Voyvodov Публикувано 26 август 2010 Сподели Публикувано 26 август 2010 (редакция) Добър ден колеги, След дълги огледи и изчитане на много информация се спрях на Mitsubishi Carisma след 2000 година. Все още не сам я закупил, но до 1 месец смятам да стана щастлив собственик на автомобила. Та въпроса ми е, кой двигател е по-добре да взема, бензина 1.8 GDI или 1.9 TDI. Кой от двата дава по-добър разход - градско и извънградско. Кой според вашия опит има вероятност да се окаже по-проблемен. До колкото прочетох бензина е много надежден също като дизела но въпроса ми е с кой от двата се живее по-добре ако ме разбирате И ако имате някои други съвети при покупката, ще се радвам да ги чуя ( какво трябва да проверя и така нататък понеже все пак е втора ръка кола). Благодаря предварително!!! Редактирано 26 август 2010 от Voyvodov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 26 август 2010 Сподели Публикувано 26 август 2010 Щом си от Казанлък - Пловдив ти е близо.Харесай си ГДИ, уреди Милен да я види преди покупката и ако ти каже, че всичко е ОК, няма и да помислиш за друг автомобил.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 26 август 2010 Сподели Публикувано 26 август 2010 След 2000-та дизелът на Mitsubishi е DI-D. Ако търсиш непременно икономична кола, мисля си, че дизелчето ще е колата, която ще ти пасне. Ако обаче си фен на конете, пъргавината и в същото време доста приличен разход за такъв ДЗвЕр, GDI е целта ти.При всички положения ти желая успех!Не си сбъркал марката. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 август 2010 Сподели Публикувано 26 август 2010 Ако обаче си фен на конете, пъргавината и в същото време доста приличен разход за такъв ДЗвЕр, GDI е целта ти. :mitsu-smiley:Абе ако дизела е 115 коньовият мотор, GDI-то трудно ще и стъпи и на пъргавината и на разхода.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 27 август 2010 Сподели Публикувано 27 август 2010 Така си мислиш, щото не си бил в моето ГДИ, когато го кара Милен....Имам чувството, че той - като тартор на тези мотори, кото седне на мястото на водача, конете от 125 стават 150.:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 (редакция) Добре дошъл във форума Войводов. Колкото и да са икономични двигателите за които питаш от 8 градско няма да паднат.Казвам го защото моята Каризма от 9 газ на горе пък не се качва. Най-икономичния вариант ти е 1.6 101 коня на газ.Като, повярвай ми, колата върви доста прилично.GDI-я е мощен, но настъпиш ли го не работи в икономичен режим. Извънградско карам 110/160 (в зав. от ограничението) с климатик и пълна кола - разход 8.Нека кажат колегите при такъв режим на движение колко бензин и нафта издухват. Втората Каризма (след 2000г.) е много дефицитна за момента - изборът е почти никакъв.Предполагам, ще ти я докара някой от вън или? Редактирано 28 август 2010 от Niko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Извънградско разхода е доста голям, моя при такива условия е около 6. Градския не го гледам, защото доста го ръчкам. Икономично - чак като светне лампата. Има една тема за разхода, там е коментирано много. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Voyvodov Публикувано 28 август 2010 Автор Сподели Публикувано 28 август 2010 Благодаря за отговорите на всички!!! Не съм особен фен на бързите скорости и бързото ускоряване за това все повече се замислям за дизел. Niko колата я търся в България и в момента съм набелязал няколко които в най-скоро време ще ги посетя за да ги видя. Иначе парите които съм приготвил са около 6500 и смятам в тях да включа първото обслужване. А относно разход 8 градско ме устройва понеже предната ми кола даваше някаде около 13-14л. в София а тя беше форд ескорт 1.6 1996г. и определено й имаше нещо :D , а честно казано не искам да слагам газ вече, защото преди имах само главоболия. Така че за газта определено я изключвам. Пак благодаря за мненията на всички и ще ви информирам в момента, в който направя така чаканата покупка! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 4G двигателите нямат проблеми с газта. Никакви. И газта е изключително чисто гориво! Лично за мен дизелите са неприемливи по две причини:1. Мърсотията, която бълват.2. Дупките в мощността. Извънградско разхода е доста голям, моя при такива условия е около 6 ... Има една тема за разхода, там е коментирано много. В споменатата тема за GDI:"Извънградско ми даде разход 6,1 при средна скорост 120 км/ч, а градско през лятото беше 9,3 с климатика, зимата е 10,3."Което според Милен е почти нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 4G двигателите нямат проблеми с газта. Никакви. И газта е изключително чисто гориво! Лично за мен дизелите са неприемливи по две причини:1. Мърсотията, която бълват.2. Дупките в мощността. В споменатата тема за GDI:"Извънградско ми даде разход 6,1 при средна скорост 120 км/ч, а градско през лятото беше 9,3 с климатика, зимата е 10,3."Което според Милен е почти нормално. Сега точно не си спомням темата и какво сме писали.....ще я прочета утре. При мен разхода е литър надолу от написаното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Беше написано 8, по-нагоре. За GDI e нормално извънградския да е около 5.5±1л/100 в зависимост как се кара, при горе-долу равен път. Също от значение е и качеството на бензина/бензиностанцията. 6 е друго нещо, в рамките на нормалното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Беше написано 8, по-нагоре. За GDI e нормално извънградския да е около 5.5±1л/100 в зависимост как се кара, при горе-долу равен път. Също от значение е и качеството на бензина/бензиностанцията. 6 е друго нещо, в рамките на нормалното. Ако е 6/100 ГДИ-то си губи смисъла....то и МПИ-то може да гори толкова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 28 август 2010 Сподели Публикувано 28 август 2010 Зависи и как караш и през колко метра са табелите "50". Забелязал съм из вашия край почва да гори по-малко, сигурно защото е равно. (Бях направил 4.2 или 4.5/100 до колкото момня). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 29 август 2010 Сподели Публикувано 29 август 2010 Дааа верно е от много работи зависи.......и от вятъра даже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.