Премини към съдържание

проблеми с оборотите


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.Та значи като запаля колата докато е студена няма проблеми, но когато загрее оборотите падат до 200.Значи смених свещи,ламбсонда , но пак е същото!Ако може да ми помогнете какво може да е!!!1,8GD

Редактирано от lllssslll
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свалял ли си акумулатора за повече от 1/2 час?

 

Ми колега преди седмица сменях мека връзка и тогава майстора за около 3часа го сваля!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че що бързаш да сменяш ламбда сонда?! А старите свещи кво им имаше, нацънкани или черни ли бяха и бяха ли IZFR6B?

Като цяло - бегай при диджея Tymbi.

Дет; имаше един лаф във филма "Баш масторът" - ""Бебо ше та опраи".

Редактирано от каризмич
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че що бързаш да сменяш ламбда сонда?! А старите свещи кво им имаше, нацънкани или черни ли бяха и бяха ли IZFR6B?

Като цяло - бегай при диджея Tymbi.

Дет; имаше един лаф във филма "Баш масторът" - ""Бебо ше та опраи".

 

Старите свещи бяха на повече от 150000км и бяха станали все едно съм я карал с въглища!Иначе модела е същия!А пък и ми вдигна разхода и доста попушваше!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се си хвърлил поглед и на лулите. Ако не - погледни и тях. Зеленият цвят по пружинката отдолу не е здравословен.

Иначе решенитето на проблема ти вероятно се казва Milen_z или DJ_Tymbi. Пък пробвай и с диагностика в сервиз на Mitsubishi, поне ще разбереш вероятно откъде точно е проблемът. Е, има и четвърти, по-дълъг вариант - посвещаваш се на проблема, изчиташ много литература и малко увеличаваш вероятността да се справиш сам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се си хвърлил поглед и на лулите. Ако не - погледни и тях. Зеленият цвят по пружинката отдолу не е здравословен.

Иначе решенитето на проблема ти вероятно се казва Milen_z или DJ_Tymbi. Пък пробвай и с диагностика в сервиз на Mitsubishi, поне ще разбереш вероятно откъде точно е проблемът. Е, има и четвърти, по-дълъг вариант - посвещаваш се на проблема, изчиташ много литература и малко увеличаваш вероятността да се справиш сам.

 

Благодаря за помоща колега ще видя какво ще правя най-вероятно ще се свържа с DJ_tymbi

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

СЪВЕТЪТ Е НА DAN MG

Преди време той ми помогна ,надявам се и на тебе да ти е от полза

"2.4 GDI е с електрически управляема дроселова клапа. Абсолютно всеки път след откачане на акумулатора се прави процедура по програмиране (адаптация) на тази дроселова клапа. Процедурата е следната:

1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно.

2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта

3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле

4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ

5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите)

6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими.

Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата. Пак повтарям трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора.

 

P.S. Забравих да добавя, това се прави на всяко GDI. Не само на 2,4 Ако не се направи са възможни аномалии и нестабилен празен ход, гаснене по светофари и т.н."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

СЪВЕТЪТ Е НА DAN MG

Преди време той ми помогна ,надявам се и на тебе да ти е от полза

"2.4 GDI е с електрически управляема дроселова клапа. Абсолютно всеки път след откачане на акумулатора се прави процедура по програмиране (адаптация) на тази дроселова клапа. Процедурата е следната:

1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно.

2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта

3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле

4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ

5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите)

6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими.

Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата. Пак повтарям трябва да се прави след всяко откачане на акумулатора.

 

P.S. Забравих да добавя, това се прави на всяко GDI. Не само на 2,4 Ако не се направи са възможни аномалии и нестабилен празен ход, гаснене по светофари и т.н."

 

Благодаря колега ще го пробвам и дано да се оправи всичко :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

СЪВЕТЪТ Е НА DAN MG

....

 

цитирайкки Milen_z :)

Но добре е че това мнение е повторено няколко пъти, защото по-лесно ще се намери при нужда! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте колеги имам следния проблем с оборотите историята е следната счупи се копчето на лампата в купето като я развивах явно съм дал на късо и ми изгоря бушона за осветлението в купето и CD също не работеше смених бушона но забелязах че дневния километраж се е занулил пробвах процедурата за адаптиране на клапата но уви нищо щом е загряла колата без газ не пали и не държи обороти.Някой ако има мнение по въпроса моля да пише.

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...