Премини към съдържание

Въпрос относно Колт 5 та генерация


Препоръчано мнение

Здравейте решил съм да си купувам още един колт 5 та генерация :) та въпросът ми е има ли ? чисто японска зглобка :) от тази генерация и по какво се познава ако има ??? Приемам и предложения :) за автомобили :) :mitsu-smiley:

Спрял съм се на това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11274294774207195&f1=details :)

Редактирано от skaliente
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега тези колтове са правени в Япония. От 6-та генерация след 2003-та година се правят в Европа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега тези колтове са правени в Япония. От 6-та генерация след 2003-та година се правят в Европа.

А какво ще кажеш за горе посоченият :) понеже мисля до края на седмицата да се разходя да го видя :)

Редактирано от skaliente
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажа, че колата изглежда добре, но със сигурност не е на тези километри които са посочени. Отделно не съм сигурен дали е 98-а година, защото тогава започват фейслифта, но може да и е първа регистрация. Но колата ми изглежда позната и се чудя дали не е на човек от клуба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще кажа, че колата изглежда добре, но със сигурност не е на тези километри които са посочени. Отделно не съм сигурен дали е 98-а година, защото тогава започват фейслифта, но може да и е първа регистрация. Но колата ми изглежда позната и се чудя дали не е на човек от клуба.

Почти съм сигурен, че не е. Говорих с човека, той каза, че е нов внос от Австрия :) все пак мисля да се разходя да я видя, дано да не остана разочарован :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е внесена от Австрия, си отваряй очите на 10. Огледай я старателно там където е резервната гума, под вратите, под калниците, окачването отзаде. Имам един австриец у нас и е тотално атрофирал от към ръжда. Заприлича ми на колата на !ZiPaRa, но просто цвета е същия :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е на тези километри, волана трябва да е отчетливо грапав без изгладени места. Моята (новата) е на 200 000 и волана още не е мръднал, така че внимавай! Малко вероятно е да е на тези километри за тези пари, но знае ли човек...

 

Гледай и предния капак да не е почнал да гние отдолу, както се огледай и на още едно място, макар и малко необичайно - колата има шибедах, така че гледай за точки по тавана пред и зад него. Там са точковите заварки на конструкцията на шибедаха и понеже заради него все пак има влага по тавана отвътре, може да са тръгнали да се напъпват. Ако е така - сваляй от цената :) Таван е все пак.

 

Щом е от Австрия, сигурно е поддържана, но гниенето там си е проблем (както и в някои части на Германия).

 

Това е общо взето, но при тази цена на колата, няма как да е купена от там за повече от 800 EUR. Имай го предвид и това... Не че е голям проблем, за тези пари колата изглежда супер...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е на тези километри, волана трябва да е отчетливо грапав без изгладени места. Моята (новата) е на 200 000 и волана още не е мръднал, така че внимавай! Малко вероятно е да е на тези километри за тези пари, но знае ли човек...

 

Гледай и предния капак да не е почнал да гние отдолу, както се огледай и на още едно място, макар и малко необичайно - колата има шибедах, така че гледай за точки по тавана пред и зад него. Там са точковите заварки на конструкцията на шибедаха и понеже заради него все пак има влага по тавана отвътре, може да са тръгнали да се напъпват. Ако е така - сваляй от цената :) Таван е все пак.

 

Щом е от Австрия, сигурно е поддържана, но гниенето там си е проблем (както и в някои части на Германия).

 

Това е общо взето, но при тази цена на колата, няма как да е купена от там за повече от 800 EUR. Имай го предвид и това... Не че е голям проблем, за тези пари колата изглежда супер...

Много ти благодаря :) много полезни съвети :) Мойта кола е внос от Австрия но не е мръднала от към ръжда и гниене :) в неделя се надявам да успея да скоча да я видя и ако ми хареса ще я взема :) Живот здраве и късмет :) :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря :) много полезни съвети :) Мойта кола е внос от Австрия но не е мръднала от към ръжда и гниене :) в неделя се надявам да успея да скоча да я видя и ако ми хареса ще я взема :) Живот здраве и късмет :) :icon_angel:

 

Твоята е от предишните. Както е лафа - вече не ги правят като едно време.

 

За да е такива пари, колата обикновено има технически, козметичен или документен проблем... Или е боклучав модел. Понеже тази не е боклучав модел ;), ако документите са в ред, значи остава технически или козметичен проблем. Козметичните се забелязват, ако се гледа внимателно, дори ако са покрити (при тази цена на колата няма как да са покрити супер професионално че да не личи). Ако няма сериозни козметични проблеми, остава технически - двигател, окачване, скорости... Гледай внимателно, покарай, слушай за шумове и тропане, заведи я на някой, който познава тези коли, ала-бала.... Знаеш си ги стандартните съвети :) Това което може да се направи за такава кола е да се смъкне от цената още. Поне да не си капо :) Ясно е че ще има какво да се прави, но поне да си струва (макар че и за тея пари ще си струва освен ако не е пълна гробница). Но от мен да знаеш (патил) че такава кола може и 10 бона да удари ако не си подбирал като купуваш и искаш да оправиш всички драми...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...