CynepMEH Публикувано 5 октомври 2010 Сподели Публикувано 5 октомври 2010 (редакция) Тествай дюзите дали работят като хората и виж вакуумите дали са читави Редактирано 5 октомври 2010 от CynepMEH Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1 Публикувано 5 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 5 октомври 2010 В смисъл дали няма някой сцепен ли? То аз си купих нови маркучи, но седят малко хлабаво и затова не съм ги сменил. Май Ники Златков продава и друго освен Samco без да съобщава на клиентите за това. Иначе дюзите не са нови, но ги купих от една английска фирма, занимаваща се само с дюзи и са изчистени професионално. Въпросът е дали пък някой от кабелите на дюзите не играе номера. А и сканмастера тогава показа engine speed sensor, обаче тука един приятел със същата ми вика, че нямало такъв сензор по колата, да съм сменил CAS-a. E, смених го, ама нищо. Мисля, че някой трябва да я закачи професионално, за да се види какво показва. Мисля си за драг пауър, но не знам там дали се занимават с ремонти, иначе поне са правили няколко такива и горе-долу познават модела. Иначе имам един много, много точен майстор, всъщност не е точно майстор, а състезателен механик, обаче той като няма техника да я прочете не знам дали ще се справи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
falcone Публикувано 6 октомври 2010 Сподели Публикувано 6 октомври 2010 Ами незнам дали ще съм полезен но в интерес на истината имах подобен проблем само че, го реших доста просто...Буксата на дебитомера не даваше добър контакт и от там идваше и грешката, просто е притиснах по здраво към мафа и готово :icon_doh: :good: Провери и твоиата за всеки случаи, понякога малките неща са доста незабелижими.Успех и поздрави :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1 Публикувано 6 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2010 Meрси, ще погледна и това, но си мисля, че в този engine speed sensor e проблема. Значи това бе едната грешка, която машинката изписа първия път. Тука тоя моя приятел ми вика, че нямало такъв сензор и че сигурно в CAS сензора е проблема, но изглежда е в грешка, а май engine speed sensor си значи съвсем друго нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 6 октомври 2010 Сподели Публикувано 6 октомври 2010 Колега, ти си изкупил сума ти и части а една грешка не си успял да прочетеш Колата ти е ОБД 1, което означава че всеки с "дейталогър" може да ти я прочете. Даже и сам с лампичка можеш да го направиш. Виж тук:http://www.stealth316.com/2-diagcodes91-93.htm Айде вземи я прочети за да можем да коментираме какво точно може да е. Аз лично за този сензор който ти спомена не съм чувал. Аз залагам на датчик на коляновия вал, но не съм много запознат с 3000ГТ-ата дали въобще имат такъв... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1 Публикувано 7 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2010 (редакция) Бе аз тия неща щях да ги сменя и без това, ма не баш всичките де...Това, което си дал го видях, обаче моите познания в тази област се свеждат до нула, а тъпото е, че където и да искам да закарам колата, трябва да я товаря на рапатрак, а такъв не мога и да намеря в момента. Между другото пуснах тема и в 3SI да видя момчетата какво ще кажат и според тях 90% е ECU-то и между другото аз си го мислех това още в началото, ама оня Аспарух ми вика смени CAS-a, та смени CAS-a. Казват там момчетата съшо, че не е задължително да се взима ново, а е възможно и след тази интервенция http://stealth316.com/2-ecmremoval.htm да се оправи. А най-тъпото е, че не знам от Митсу GTO дали ще стане ECU, ако се наложи да взема.А за сензора за коляновия вал - аз си мисля, че точно това би трябвало да е engine speed sensor, защото аз така си го превеждам - сензор, измерващ скоростта на двигателя, демек оборотите. Ще видя да говоря сега с едни приятели от GPS Bulgaria дали ще могат да вземат една такава машинка, като тази от твоя линк, дано могат да помогнат, че е възможно скоро да зема да се гръмна - още не мога да си подкарам колата, та да я видя аджеба в кво състояние е, че и да я регистрирам. :icon_crying: Редактирано 7 октомври 2010 от rumen1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 7 октомври 2010 Сподели Публикувано 7 октомври 2010 Я най-добре щом нямаш мултицет, обади се на някой с "дейталогър" да ти прочете грешката. Гледам че си от София, що не се свържеш със СуперМЕН... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 7 октомври 2010 Сподели Публикувано 7 октомври 2010 Ми при нас CAS е датчик на разпределителните валове и си викам - какъв кас като е с 2 глави. Иначе, ако е същия на коляновия вал - имам такъв - най-лесно е да се смени и да се пробва. А и да, с мултицет може да се прочете грешката и да се намери - може и дейталогер да измислим, ако намеря някой стар... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1 Публикувано 7 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2010 Я най-добре щом нямаш мултицет, обади се на някой с "дейталогър" да ти прочете грешката. Гледам че си от София, що не се свържеш със СуперМЕН... Щото не съм знаел, че има такава възможност Иначе CAS-a доколкото знам е с два сензора в себе си - http://stealth316.com/2-cas-91-92.htm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1 Публикувано 7 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 7 октомври 2010 (редакция) Пичове, стана! Сменихме кондензаторите на компа и двигатела заработи както трябва! Всичкото , което направих досега е било за нищо. Е, не съвсем де, свещите и може би дюзите така или иначе щях да ги сменя, ама все пак. Еngine check-а продължава да свети, но двигателя сега си работи ОК и колата си се форсира. Само дето малко се замисля първоначално при подаване на газ, но това е предполагам заради разместения CAS. Сега ще видя да я закарам някъде да изчистят всички грешки, да видим какво ще стане. Но първо разбира се ще гледам идната седмица да я регистрирам. Направо не мога да повярвам, че тия дребни гадинки за по 5лв всяко правеха такава мизерия. Но се оказа, че е невъзможно да не протекат при този модел, просто абсолютно всички компове на 91-93 моделите се скапват по този начин. Сега се оказа, че окачването е влязло в авариен режим, защото и tour и sport светят едновременно, но това ще го видим после. Първо искам двигателя да е като часовник. Купил съм вече ангренаж, водна помпа и масло и филтър, надявам се другата седмица да успея да ги сменя. Предишния собственик ми даде и нова бензинова помпа, та ще сменим и нея. Благодаря на всички за помощта, със сигурност ще имам още доста какво да питам, че кой знае още какво ще излезе, но скоро ще гледам да пусна малко снимчици на това, което представлява колата в момента. Редактирано 7 октомври 2010 от rumen1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 7 октомври 2010 Сподели Публикувано 7 октомври 2010 Хайде, честито Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.