Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Привет колеги,

вероятно темата за опушването е повдигана вече, ако не тук, то на доста места в нета и други подобни форуми и се извинявам, ако я повтарям!!

Имам конкретен въпрос, не намирам никъде коментари относно "затапването" на ЕГР на 2.8 TDI. Има доста мнения, снимки и напътствия, цитира се и опита на колега в Англия. Проблема е, че всички те са за модела TDI 2.5 , за жалост има разлика колкото и сходни да са двата модела.

Въпросът ми е, ако сложа прословутата ламаринка на мястото на гарнитурата и игнорирам ЕРГ клапана, няма ли да наруша нормалната работа на двигателя!? Защото, ако има вихрови клапи и изолирам ЕРГто, най-вероятно ще светне чека на "празни"...или ще ме сполети нещо по-неприятно...Моля, ако някой се е сблъсквал с проблема и се е справил успешно да ме просветли!!

Благодаря предварително!

post-6482-074768600 1284722855_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не се притеснявай, а слагай смело тапите. Единственото важно нещо е да ти направят по-дебели и здрави тапи, защото тази на изпускателния колектор е натоварена на налягане и температура.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...