Премини към съдържание

След сваляне на акумулатор изчезнаха ниските обороти на Спейс Ръннър


v1977

Препоръчано мнение

Привет на всички колеги!

Днес се сблъсках със следният проблем!?

Колата ми е Мицубиши Спейс Ръннър 98г 1.8 GLXI!

Вчера си свалих акумулатора да го заредя, че беше паднал (не беше карана от 3 седмици). След като го заредих и го върнах на колата, запалих я и всичко си беше ОК, докато не загря-спря да държи ниските обороти :icon_censored: Щом пусна газта и гасне!

На какво според вас се дължи това? Преди да сваля аконумулатора всичко си беше ОК!

 

Благодаря предварително!

Редактирано от rosko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега!

Ама моята не е GDI

То и на колегата, пуснал въпросната тема, двигателя не е GDI, ама взел че се оправил след съвета на seyken(прочети внимателно предпоследния пост в посочената от мен тема) :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво да се прави, ако след смяна

на акумулатора оборотите на

двигателя станат нестабилни:

- ако след смяна на акумулатора оборотите на двигателя

станат нестабилни, установете двигателя в

изходно състояние, като за целта следвате дoлyописания

метод:

1. Спрете автомобила на беэопасно място.

2. Поставете лоста за скоростите (при механични

скоростни кутии) на положeние 'N' (Неутрално)

или селекторния лост (при автоматични

скоростни кутии) на положение 'Р' (Пapкиране).

Спрете двигателя.

3. Рестартирайте двиraтеля.

4. Изключете отonлeнието или климатика.

(ако автомобилът е оборудван с климатик)

5. Оставете двигателя дв загрее, докато cтpeлката

на измервателния уред за температурата

на водата се стабилизира на средата му.

6. Спрете двиraтеля и го рестартирайте.

7. Оставете двигателя да работи на празни обороти

за около 1О минути.

8. След стабилизиране на оборотите на двигателя

установяването му в изходно състояние е

приключило.

ЗАБЕЛЕЖКА

ако след процедурата по установяване на двигатепя

в изходно състояние оборотите му останат нестабилни,

проверете автомобила при упълномощен

дилър на МИЦУБИШИ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги!Brigadiro и Peter G

Страшно съм ви благодарен колеги :icon_thumbup: до сега изпълнявах ваште наставления и то взе че се получи!!!

Моторчето пак си заработи по старо му!!!

 

Живи и здрави да са хората създали този форум и всички участници в него :worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги!

Пиша тук за да не отварям нова тема за паралелен въпрос!

Някои колега може ли да ми обясни защо като карам на фарове двигателя подържа по ниски обороти (750),а когато изгася фаровете оборотите стават (900)? И също така като съм в движение и я пусна по инерция оборотомера не пада плавно ами от веднъж и пак с фарове (900),а без фарове (1000)!?

И другото което ме тормози е защо при натискане на спирачката оборотите пак стават по-ниски докато не я пусна :icon_hmm:

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диагностика.... Не е зле да напишеш откъде си, че да те насочим накъде.... Симптомите, според мен, са - стъпково моторче, но може и да греша. Ще си признае, като го закачиш на компа.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От София съм Между другото днес бях в Ратола и от там искат да свалят дросела да го прекодирват и такива работи!Ама незнам защо ми се иска и друг някой да я погледне колата преди да се прави каквото и да било по електрониката!

Та ако може да ме насочите и към някой друг сервиз ще съм благодарен!

Редактирано от v1977
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........Между другото днес бях в Ратола и от там искат да свалят дросела да го прекодирват и такива работи!Ама незнам защо ми се иска и друг някой да я погледне колата преди да се прави каквото и да било по електрониката!

 

Какво да "прекодирват " бре колега ?? :icon_doh: Това да не е ключ на нов Лансер ...........?????

Твоите проблеми най вероятно идват от М.П.Х.( моторче на празен ход ).........То има за цел да компенсира оборотите на пр. ход когато мотора по някаква причина ( вкл. фарове, натискаш спирачка, въртиш волана и т.н. и т.н. ) се натовари, тъй като в таблиците за управление на празния ход в ЕКУ-то са му зададени стойности от 750 +- 50 об./мин............следователно ЕКУ-то се опитва а ги компенсира чрез това моторче ,когато то си замине и даде "фира", то ЕКУ-то се мъчи да го управлява ,но няма как да стане това ..........

Това е основния проблем ако не ти работи празния ход на мотора...........

Друг проблем може да бъде и запушването на байпасния канал ,чрез който се регулира притока на въздух за празния ход на мотора, а тпй пък се регулира именно от М.П.Х.

Трета причина - може да е изгорял чипа ( крайното стъпало ) който усилва и управлява М.П.Х.

Възможно е други фактори да влияят на управлението на М.П.Х. като примерно да ти смуче въздух от някъде ,макар че твоя проблем не се отнася към него..........

Редактирано от DJ Tymbi
правописни грешки
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за изчерпателният отговор DJ!

Сега и ако ми кажеш как можем да решим проблема т.е. къде можеш да я погледнеш колата във удобно за теб време направо ще е супер :icon_rock: !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за изчерпателният отговор DJ!

Сега и ако ми кажеш как можем да решим проблема т.е. къде можеш да я погледнеш колата във удобно за теб време направо ще е супер :icon_rock: !

Еми нали е в Ратола??

Ако искаш,обади ми се и ще го видим......тел. ми е: 0887 899 725 Пламен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

АААА сори за недоразумението :icon_blush: !

Аз само минах през Ратола за диагностика,и като чух какво ми казаха малко се усъмних и не я оставих!

Не мога да спя когато знам че колата не ми е пред блока :icon_doh: ! Абе луда работа е това моето!

Пламене много ти благодаря за вниманието! При първа възможност(само да взема заплатка) ще ти звънна за да може да я излекуваме преди да застудее още!

Редактирано от v1977
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Привет колеги!

Пламене звънях ти в събота и се разбрахме за понеделник да се видим!НО Случи се чудо!!!

В събота ми свърши газта в бутилката (За последно наливах от бензиностанция на магистралата Бургас-София) Спрях на ОМV-с/у централни гробища в орландовци! След като запалих ААААААААААААА това пак си е старото ми двигателче мърка си обороти перфектни пробвах ги с фарове,климатик,парно на МАХ абе включих всички консуматори в купето и всичко си е ОК!?? Вчера и днес я скъсах от каране и няма ядове!??

Възможноли е проблема да е бил в кофти газ? Аз съм газов инжекцион?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...