Patrikman Публикувано 23 октомври 2010 Сподели Публикувано 23 октомври 2010 Здравейте колеги, Появи се проблем при мен - спря да ми работи задната дюза за почистване на стъклото ! Въпросът ми е къде да търся проблема ? Предните дюзи работят перфектно !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 23 октомври 2010 Сподели Публикувано 23 октомври 2010 Махаш десния преден подкалник и търсиш. При мен също не работи,но още не мога да намеря време за това. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 октомври 2010 Сподели Публикувано 23 октомври 2010 (редакция) Някъде бях писал как се оправя (ползвай търсачката). Вместо да сваляш подкалника става и да разкопчееш кората отдолу и ако може да бръкнеш. За задната чистачка е дясното моторче. Разглобяваш го, подаваш му 12V и въртиш на ръка докато тръгне. Ако не тръгне търсиш друго. Редактирано 23 октомври 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
space joro Публикувано 23 октомври 2010 Сподели Публикувано 23 октомври 2010 При мен проблема беше в самата дюза. Оправих я като я изчистих от ръждата и боклуците, които бяха в нея, но за целта я разглобих. Вади се лесно , като свалиш третия стоп и после издърпаш маркучето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 23 октомври 2010 Сподели Публикувано 23 октомври 2010 На каризмата е на тавана и май трябва да се разглоби отвътре, че да се свали (аз съм пробвали и не успях да я извадя). Ако самата пръскалка е позапушена може да се пробва с игла и вероятно нямаше да се пуска тема даже. Под не работи аз разбирам че хич я няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
space joro Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Ами то и аз си мислих че е от помпата ама като я погледнах видях, че пръска доста силно, а стопа и на Спейса се вади от вътре на едни чопове е малко е кофти ама лекинката трябва. С игла пробвах не става, бая беше клеасала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrikman Публикувано 24 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2010 (редакция) Ако самата пръскалка е позапушена може да се пробва с игла и вероятно нямаше да се пуска тема даже. Под не работи аз разбирам че хич я няма. Да - не е пръскалката !Нямаше да отварям тема за нещо което мога да го отпуша с игла все пак. Днес имах време и се заех с моторчетата - оказа се че работят ! Но това за отзад - само когато му подам независимо захранване ! Редактирано 24 октомври 2010 от Patrikman Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Имай предвид, че клемите се окисляват. Почисти ги напръскай с контактен спрей и ако има с какво премери дали отива ток до там. На мен като го направих след няколко дена пак спря, именно защото клемата която беше на кабела беше окислена. После го омазах със силикон отгоре, да не се мокри. Ако ще им слагаш силикон трябва да се почистят с разредител (ацетон, кореселин, не AMB и разни такива мазни) иначе нищо няма да направиш. Ако не ходи ток до там проверяваш всички връзки на кабелите и самите проводници да не са прекъснати. И чак после се чудиш как да разглобиш бутона (преди това пробвай дали дава контакт от клемата му на волана). http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=8391&view=findpost&p=97932 (моите снимки нещо са изчезнали); Ако не си виждал, че имаш лампа за нивото на течността, датчика се намира от вътрешна страна(отстрани на резервоарчето от страната на двигателя). Вадиш му кабела (натискаше се нещо което се пада от другата му страна за да се извади). Даваш го на късо и после на контакт - ако не ти светне най-вероятно е изгоряла лампата. Ако светне разглобяваш датчика. Вътре има една магнитен прекъсвач, на който изводите му ги е изяла корозията ако може ги запояваш или си купуваш нов от някой магазин за електроника за 50ст. (или търсиш друг датчик). Омазваш го със силикон и слагаш, като внимаваш кое му е горната част. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=1114&view=findpost&p=132107 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrikman Публикувано 25 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2010 Страхотна информация vladimirov :icon_clap: Благодаря за помоща - заемам се , пък да видим какво ще излезне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.