GMM Публикувано 2 юли 2010 Сподели Публикувано 2 юли 2010 (редакция) Здравейте колеги, Днес карах 4км. и като изгасих и извадих ключа - той пареше. Пипнах патронника, който също пареше и то стабилно.Целия волан в областта на еърбега се беше нагорещил.Сякаш има нагорял контакт - но къде? Имате ли някакви идеи? Благодаря предварително Редактирано 5 юли 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 2 юли 2010 Сподели Публикувано 2 юли 2010 Може да имаш хлабава връзка на някой от кабелите на контактния ключ , а може и друго да е . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimvex Публикувано 4 юли 2010 Сподели Публикувано 4 юли 2010 (редакция) Здавейте колеги, Днес карах 4км. и като изгасих и извадих лкюча той пареше. Пипнах патронника, който сащо пареше и то стабилно.Целия волан в обласста на еърбега се беше нагорещитил.Сякаш има нагорял контакт но къде? Имате ли някакви идеи? Бладаря предварителноСменяй патронника, за да не се изненадаш. Щом пари - значи пластините вътре искрят поради лош контакт или кабелните връзки за нагорели. От опит - завъртам ключа за да изгася мотора, вадя ключа, но колата продължава да работи... Следва смяна. Редактирано 5 юли 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.