Petarcho Публикувано 11 юни 2010 Сподели Публикувано 11 юни 2010 Моля колеги да ми кажете от къде да си поръчам Панелен спортен филтър на К&Н за Колтчето...Ще съм много благодарен и ценичка ако ми кажете..някъде от БГ да се поръчва че иначе доставката ще е скъпа сигурно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 юни 2010 Сподели Публикувано 12 юни 2010 Аз съм с такъв филтър. Достави ми го колегата SLX от щатите, за което съм му много благодарен. От тук си купих само почистващия комплект за 40 лв. Потърси в нета дали няма дистрибутор на КиН за БГ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petarcho Публикувано 12 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 12 юни 2010 Колко пари струваше само филтъра ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 12 юни 2010 Сподели Публикувано 12 юни 2010 Принципно ProSpeed в София продават K&N филтри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragon3 Публикувано 12 юни 2010 Сподели Публикувано 12 юни 2010 (редакция) Виж това http://drive.bg/index.php?ModelId=5578&cPath=10105_10360Не знам дали е за твоят колт,ако не потърси в страницата им -има доста за :mitsu-smiley: . Редактирано 12 юни 2010 от Dragon3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 22 юни 2010 Сподели Публикувано 22 юни 2010 http://bgcarshop.com/index.php?cPath=21_54 Има за абсолютно всички модели :) :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 23 юни 2010 Сподели Публикувано 23 юни 2010 Защо не си поръчаш по ибея? Около 100лв да ти дойде.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тодор Александров Публикувано 19 октомври 2010 Сподели Публикувано 19 октомври 2010 Аз като един абсолютен лаик да питам ... кава е разликата между обикновенния и спортния филтър? Разликата в цената е твърде голяма ... все пак не е двойно - тройно на обикновенния , а повече от дестторно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 октомври 2010 Сподели Публикувано 19 октомври 2010 Аз като един абсолютен лаик да питам ... кава е разликата между обикновенния и спортния филтър? Разликата в цената е твърде голяма ... все пак не е двойно - тройно на обикновенния , а повече от дестторно. Спортния филтър чисти по-фино въздуха, пропуска 40-50% повече въздух което подобрява резпонза на мотора и го прави усезаемо по динамичен във високите обороти и при рязко подаване на газ когато мотора има нужда от въздух. Също така спортния филтър K&N има над 100 000 км живот. Той се чисти и омаслява с почистваш комплект. Като сметнеш за тия километри колко обикновени филтъра ще смениш и каква е цената им ще видиш, че цената излиза . Това е! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vudu Публикувано 19 октомври 2010 Сподели Публикувано 19 октомври 2010 Е добре де каква е разликата между панелния и конусовидния спортен филтър ?! Аз си джиткам със конусовиден (червен) 40 лева си го купих, вярно разлика в динамичноста на мотора има, но пак питам, освен цената каква е другата разлика? 100 000 км. живот ли, почистващи химии ли ? 2 години карам зима лято с тоя филтър, прах го 1 път и не е мръднал.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 октомври 2010 Сподели Публикувано 19 октомври 2010 Е добре де каква е разликата между панелния и конусовидния спортен филтър ?! Аз си джиткам със конусовиден (червен) 40 лева си го купих, вярно разлика в динамичноста на мотора има, но пак питам, освен цената каква е другата разлика? 100 000 км. живот ли, почистващи химии ли ? 2 години карам зима лято с тоя филтър, прах го 1 път и не е мръднал.. Абе, я кажи какво точно означава "прах го"???Ако панелния спортен филтър дава 40% повече въздух, то конусния дава 50% и повече защото смуче на 360 градуса. Да обаче, конусния тип и типа гъба са за турбо коли които имат кулер. Панелния тип е за атмосферен двигател. Да сложиш конус на обикновен атмосферен мотор и да не е изолиран е голяма ГЛУПОСТ. Качваш си разхода и не печелиш нищо защото смуче горещия въздух от коша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vudu Публикувано 19 октомври 2010 Сподели Публикувано 19 октомври 2010 (редакция) Карал ли си със конус ? не ми е вдигал разхода, за турбини и атмосфери добре, а под пране става дума за вода, гъба и малко веро а за изолирането не знам какво имаш в предвид. Коша съм го демонтирал като цяло, а филтъра е закрепен към тръбата на инжекцията със затегаем пръстен. При мен всичко се държи доста добре. Редактирано 19 октомври 2010 от Emil Dimitrov Правописни грешки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 октомври 2010 Сподели Публикувано 19 октомври 2010 (редакция) Не, съм карал с конус, защото ти казвам, че това е безсмислено ако конуса не е изолиран. Под изолиран имам в предвид да има преграда между него и мотора, за да не смуче горещия въздух от мотора и този който идва от радиатора. Горещия въздух е беден на кислород, няма изгаряне и от там по-голям разход и по-ниска мощност. Т.е. получава се обратен ефект. Само един звук и нищо повече. Кош се казва на двигателния отсек. А филтъра е закрепен чрез гумен маркуч към въздушния колектор. И да ти кажа, че на 1.3 мотора още повече няма файда от спортния филтър, защото няма дебитомер, но това е друг въпрос. Ето ти изолиран филтър: http://farm4.static.flickr.com/3153/2557047064_a35456d560.jpg?v=0 Ето ти кит: http://2.bp.blogspot.com/_ziaUBnWHOWg/SlU7oAfKCxI/AAAAAAAAAUE/E-l1ZiDTsl8/s400/57-3031-1.jpg Редактирано 19 октомври 2010 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 октомври 2010 Сподели Публикувано 19 октомври 2010 (редакция) А, и ако само си го прал с веро, много лошо... не е много далече момента в който ще ти се наложи да припасваш клапани Филтъра ти вече не чисти въздуха! Трябва да се омасли задължително! И не се пере с веро! Edit: Ето ти технологията за почистване на спортен филтър Редактирано 19 октомври 2010 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vudu Публикувано 19 октомври 2010 Сподели Публикувано 19 октомври 2010 окей МИр да има! утре демонтирам Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 20 октомври 2010 Сподели Публикувано 20 октомври 2010 (редакция) окей МИр да има! утре демонтирам Ама аз не ти се карам бре човече Просто ти обяснявам нещата такива каквито са. Всеки сам решава какво и как да прави. Спортния филтър представлява грубо казано един плат. Тоя плат сам по себе си не чисти. Той се омаслява и тогава започва да задържа мръсотията от въздуха. Аз също не съм се родил научен, но преди да си изкарам филтъра да го чистя се поинтересувах как седят нещата. Купих си почистващ комплект и вече два пъти го ползвам и имам още да го ползвам за напреде. Ти като си изпрал твоя филтър с веро, си му свалил "мазното" просто... Поздрави! Редактирано 20 октомври 2010 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vudu Публикувано 20 октомври 2010 Сподели Публикувано 20 октомври 2010 Така е ! Никой не е роден научен, и едно от малкото добри качества които имам е да слушам какво ми говорят махнах конуса и си сложих оригиналния панел, дори си купих и нов филтър. А Емо с теб тряа се видим на по няколко бири ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 20 октомври 2010 Сподели Публикувано 20 октомври 2010 Така е ! Никой не е роден научен, и едно от малкото добри качества които имам е да слушам какво ми говорят махнах конуса и си сложих оригиналния панел, дори си купих и нов филтър. А Емо с теб тряа се видим на по няколко бири ! Ами следи срещите във Варна, и когато имаш възможност заповядай. Ей го къде е Шумен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.