pecata2000 Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 (редакция) Здравейте колеги, мисля да си купя тези дни Паджеро 2.8ТДИ къса база (маи се води спорт), 2000 г. АВТОМАТИК, И тъи като досега не съм карал такова искам да ви попитам какво да гледам като я купувам, мотора как мога да разбера до колко е читав и автомата дали всичко си му е наред, общо взето какво да гледам Досега съм карал Волво с GDI мотор и не съм много запознат с тези дизели на паджерото. Ще се радвам на всякакви мнения и препоръки на колегите Редактирано 11 юли 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 10 юли 2010 Сподели Публикувано 10 юли 2010 Здравеи колега !Зада ти помогнам ще трябва да уточним точния модел на автомобила . Това става ако дадеш снимка или още по добра ако вземеш вин - а и го постнеш тук а след което помолиш някои да ти го разшифрова !Ако е Паджеро спорт то то не би трябвало да е къса база ( не казвам , че няма , но аз до сега не съм виждал такова )По принцип ГДИ морторите са бензинови а не дизелови . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pecata2000 Публикувано 10 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 10 юли 2010 (редакция) Нямам снимка колега, но е къса база отпред с кръглите фарове.За мотора казвам че съм карал само бензинови (GDI) мотори и не съм запознат с дизеловите Редактирано 11 юли 2010 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Така ли изглежда : http://www.maxoverdrive.ca/carimage/PAJERO%207962.JPG или така : http://img.ebaycoches.es/97/61/97610523849e15a10a2cacf3260bcd57_vip.jpg п.п. Може и да е нещо средно между двете !поздрави ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boyfrends Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Pajero 2.8 TDI има къса и дълга база . Спорт е съвсем различен модел на Pajero. Когато отидеш да го пробваш разбери се със човека да не го пали а ти да го запалиш както е студен . ако го запалиш лесно може да си сигурен на 50 % че мотора е читав след което отваряш капака и започваш да наблюдаваш дали мотора трака силно дали тресе и като седнеш в купето , ако не тресе вътре и двигателя не трака силно всичко е ОК . Относно скоростната кутия погледни с нивела маслото как е , трябва да е червено и го изтрий от нивела с ръка ако има леки стружки или ти се стори доста гъсто маслото може и да има някакъв проблем кутията Но за по сигурно жертвай там 20-30 кинта да ги го види майстор . Нашия като го взехме имаше 1 приятел който беше запознат със кутиите гледа маслото и каза че е добре , аз ти казвам това което чух от него Успех във покупката и дано съм ти помогнал поне малко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pecata2000 Публикувано 11 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 11 юли 2010 Благодаря на колегата за отговора.А по принцип модела е като на първата снимка.(по стария модел) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boyfrends Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Благодаря на колегата за отговора.А по принцип модела е като на първата снимка.(по стария модел) Да това е Pajero 2.8 къса база Между другото звъннах на моя познат и той ме подсети за маслото на скоростната кутия че трябва да е само червено не трябва да има черни точки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 11 юли 2010 Сподели Публикувано 11 юли 2010 Да това е Pajero 2.8 къса база Между другото звъннах на моя познат и той ме подсети за маслото на скоростната кутия че трябва да е само червено не трябва да има черни точки Да това е така , но вероятноста това Паджеро да е произведено през 2000г. е почти нулев . Освен маслото трябва да погледнеш и : - Как работят блокажите - За ръжди по рамата - Провери и амортесьорите в какво състояние са . Успех ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
antmadara Публикувано 26 декември 2011 Сподели Публикувано 26 декември 2011 Здравейте колеги!Простете, че ползвам темата за мой проблем. От няколко дни се сдобих с Паджеро 2.8 тди 1997. Двигателят пали лесно при ниски температури, но първите минути тресе. Накой може ли да ме посъветва на евентуална причина???Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 декември 2011 Сподели Публикувано 26 декември 2011 Здравейте колеги!Простете, че ползвам темата за мой проблем. От няколко дни се сдобих с Паджеро 2.8 тди 1997. Двигателят пали лесно при ниски температури, но първите минути тресе. Накой може ли да ме посъветва на евентуална причина???Благодаря!Запушени дюзи,недостатъчно налягане към някоя от тях, я помпата,я тръбичките или смуче въздух от някъде...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evo_IX Публикувано 31 декември 2011 Сподели Публикувано 31 декември 2011 Или пък просто някоя или някои свещи да са за смяна... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamie Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 Само подгревни свещи - някоя (или няколко) не работят. "Запушени дюзи,недостатъчно налягане към някоя от тях, я помпата,я тръбичките или смуче въздух от някъде......" - ако е някое от тези - няма да изчезне проблема след няколко минути. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 януари 2012 Сподели Публикувано 16 януари 2012 Само подгревни свещи - някоя (или няколко) не работят. "Запушени дюзи,недостатъчно налягане към някоя от тях, я помпата,я тръбичките или смуче въздух от някъде......" - ако е някое от тези - няма да изчезне проблема след няколко минути.Напротив - изчезват тези проблеми,но зависи от къде идват,ако е от семеринга на помпата, ще изчезне след 5-10 мин работа,ако е запушена дюза, пак ще изчезне когато загрее мотора и т.н..........не оспорвам версията ти за подгревните свещи, но освен тях има още няколко причини.........за това трябва да се види колата, а не да пишем само предположения......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samito Публикувано 19 януари 2012 Сподели Публикувано 19 януари 2012 (редакция) Здравейте колеги, и аз скоро се сдобих с Паджеро 2,8 и съм много доволен, страшен джип. Та за темата с тресенето: когато е студен и моя почна така да прави и открихме с един приятел ,че е възможно да е от някоя дюза - след като поработи мъничко се оправя. Караш докато не откаже напълно, това е. Редактирано 19 януари 2012 от HristoGB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoan Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 Зравейте, относно годините,щом е автомат предполагам е дясна дирекция, моето е 93г, а по талон го водят 2002г понеже смятат за първа регистрация годината която е вкарано в Англия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evo_IX Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 Егати късмета... Подмладили са ти го с 9 години Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogoan Публикувано 23 януари 2012 Сподели Публикувано 23 януари 2012 Факт :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.