ForzaMilan Публикувано 10 август 2010 Сподели Публикувано 10 август 2010 (редакция) Здравейте, при пуснат климатик когато подавам газ на 1000-1200 оборота има виене и вибрации в скоростния лост. Става въпрос за КОЛТ 2007 1.3 бензин Редактирано 10 август 2010 от ForzaMilan 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roida Публикувано 24 август 2010 Сподели Публикувано 24 август 2010 (редакция) И при мен го има това. 2005 1,5 бензин. Отначало мислех че е от климатика ама не е май. Около 1200 оборота се получава с/без климатик. Майстора ми каза че може да е някой лагер на скоростната( нищо че не чу виенето) ама за сега като върви да не я пипам. И аз ще се радвам някой по компетентен да ни осветли ;), Мисля следващата смяна на масло-филтри да я направя с диагностика в БС да видя какво ще ми кажат. Редактирано 24 август 2010 от roida Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 24 август 2010 Сподели Публикувано 24 август 2010 ... Около 1200 оборота се получава с/без климатик...Най-вероятно е от генератора - около тази честота започва да зарежда интензивно и издава специфичен шум. Освен това товари двигателя и може да се забелязва притреперване... 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia stoykov Публикувано 1 септември 2010 Сподели Публикувано 1 септември 2010 (редакция) При мен се получи преди няколко дни същото нещо,но просто климатика беше много назобен.Дигнах му малко температурата и се оправи.Просто,когато е в краен режим явно компресора на климатика почва много да товари мотора.Пък и без това е грешка да се бутат климатиците в крайни положения, заради същото това товарене на двигателя,компресора,което от своя страна води до неефективна работа на климатика. Редактирано 1 септември 2010 от ilia stoykov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 2 септември 2010 Сподели Публикувано 2 септември 2010 (редакция) Има го това виене при потегляне. Според мен е нормално и се дължи на едновременното натоварване на двигателя от компресора на климатика и генератора,който почва да "зарежда" при леко натискане на педала за газ. При по-високи обороти (например 2000 об/мин) би трябвало да изчезва. Редактирано 2 септември 2010 от gig Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.