Премини към съдържание

Препоръчано мнение

Продадох си старото колтче от което бях невероятно доволен и си взех :mitsu-smiley: L300!Колата е 94г. 8+1 90кс.Супер меко вози,управлението също е без критика,скоростите макар и горни влизат без забележка,а маневреността на колата е просто уникална!С две думи доволен съм от покупката!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такова L300 и бях много доволен от него, вървеше (ускоряваше) като лека кола и возеше като лодка. Мекото и стабилно возене е възможно благодарение на предното окачване, което е на торсиони. Салона отзад беше оригинално с перденца и мокет на пода. Беше много луксозно бусче :first: , жена ми още съжалява за него. Продадох го само защото ми трябваше товарен бус. Купих си пак L300, но дизел и с дълга база. После ми намаля бизнеса и продадох и него.......... но това са подробности.

Та по темата: бусчето е чудесно, направил си добър избор. Бих казал - най-добрия!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 2 седмици ...

Привет на всички!

Аз съм нов тука, от Габрово съм и се казвам Иван (в някой форуми искат лична информация)

Първо ако може искам да попитам как може в моделите да не сте сложили Л300 :)

Второ имам едно въпросче - на баща ми буса е Митсубиши Л300 '93 2.0 12 клапана (не знам защо но са 8+4 по-малки) и направо се чудя вече къде да търся - искам да разбера колко кончета е. По талон в кат са го писали 83 киловата, но си изтеглих аутодата 2004 и там пише че двигателите 86-93 година са 90 коня при 2000 кубика, а този е 11.10.1993 и ми казаха че е със по-новия двигател и действително изглежда различно от старите. И в крайна сметка как мога да разбера колко е кончета ? По номер на двигателя също го търсих и ми вади 2та варианта 90кс/113-5кс.

А някой просветен може ли да каже за какво са тези 4 допълнителни клапанчета ?

Искам да кажа за тези които може би искат да си закупят Л300 - бусчето е ПЕРФЕКТНО, имахме още едно Л300 '85 двигателя си му беше отличен като изключим ръждата - беше блъскан като го купихме и некадърния майстор му се напука кита и боята и избиха едни ръжди... Л300 е много добро решение.

Утре ще го пробваме 0-100 за колко време ги прави и искам да ви питам колко може да струва едно спортно филтърче за бус Л300 (ако има) К&Н или да ми предложите нещо по-евтино, но добро :)

Съжелявам за дългия пост и глупавите въпроси, но както казват някой аз съм лаик още в областта на микробусите а и съм на 17 :icon_blush:

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах такова L300 и бях много доволен от него, вървеше (ускоряваше) като лека кола и возеше като лодка. Мекото и стабилно возене е възможно благодарение на предното окачване, което е на торсиони. Салона отзад беше оригинално с перденца и мокет на пода. Беше много луксозно бусче :first: , жена ми още съжалява за него. Продадох го само защото ми трябваше товарен бус. Купих си пак L300, но дизел и с дълга база. После ми намаля бизнеса и продадох и него.......... но това са подробности.

Та по темата: бусчето е чудесно, направил си добър избор. Бих казал - най-добрия!

 

E моят си няма пердета и килим обаче това е последна грижа,а и нали знаеш най-важна е предницата и сърцето на колата!А за тях поне всички знаем,че братята японци нямат равни! :rulez:

На мене също ми трябваше за товарене и умишлено го взех със седалки заради винетката,а и чесно казано като падне задната тройна седалка абсолютно ми стига като място!

Искам да те питам с какъв двигател ти беше дизеловото L300 и доволен ли беше от него!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че си с 4D56, щом е 90 коня. Аз също съм с такъв. Има и добри и лоши отзиви за него. Просто питай :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

бензинче е, даже в момента има половин резервоар А100 :)

реших да не отварям нова тема за това ще питам тук - понеже микробуса е направил вече 320 000 километра обаче няма и един основен ремонт (до колкото знам се правят на 100 000км) и почна да гори много масло - на 1000 километра доливаме по 1л (за една седмица, понеже се кара всеки ден по 200км поне) и компресията му е паднала и върви значително по-слабо, та искам да питам колко може да ми струва смяна на цилиндровите пръстени, да се почистят цилиндрите от нагар ако има такъв и т.н. ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Към смяната на сегментите добави и гумички на клапаните задължително, защото оттам влиза най-вече маслото

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а и освен това исках да попитам има едни добавки към маслото, които съдържат железни частици и минават през филтъра, и до колкото знам уплатняват цилиндровите пръстени, някой знае ли цени и марки които да си заслужават ? а и изобщо струва ли си да се пробва ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно говориш за руските добавки Римет, само че те са с медни частици. Все едно, отзивите са от "пълен боклук" до "манна небесна". Аз не бих рискувал при положение че колата ви трябва толкова ежедневно. При качествен ремонт караш още 200000, а при качествена добавка още 2000 и то през това време ако я продаваш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...