globustour Публикувано 3 април 2006 Сподели Публикувано 3 април 2006 Продадох си старото колтче от което бях невероятно доволен и си взех :mitsu-smiley: L300!Колата е 94г. 8+1 90кс.Супер меко вози,управлението също е без критика,скоростите макар и горни влизат без забележка,а маневреността на колата е просто уникална!С две думи доволен съм от покупката! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki_trrrial Публикувано 3 април 2006 Сподели Публикувано 3 април 2006 Честито! Със здраве да си я караш и много безаварийни километри да и навъртиш! :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 4 април 2006 Сподели Публикувано 4 април 2006 Аз имах такова L300 и бях много доволен от него, вървеше (ускоряваше) като лека кола и возеше като лодка. Мекото и стабилно возене е възможно благодарение на предното окачване, което е на торсиони. Салона отзад беше оригинално с перденца и мокет на пода. Беше много луксозно бусче :first: , жена ми още съжалява за него. Продадох го само защото ми трябваше товарен бус. Купих си пак L300, но дизел и с дълга база. После ми намаля бизнеса и продадох и него.......... но това са подробности. Та по темата: бусчето е чудесно, направил си добър избор. Бих казал - най-добрия! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 19 април 2006 Сподели Публикувано 19 април 2006 Честито и от мен :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spinfeet Публикувано 27 април 2006 Сподели Публикувано 27 април 2006 Честито и от мен.И аз карам такова от 3 години и съм нмого доволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GabroVeca Публикувано 27 април 2006 Сподели Публикувано 27 април 2006 Привет на всички!Аз съм нов тука, от Габрово съм и се казвам Иван (в някой форуми искат лична информация)Първо ако може искам да попитам как може в моделите да не сте сложили Л300 Второ имам едно въпросче - на баща ми буса е Митсубиши Л300 '93 2.0 12 клапана (не знам защо но са 8+4 по-малки) и направо се чудя вече къде да търся - искам да разбера колко кончета е. По талон в кат са го писали 83 киловата, но си изтеглих аутодата 2004 и там пише че двигателите 86-93 година са 90 коня при 2000 кубика, а този е 11.10.1993 и ми казаха че е със по-новия двигател и действително изглежда различно от старите. И в крайна сметка как мога да разбера колко е кончета ? По номер на двигателя също го търсих и ми вади 2та варианта 90кс/113-5кс. А някой просветен може ли да каже за какво са тези 4 допълнителни клапанчета ? Искам да кажа за тези които може би искат да си закупят Л300 - бусчето е ПЕРФЕКТНО, имахме още едно Л300 '85 двигателя си му беше отличен като изключим ръждата - беше блъскан като го купихме и некадърния майстор му се напука кита и боята и избиха едни ръжди... Л300 е много добро решение.Утре ще го пробваме 0-100 за колко време ги прави и искам да ви питам колко може да струва едно спортно филтърче за бус Л300 (ако има) К&Н или да ми предложите нещо по-евтино, но добро Съжелявам за дългия пост и глупавите въпроси, но както казват някой аз съм лаик още в областта на микробусите а и съм на 17 :icon_blush: Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
globustour Публикувано 28 април 2006 Автор Сподели Публикувано 28 април 2006 Аз имах такова L300 и бях много доволен от него, вървеше (ускоряваше) като лека кола и возеше като лодка. Мекото и стабилно возене е възможно благодарение на предното окачване, което е на торсиони. Салона отзад беше оригинално с перденца и мокет на пода. Беше много луксозно бусче :first: , жена ми още съжалява за него. Продадох го само защото ми трябваше товарен бус. Купих си пак L300, но дизел и с дълга база. После ми намаля бизнеса и продадох и него.......... но това са подробности. Та по темата: бусчето е чудесно, направил си добър избор. Бих казал - най-добрия! E моят си няма пердета и килим обаче това е последна грижа,а и нали знаеш най-важна е предницата и сърцето на колата!А за тях поне всички знаем,че братята японци нямат равни! :rulez: На мене също ми трябваше за товарене и умишлено го взех със седалки заради винетката,а и чесно казано като падне задната тройна седалка абсолютно ми стига като място!Искам да те питам с какъв двигател ти беше дизеловото L300 и доволен ли беше от него!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 28 април 2006 Сподели Публикувано 28 април 2006 Предполагам, че си с 4D56, щом е 90 коня. Аз също съм с такъв. Има и добри и лоши отзиви за него. Просто питай :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GabroVeca Публикувано 28 април 2006 Сподели Публикувано 28 април 2006 ами номера на двигателя е 4G63 и по талон са го дали 85 киловата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 29 април 2006 Сподели Публикувано 29 април 2006 Упс... Помислих, че си с дизел :icon_n_oops: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GabroVeca Публикувано 29 април 2006 Сподели Публикувано 29 април 2006 бензинче е, даже в момента има половин резервоар А100 реших да не отварям нова тема за това ще питам тук - понеже микробуса е направил вече 320 000 километра обаче няма и един основен ремонт (до колкото знам се правят на 100 000км) и почна да гори много масло - на 1000 километра доливаме по 1л (за една седмица, понеже се кара всеки ден по 200км поне) и компресията му е паднала и върви значително по-слабо, та искам да питам колко може да ми струва смяна на цилиндровите пръстени, да се почистят цилиндрите от нагар ако има такъв и т.н. ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 29 април 2006 Сподели Публикувано 29 април 2006 Към смяната на сегментите добави и гумички на клапаните задължително, защото оттам влиза най-вече маслото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GabroVeca Публикувано 29 април 2006 Сподели Публикувано 29 април 2006 а и освен това исках да попитам има едни добавки към маслото, които съдържат железни частици и минават през филтъра, и до колкото знам уплатняват цилиндровите пръстени, някой знае ли цени и марки които да си заслужават ? а и изобщо струва ли си да се пробва ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 29 април 2006 Сподели Публикувано 29 април 2006 Сигурно говориш за руските добавки Римет, само че те са с медни частици. Все едно, отзивите са от "пълен боклук" до "манна небесна". Аз не бих рискувал при положение че колата ви трябва толкова ежедневно. При качествен ремонт караш още 200000, а при качествена добавка още 2000 и то през това време ако я продаваш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GabroVeca Публикувано 29 април 2006 Сподели Публикувано 29 април 2006 ии в крайна сметка един основен ремонт колко ще стъпи ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.