Премини към съдържание

запитване за Pajero 2.8TDI


Препоръчано мнение

Здравейте колеги, мисля да си купя тези дни Паджеро 2.8ТДИ къса база (маи се води спорт), 2000 г. АВТОМАТИК,

 

И тъи като досега не съм карал такова искам да ви попитам какво да гледам като я купувам, мотора как мога да разбера до колко е читав и автомата дали всичко си му е наред, общо взето какво да гледам :)

 

Досега съм карал Волво с GDI мотор и не съм много запознат с тези дизели на паджерото.

 

Ще се радвам на всякакви мнения и препоръки на колегите :)

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеи колега !

Зада ти помогнам ще трябва да уточним точния модел на автомобила . Това става ако дадеш снимка или още по добра ако вземеш вин - а и го постнеш тук а след

което помолиш някои да ти го разшифрова !

Ако е Паджеро спорт то то не би трябвало да е къса база ( не казвам , че няма , но аз до сега не съм виждал такова )

По принцип ГДИ морторите са бензинови а не дизелови .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нямам снимка колега, но е къса база отпред с кръглите фарове.

За мотора казвам че съм карал само бензинови (GDI) мотори и не съм запознат с дизеловите

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така ли изглежда :

 

http://www.maxoverdrive.ca/carimage/PAJERO%207962.JPG

 

или така :

 

http://img.ebaycoches.es/97/61/97610523849e15a10a2cacf3260bcd57_vip.jpg

 

п.п. Може и да е нещо средно между двете !

поздрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Pajero 2.8 TDI има къса и дълга база . Спорт е съвсем различен модел на Pajero. Когато отидеш да го пробваш разбери се със човека да не го пали а ти да го запалиш както е студен . ако го запалиш лесно може да си сигурен на 50 % че мотора е читав след което отваряш капака и започваш да наблюдаваш дали мотора трака силно дали тресе и като седнеш в купето , ако не тресе вътре и двигателя не трака силно всичко е ОК . Относно скоростната кутия погледни с нивела маслото как е , трябва да е червено и го изтрий от нивела с ръка ако има леки стружки или ти се стори доста гъсто маслото може и да има някакъв проблем кутията :) Но за по сигурно жертвай там 20-30 кинта да ги го види майстор . Нашия като го взехме имаше 1 приятел който беше запознат със кутиите гледа маслото и каза че е добре , аз ти казвам това което чух от него :) Успех във покупката и дано съм ти помогнал поне малко :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата за отговора.

А по принцип модела е като на първата снимка.(по стария модел)

 

Да това е Pajero 2.8 къса база :) Между другото звъннах на моя познат и той ме подсети за маслото на скоростната кутия че трябва да е само червено не трябва да има черни точки

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да това е Pajero 2.8 къса база :) Между другото звъннах на моя познат и той ме подсети за маслото на скоростната кутия че трябва да е само червено не трябва да има черни точки

 

Да това е така , но вероятноста това Паджеро да е произведено през 2000г. е почти нулев .

Освен маслото трябва да погледнеш и :

- Как работят блокажите

- За ръжди по рамата

- Провери и амортесьорите в какво състояние са .

 

Успех !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте колеги!

Простете, че ползвам темата за мой проблем.

От няколко дни се сдобих с Паджеро 2.8 тди 1997. Двигателят пали лесно при ниски температури, но първите минути тресе. Накой може ли да ме посъветва на евентуална причина???

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Простете, че ползвам темата за мой проблем.

От няколко дни се сдобих с Паджеро 2.8 тди 1997. Двигателят пали лесно при ниски температури, но първите минути тресе. Накой може ли да ме посъветва на евентуална причина???

Благодаря!

Запушени дюзи,недостатъчно налягане към някоя от тях, я помпата,я тръбичките или смуче въздух от някъде......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Само подгревни свещи - някоя (или няколко) не работят.

 

 

"Запушени дюзи,недостатъчно налягане към някоя от тях, я помпата,я тръбичките или смуче въздух от някъде......" - ако е някое от тези - няма да изчезне проблема след няколко минути.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само подгревни свещи - някоя (или няколко) не работят.

 

 

"Запушени дюзи,недостатъчно налягане към някоя от тях, я помпата,я тръбичките или смуче въздух от някъде......" - ако е някое от тези - няма да изчезне проблема след няколко минути.

Напротив - изчезват тези проблеми,но зависи от къде идват,ако е от семеринга на помпата, ще изчезне след 5-10 мин работа,ако е запушена дюза, пак ще изчезне когато загрее мотора и т.н..........не оспорвам версията ти за подгревните свещи, но освен тях има още няколко причини.........за това трябва да се види колата, а не да пишем само предположения.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, и аз скоро се сдобих с Паджеро 2,8 и съм много доволен, страшен джип. Та за темата с тресенето: когато е студен и моя почна така да прави и открихме с един приятел ,че е възможно да е от някоя дюза - след като поработи мъничко се оправя. Караш докато не откаже напълно, това е.

Редактирано от HristoGB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зравейте, относно годините,щом е автомат предполагам е дясна дирекция, моето е 93г, а по талон го водят 2002г понеже смятат за първа регистрация годината която е вкарано в Англия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...