v1977 Публикувано 9 септември 2010 Сподели Публикувано 9 септември 2010 (редакция) Привет на всички колеги!Днес се сблъсках със следният проблем!?Колата ми е Мицубиши Спейс Ръннър 98г 1.8 GLXI!Вчера си свалих акумулатора да го заредя, че беше паднал (не беше карана от 3 седмици). След като го заредих и го върнах на колата, запалих я и всичко си беше ОК, докато не загря-спря да държи ниските обороти :icon_censored: Щом пусна газта и гасне!На какво според вас се дължи това? Преди да сваля аконумулатора всичко си беше ОК! Благодаря предварително! Редактирано 18 септември 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 9 септември 2010 Сподели Публикувано 9 септември 2010 Виж тази тема ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 9 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2010 Мерси колега!Ама моята не е GDI Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 9 септември 2010 Сподели Публикувано 9 септември 2010 Мерси колега!Ама моята не е GDIТо и на колегата, пуснал въпросната тема, двигателя не е GDI, ама взел че се оправил след съвета на seyken(прочети внимателно предпоследния пост в посочената от мен тема) :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 9 септември 2010 Сподели Публикувано 9 септември 2010 Какво да се прави, ако след смянана акумулатора оборотите надвигателя станат нестабилни:- ако след смяна на акумулатора оборотите на двигателястанат нестабилни, установете двигателя визходно състояние, като за целта следвате дoлyописанияметод:1. Спрете автомобила на беэопасно място.2. Поставете лоста за скоростите (при механичнискоростни кутии) на положeние 'N' (Неутрално)или селекторния лост (при автоматичнискоростни кутии) на положение 'Р' (Пapкиране).Спрете двигателя.3. Рестартирайте двиraтеля.4. Изключете отonлeнието или климатика.(ако автомобилът е оборудван с климатик)5. Оставете двигателя дв загрее, докато cтpeлкатана измервателния уред за температуратана водата се стабилизира на средата му.6. Спрете двиraтеля и го рестартирайте.7. Оставете двигателя да работи на празни оборотиза около 1О минути.8. След стабилизиране на оборотите на двигателяустановяването му в изходно състояние еприключило.ЗАБЕЛЕЖКАако след процедурата по установяване на двигатепяв изходно състояние оборотите му останат нестабилни,проверете автомобила при упълномощендилър на МИЦУБИШИ. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 9 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 9 септември 2010 Привет колеги!Brigadiro и Peter GСтрашно съм ви благодарен колеги :icon_thumbup: до сега изпълнявах ваште наставления и то взе че се получи!!!Моторчето пак си заработи по старо му!!! Живи и здрави да са хората създали този форум и всички участници в него :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 16 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2010 Привет колеги!Пиша тук за да не отварям нова тема за паралелен въпрос!Някои колега може ли да ми обясни защо като карам на фарове двигателя подържа по ниски обороти (750),а когато изгася фаровете оборотите стават (900)? И също така като съм в движение и я пусна по инерция оборотомера не пада плавно ами от веднъж и пак с фарове (900),а без фарове (1000)!?И другото което ме тормози е защо при натискане на спирачката оборотите пак стават по-ниски докато не я пусна :icon_hmm: Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 18 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2010 :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 септември 2010 Сподели Публикувано 18 септември 2010 Диагностика.... Не е зле да напишеш откъде си, че да те насочим накъде.... Симптомите, според мен, са - стъпково моторче, но може и да греша. Ще си признае, като го закачиш на компа..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 18 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 18 септември 2010 (редакция) От София съм Между другото днес бях в Ратола и от там искат да свалят дросела да го прекодирват и такива работи!Ама незнам защо ми се иска и друг някой да я погледне колата преди да се прави каквото и да било по електрониката!Та ако може да ме насочите и към някой друг сервиз ще съм благодарен! Редактирано 18 септември 2010 от v1977 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 септември 2010 Сподели Публикувано 18 септември 2010 (редакция) ........Между другото днес бях в Ратола и от там искат да свалят дросела да го прекодирват и такива работи!Ама незнам защо ми се иска и друг някой да я погледне колата преди да се прави каквото и да било по електрониката! Какво да "прекодирват " бре колега ?? :icon_doh: Това да не е ключ на нов Лансер ...........?????Твоите проблеми най вероятно идват от М.П.Х.( моторче на празен ход ).........То има за цел да компенсира оборотите на пр. ход когато мотора по някаква причина ( вкл. фарове, натискаш спирачка, въртиш волана и т.н. и т.н. ) се натовари, тъй като в таблиците за управление на празния ход в ЕКУ-то са му зададени стойности от 750 +- 50 об./мин............следователно ЕКУ-то се опитва а ги компенсира чрез това моторче ,когато то си замине и даде "фира", то ЕКУ-то се мъчи да го управлява ,но няма как да стане това ..........Това е основния проблем ако не ти работи празния ход на мотора...........Друг проблем може да бъде и запушването на байпасния канал ,чрез който се регулира притока на въздух за празния ход на мотора, а тпй пък се регулира именно от М.П.Х.Трета причина - може да е изгорял чипа ( крайното стъпало ) който усилва и управлява М.П.Х.Възможно е други фактори да влияят на управлението на М.П.Х. като примерно да ти смуче въздух от някъде ,макар че твоя проблем не се отнася към него.......... Редактирано 18 септември 2010 от DJ Tymbi правописни грешки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 19 септември 2010 Сподели Публикувано 19 септември 2010 Да добавя и ключенцето за отпуснат педал на газта (Idle) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 19 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2010 Много благодаря за изчерпателният отговор DJ!Сега и ако ми кажеш как можем да решим проблема т.е. къде можеш да я погледнеш колата във удобно за теб време направо ще е супер :icon_rock: ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 септември 2010 Сподели Публикувано 19 септември 2010 Много благодаря за изчерпателният отговор DJ!Сега и ако ми кажеш как можем да решим проблема т.е. къде можеш да я погледнеш колата във удобно за теб време направо ще е супер :icon_rock: !Еми нали е в Ратола??Ако искаш,обади ми се и ще го видим......тел. ми е: 0887 899 725 Пламен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 20 септември 2010 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2010 (редакция) АААА сори за недоразумението :icon_blush: !Аз само минах през Ратола за диагностика,и като чух какво ми казаха малко се усъмних и не я оставих!Не мога да спя когато знам че колата не ми е пред блока :icon_doh: ! Абе луда работа е това моето!Пламене много ти благодаря за вниманието! При първа възможност(само да взема заплатка) ще ти звънна за да може да я излекуваме преди да застудее още! Редактирано 20 септември 2010 от v1977 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1977 Публикувано 3 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2010 Привет колеги!Пламене звънях ти в събота и се разбрахме за понеделник да се видим!НО Случи се чудо!!!В събота ми свърши газта в бутилката (За последно наливах от бензиностанция на магистралата Бургас-София) Спрях на ОМV-с/у централни гробища в орландовци! След като запалих ААААААААААААА това пак си е старото ми двигателче мърка си обороти перфектни пробвах ги с фарове,климатик,парно на МАХ абе включих всички консуматори в купето и всичко си е ОК!?? Вчера и днес я скъсах от каране и няма ядове!??Възможноли е проблема да е бил в кофти газ? Аз съм газов инжекцион? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.