Премини към съдържание

Оборотите на колата


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Имам питане относно оборотите на Спейс Стара (1.3 / '99г). Става въпрос, когато двигателя е още студен. При спряло положение държи нормални обороти - към 1200. Когато я пусна да се движи по инерция, дори само при 1-2км/ч, оборотите се вдигат до към 1900-2000 някъде (които смятам, че не са нормални за студен двигател). При загрят двигател до нормална температура, държи около 600 оборота, независимо да ли е в движение колата или в покой. Нормални ли са тези обороти при описаните състояния?

Редактирано от mitsubishi_user
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Не са нормални 2000 об./мин. при студен двигател, както и 600 об./мин. при топъл. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не са нормални 2000 об./мин. при студен двигател, както и 600 об./мин. при топъл. :icon_hmm:

 

Някаква идея къде да търся проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Автоматичния смукач. Но може и да има други проблеми - дросел, някой да е пипал аванса и т.н. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ела на НИМ в неделя и ще сравним оборотите с мойта, тя е същата, да видим какво ще се получи. Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автоматичния смукач. Но може и да има други проблеми - дросел, някой да е пипал аванса и т.н. :rolleyes:

Аз малко се обърках по-горе, редактирах се. Т.е. при леко движение на колата, когато е студена и оборотите се вдигат.

Съмнява ме да е от смукача.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Вдигат се, защото е студена и работи автоматичния смукач. Опиши точно проблема, за да получиш адекватен отговор. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вдигат се, защото е студена и работи автоматичния смукач. Опиши точно проблема, за да получиш адекватен отговор. :)

Когато е студена, примерно - чакам на сфетофар и колата не се движи - държи нормални обороти. Когато отпусна спирачката и колата потегли бавно по инерция и оборотите се вдигат. Т.е. при студена кола и покой - нормални обороти, при студена кола и движение по инерция (дори и при 1-2км/ч) - вдига оборотите до към 2000. При топъл двигател държи обороти около 600, независимо да ли се движи или не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами стъпков мотор според мен - при движение постъпва повече въздух поради движението и при проблеми в системата за празен ход не успява да компенсира увеличеното количество въздух. Така че разглобяване на дросела и почистването и профилактиката му може да реши проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами стъпков мотор според мен - при движение постъпва повече въздух поради движението и при проблеми в системата за празен ход не успява да компенсира увеличеното количество въздух. Така че разглобяване на дросела и почистването и профилактиката му може да реши проблема.

 

При покой и при движение от 1-2км/ч не мисля, че има разлика в постъпването на въздух.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Vehicle Speed (VSS) сензор си мисля че може да е.

Но не е само това, 600 об./мин на празен ход не е нормално.

Някой я е пипал тази кола. Трябва да се закачи на уред да се види какво са и правили преди...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Vehicle Speed (VSS) сензор си мисля че може да е.

Но не е само това, 600 об./мин на празен ход не е нормално.

Някой я е пипал тази кола. Трябва да се закачи на уред да се види какво са и правили преди...

 

Уж не е пипана до сега, на 88К км. е.

Къде се намира този Vehicle Speed (VSS) сензор?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Колегата пише, че когато пусне спирачката - оборотите се вдигат...... Дали не може да е нещо по сервото? Щото 1-2 км/ч ....... каква скорост може да е това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да Роско ама трябва да уточни на място като отпусне спирачката какво става защото колегата споменава че пуска спирачката за да се движи автомобила. Да направи експеримент на място с пусната и натисната спирачка как е, нищо чудно да излезе нещо по вакумите към сервото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да Роско ама трябва да уточни на място като отпусне спирачката какво става защото колегата споменава че пуска спирачката за да се движи автомобила. Да направи експеримент на място с пусната и натисната спирачка как е, нищо чудно да излезе нещо по вакумите към сервото.

Не, не би трябвало да е от спирачките. Без да натискам спирачките пак го има това играене с оборотите. Правих си ги тези опити.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дроселовата клапа е краино разбъзикана......Трябва една бърза намеса на маистор и ще си като нов.А автомобила има ли газова уредба, че май не видях да е споменато по-нагоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дроселовата клапа е краино разбъзикана......Трябва една бърза намеса на маистор и ще си като нов.А автомобила има ли газова уредба, че май не видях да е споменато по-нагоре.

Няма, не и имала газова никога.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...