ти се случва.А и другото което е да си купиш мощна кола и да я оскатиш с газово защото много "харчела" ми е несериозно просто.За нафтата- от поне минимум една година разлика в колонките за зареждане - НЯМА.Нафтата е една и съща.Ако си фирма ти възстановяват ДДС за бензина не става.И при условие че изминавам над 70000 км на година да карам на бензин ми се струва безмислено.Особенно с новите дизели.С един резервоар отивам до София и се връщам,без значение с каква скорост се движа.Визирам лекия си автомобил.Не съм чул за взривяване на дизелов автомобил след удар,а по нашата телевизия редовно показват такива с газово.Физичен закон е колега.Вземи си някои нов дизел и ще видиш как зареждаш два/доста често 3 пъти/ по-рядко.Имат си и пъргавината.

Остани със здраве,посещаваи по-често сервиза за газово за проверка за течове,да случиш на хубава нафта и не пуши в колата да не станем колеги по изгаряния.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах Галант 2,5 24V - 163 коня.Хонди - 2 броя,Тоиота,Ауди,Грандчероки 4,2 всичките бензинови,като Черокито с газово.Тогава го купих/газовото/ за 650 долара с монтажа и както споменаваха и колегите,гасне по кръстовищата,на елкон като чуят че съм с газово не ме приемат за диагностика,пращат ме там където са ми слагали газовото,там пък ме пращат на елкон....Луда работа!Накрая с един приятел с неговата кола/с газово/един ни нацели отстрани и съответно съд под налягане при достатъчно силен удар се взривява.така стана и при нас.Имам по себе си изгаряния до 3 та степен по тялото и откритите части.За твое сведение колега,опита съм го натрупал лично!не случаино се слага стикер на автомобили с газово - за предупреждение,за повишен риск и т.н.Дано не ти се случва.А и другото което е да си купиш мощна кола и да я оскатиш с газово защото много "харчела" ми е несериозно просто.За нафтата- от поне минимум една година разлика в колонките за зареждане - НЯМА.Нафтата е една и съща.Ако си фирма ти възстановяват ДДС за бензина не става.И при условие че изминавам над 70000 км на година да карам на бензин ми се струва безмислено.Особенно с новите дизели.С един резервоар отивам до София и се връщам,без значение с каква скорост се движа.Визирам лекия си автомобил.Не съм чул за взривяване на дизелов автомобил след удар,а по нашата телевизия редовно показват такива с газово.Физичен закон е колега.Вземи си някои нов дизел и ще видиш как зареждаш два/доста често 3 пъти/ по-рядко.Имат си и пъргавината.

Остани със здраве,посещаваи по-често сервиза за газово за проверка за течове,да случиш на хубава нафта и не пуши в колата да не станем колеги по изгаряния.

Случвало ме се е ,но не гръмна ........защо ли? Защото е монтирана кадърно колега, и бутилката се търкаляше по улицата..........Аз самия съм си сервиз ,но не за АГУ-та..........

За нов дизел никога няма да си взема, по скоро бих си взел стар ,но ново производство............ :icon_bye:

Но няма нужда да спорим в темата на колегата ,той вече си е направил своя избор - евтиното после излиза по скъпо.........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...