Adri Публикувано 11 октомври 2010 Сподели Публикувано 11 октомври 2010 (редакция) Здравейте колеги, имам следния, много странен за мен проблем.....(преди време бях пуснал тема, но нямаше отговор на въпроса)Така, когато е ВЛАЖНО и СТУДЕНО ми потъва понякога педала на спирачката до нивото на сработване на ABS-a, но естествено той не сработва (защото реално гумите се въртят). Няма течове около спирачната помпа, течността си е на място, а и след известно време все едно че нищо не е било??? Проблема е реално от преди лятото, и понеже не се беше появявал, го оставих за решаване сега. Къде и как мога да реша проблема, без да ме карат наизуст да купувам разни компоненти?п.п забравих да напиша модела, но от подписа личи - Colt VI, 1.1 бензин Редактирано 11 октомври 2010 от Adri Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 11 октомври 2010 Сподели Публикувано 11 октомври 2010 Здравейте колеги, имам следния, много странен за мен проблем.....(преди време бях пуснал тема, но нямаше отговор на въпроса)Така, когато е ВЛАЖНО и СТУДЕНО ми потъва понякога педала на спирачката до нивото на сработване на ABS-a, но естествено той не сработва (защото реално гумите се въртят). Няма течове около спирачната помпа, течността си е на място, а и след известно време все едно че нищо не е било??? Проблема е реално от преди лятото, и понеже не се беше появявал, го оставих за решаване сега. Къде и как мога да реша проблема, без да ме карат наизуст да купувам разни компоненти?п.п забравих да напиша модела, но от подписа личи - Colt VI, 1.1 бензинКакво означава "до нивото на сработване на АБС-а" Искаш да кажеш че колкото и силно да натискаш спирачките гумата неможе да се блокира .. вследствие да сработи абс-а ... защото според различната настилка нивото на сработване на абс-а е различно... Няма определен ход педала и след това да сработи абс-а .. примерно на лед колкото и леко да чукнеш педала абс-а сработва ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Adri Публикувано 11 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2010 (редакция) Какво означава "до нивото на сработване на АБС-а" Искаш да кажеш че колкото и силно да натискаш спирачките гумата неможе да се блокира .. вследствие да сработи абс-а ... защото според различната настилка нивото на сработване на абс-а е различно... Няма определен ход педала и след това да сработи абс-а .. примерно на лед колкото и леко да чукнеш педала абс-а сработва !Сигурно не съм ясен..... проблема е , че изчезват спирачките, педала потъва. Помпата е суха, не изчезва течност и т.н. Пак казвам - това се получава обикновено (обаче не винаги) когато е студено, и влажно, а през лятото в дъждовете го нямаше. Проблема го имаше в събота, а от тогава всичко си е на 6, няма нищо , твърд педал, на около 2 см от горното положение, даже минах на ГТП (ама истински, с постепенно натискане на спирачките на валовете...) Затова се мисля че е може би някаква връзка около abs системите. :icon_hmm: Редактирано 11 октомври 2010 от Adri Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 11 октомври 2010 Сподели Публикувано 11 октомври 2010 При мен, колега, този ефект се получаваше отначало само при студено време, после при все по-топло....докато почти не изчезнаха спирачките, хващаха съвсем в края на хода на педала...Заминали гумички на буталото на спирачната помпа беше проблема. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Adri Публикувано 12 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2010 (редакция) При мен, колега, този ефект се получаваше отначало само при студено време, после при все по-топло....докато почти не изчезнаха спирачките, хващаха съвсем в края на хода на педала...Заминали гумички на буталото на спирачната помпа беше проблема. Поздрави.не знам,...всичко е доста невероятно, явно проблема е елементарен. Но , ако имам проблем с помпата, той ще постоянен, нали? А и първото нещо, което проверих е дали има овлажняване отвън и вътре в купето от сп. течност. Но най важното - цяло лято - никаква драма, миналата седмица - проблем, от тогава до сега съм навъртял поне 300 км. градско - НИЩО... Редактирано 12 октомври 2010 от Adri Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 12 октомври 2010 Сподели Публикувано 12 октомври 2010 Спирачната течност, колега, преминава м/у буталото и стените на цилиндърчето, не към купето, циркулира си вътрешно без изливи навън... Когато е студено гумичките са свити и хваща по-лошо, като се загреят и от топлината на двигателя, положението временно се подобрява.... Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Adri Публикувано 15 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 15 октомври 2010 Спирачната течност, колега, преминава м/у буталото и стените на цилиндърчето, не към купето, циркулира си вътрешно без изливи навън... Когато е студено гумичките са свити и хваща по-лошо, като се загреят и от топлината на двигателя, положението временно се подобрява.... Поздрави!Благодаря, логично е, въпреки че до момента няма логика в нищо...... помпата е пластмасова, и не подлежи на ремонт... :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Old_Wolf Публикувано 20 октомври 2010 Сподели Публикувано 20 октомври 2010 "Благодаря, логично е, въпреки че до момента няма логика в нищо...... помпата е пластмасова, и не подлежи на ремонт..." Логиката ще я видиш, като оствиш Колта нощеска навън на студа - гумичките на буталото хубаво да се свият и утре още като запалиш - набии едни спирачки да видиш как пак ще ти потъне педала, а после като позагрее и всичко се оправя За съжаление - това е до време - търси колегата от Горна за някоя читава спирачна помпа втора ръка или колегата от варна - за доставка на чисто нова Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Adri Публикувано 20 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2010 Благодаря за съветите, просто до момента нещата се случваха по различно време, и в различна ситуация ,...взех си цяло серво с помпа и ще ги сменям уикенда. Ще споделя.....п.п. сервото най вероятно ще хартиса, ако някой се интересува да казва.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Adri Публикувано 3 ноември 2010 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2010 Проблема се оказа наистина в помпата, и покрай нея смених и сервото в комплекта. Благодаря на всички за съветите!п.п. помпата се оказа, че е метална, и подлежи на рециклиране. Ако някой търси такава пампа, и му се занимава - да ме търси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.