Премини към съдържание

Горивен Филтър


Препоръчано мнение

Здравейте Колеги! Въпроса ми е относно Горивния Филтър на Mitsubishi Space Star 1.3 16v 82к.с . Някой сменявал ли го е да ми даде някои препоръки от цялото обслужване само той ми се опъна. В каталога на руски език видях, че трябва да ми е резервоара, но неможах да отворя и да го сменя. Ако някой се е сблъсквал с този проблем да пише!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този който е в резервоара май е от някакви метални мрежички. Предполагам резервоара трябва да се свали, иначе ще е много трудно. Ползвай търсачката, писано е много по въпроса.

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=14254

 

 

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега!

Горивният филтър, който е в резервоара е в блок с помпата и нивомера. Доколкото знам е постоянен и не се сменя. Не знам дали се предлага като консуматив по магазините. Ако все пак си твърдо решен да го смениш, подхожда се откъм купето под задната седалка. Като повдигнеш постелката, която е под седалките ще видиш един люк, който е закрепен с 4 винта. Под него се намира въпросният блок, в който е филтъра.

Успех! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И няма да може да го извади. Въпросния филтър се почиства, ако може заедно с резервоара или се сменя на 120 000км.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много колеги!!! Но как пуснах темата слязох долу при колата и продължих да се мъча да сваля корпуса на помпата който трябва да е заедно с филтъра. И какво установих аз съм без филтър(т.е с постоянен който се почиства и се слага отново). Преди това прочетох във форума, че най-достоверно е по ВИН номера в руския сайт, защото от Спейс Старовете имало с филтър и без филтър. Та по Вин номера ми показа, че трябва да имам филтър но се оказа, че съм с постоянен. Та сега си имам един Горивен Филтър за колата който не ми трябва. РАЗГЛАБЯНЕТО НА КОРПУСА НА ПОМПАТА, КОЯТО Е ЗАЕДНО С ФИЛТЪРА Е ОТВАРТИТЕЛНО. Трябва ви много упоритост и инат и здрави нерви. Закрепващата голяма (пластмасова) гайка е лепена с черен силикон фабрично. Ако има на друго място горивен филтър казвайте. Или варианта е само в резервоара?

Редактирано от vekos
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е вярно трудно се сваля, за това си прав... за всичко останало не си. Има филтър, тои си се сменя на определен пробег а не се почиства. Почиства се само цедката под помпата. И капака на помпата не е лепен, ако при теб е лепен значи някои си е правил съчинения....което пък от своя страна може да обясни евентуално липсата на сменяем филтър. Или пък лепкавото е от разкапано уплътнение на помпата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаш цедка и филтър, цедката се почиства, а филтъра се сменя на 100 000км (в нормалните държави с нормални горива, ние нямаме все още такива). Филтъра е скъп и не го подържаме на склад, цената е 133лв с ДДС. Филтъра ти се намира в резервоара над помпата, в едно тяло е с кошницата.

Благодаря много! А проблем ще има ли ако не го сменя сега и дали въобще може да направи голяма поразия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам ли и аз такъв сменяем филтър в корпуса на помпата?

 

 XMCLNDA2AWF086782

 

Наумил съм си някой ден да почистя резервоара и е добре да знам. За другия преди помпата за високо налягане съм наясно.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...