INTERVISTA Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Привет колеги,вероятно темата за опушването е повдигана вече, ако не тук, то на доста места в нета и други подобни форуми и се извинявам, ако я повтарям!!Имам конкретен въпрос, не намирам никъде коментари относно "затапването" на ЕГР на 2.8 TDI. Има доста мнения, снимки и напътствия, цитира се и опита на колега в Англия. Проблема е, че всички те са за модела TDI 2.5 , за жалост има разлика колкото и сходни да са двата модела.Въпросът ми е, ако сложа прословутата ламаринка на мястото на гарнитурата и игнорирам ЕРГ клапана, няма ли да наруша нормалната работа на двигателя!? Защото, ако има вихрови клапи и изолирам ЕРГто, най-вероятно ще светне чека на "празни"...или ще ме сполети нещо по-неприятно...Моля, ако някой се е сблъсквал с проблема и се е справил успешно да ме просветли!!Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 септември 2010 Сподели Публикувано 17 септември 2010 Колега, не се притеснявай, а слагай смело тапите. Единственото важно нещо е да ти направят по-дебели и здрави тапи, защото тази на изпускателния колектор е натоварена на налягане и температура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.