skaliente Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 (редакция) Здравейте решил съм да си купувам още един колт 5 та генерация та въпросът ми е има ли ? чисто японска зглобка от тази генерация и по какво се познава ако има ??? Приемам и предложения за автомобили :mitsu-smiley:Спрял съм се на това http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11274294774207195&f1=details Редактирано 29 юни 2010 от skaliente Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 Колега тези колтове са правени в Япония. От 6-та генерация след 2003-та година се правят в Европа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 29 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2010 (редакция) Колега тези колтове са правени в Япония. От 6-та генерация след 2003-та година се правят в Европа.А какво ще кажеш за горе посоченият понеже мисля до края на седмицата да се разходя да го видя Редактирано 29 юни 2010 от skaliente Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 Ще кажа, че колата изглежда добре, но със сигурност не е на тези километри които са посочени. Отделно не съм сигурен дали е 98-а година, защото тогава започват фейслифта, но може да и е първа регистрация. Но колата ми изглежда позната и се чудя дали не е на човек от клуба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 29 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2010 Ще кажа, че колата изглежда добре, но със сигурност не е на тези километри които са посочени. Отделно не съм сигурен дали е 98-а година, защото тогава започват фейслифта, но може да и е първа регистрация. Но колата ми изглежда позната и се чудя дали не е на човек от клуба.Почти съм сигурен, че не е. Говорих с човека, той каза, че е нов внос от Австрия все пак мисля да се разходя да я видя, дано да не остана разочарован :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 Ако е внесена от Австрия, си отваряй очите на 10. Огледай я старателно там където е резервната гума, под вратите, под калниците, окачването отзаде. Имам един австриец у нас и е тотално атрофирал от към ръжда. Заприлича ми на колата на !ZiPaRa, но просто цвета е същия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 29 юни 2010 Сподели Публикувано 29 юни 2010 Ако е на тези километри, волана трябва да е отчетливо грапав без изгладени места. Моята (новата) е на 200 000 и волана още не е мръднал, така че внимавай! Малко вероятно е да е на тези километри за тези пари, но знае ли човек... Гледай и предния капак да не е почнал да гние отдолу, както се огледай и на още едно място, макар и малко необичайно - колата има шибедах, така че гледай за точки по тавана пред и зад него. Там са точковите заварки на конструкцията на шибедаха и понеже заради него все пак има влага по тавана отвътре, може да са тръгнали да се напъпват. Ако е така - сваляй от цената Таван е все пак. Щом е от Австрия, сигурно е поддържана, но гниенето там си е проблем (както и в някои части на Германия). Това е общо взето, но при тази цена на колата, няма как да е купена от там за повече от 800 EUR. Имай го предвид и това... Не че е голям проблем, за тези пари колата изглежда супер... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 30 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 30 юни 2010 Ако е на тези километри, волана трябва да е отчетливо грапав без изгладени места. Моята (новата) е на 200 000 и волана още не е мръднал, така че внимавай! Малко вероятно е да е на тези километри за тези пари, но знае ли човек... Гледай и предния капак да не е почнал да гние отдолу, както се огледай и на още едно място, макар и малко необичайно - колата има шибедах, така че гледай за точки по тавана пред и зад него. Там са точковите заварки на конструкцията на шибедаха и понеже заради него все пак има влага по тавана отвътре, може да са тръгнали да се напъпват. Ако е така - сваляй от цената Таван е все пак. Щом е от Австрия, сигурно е поддържана, но гниенето там си е проблем (както и в някои части на Германия). Това е общо взето, но при тази цена на колата, няма как да е купена от там за повече от 800 EUR. Имай го предвид и това... Не че е голям проблем, за тези пари колата изглежда супер...Много ти благодаря много полезни съвети Мойта кола е внос от Австрия но не е мръднала от към ръжда и гниене в неделя се надявам да успея да скоча да я видя и ако ми хареса ще я взема Живот здраве и късмет :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 30 юни 2010 Сподели Публикувано 30 юни 2010 Много ти благодаря много полезни съвети Мойта кола е внос от Австрия но не е мръднала от към ръжда и гниене в неделя се надявам да успея да скоча да я видя и ако ми хареса ще я взема Живот здраве и късмет :icon_angel: Твоята е от предишните. Както е лафа - вече не ги правят като едно време. За да е такива пари, колата обикновено има технически, козметичен или документен проблем... Или е боклучав модел. Понеже тази не е боклучав модел ;), ако документите са в ред, значи остава технически или козметичен проблем. Козметичните се забелязват, ако се гледа внимателно, дори ако са покрити (при тази цена на колата няма как да са покрити супер професионално че да не личи). Ако няма сериозни козметични проблеми, остава технически - двигател, окачване, скорости... Гледай внимателно, покарай, слушай за шумове и тропане, заведи я на някой, който познава тези коли, ала-бала.... Знаеш си ги стандартните съвети Това което може да се направи за такава кола е да се смъкне от цената още. Поне да не си капо Ясно е че ще има какво да се прави, но поне да си струва (макар че и за тея пари ще си струва освен ако не е пълна гробница). Но от мен да знаеш (патил) че такава кола може и 10 бона да удари ако не си подбирал като купуваш и искаш да оправиш всички драми... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.