Премини към съдържание

Проблем със затварянето на ел стъклата


Balin

Препоръчано мнение

Колеги, имам малък и незначителен проблем със Колтчето си , но все пак реших да се допитам до по вещите в това или до тези които са се сблъсквали с този проблем и са го преодоляли!!! Проблема ми е следния - когато си отворя което и да е от двете стъкла и после реша да го затворя , затварянето става доста трудно!!! Имам в предвид че като натисна копчето за вдигани и усещам как моторчето започва да се мъчи,стъклото започва да скърца и се вдига много бавно,даже понякога му помагам с ръка защото предната му част спира и се вдига само задната и трябва да натискам отзадната за да тръгне пак цялото нагоре!!! Мисълта ми е дали нещо трябва да смажа или какво трябва да се направи!!! Благодаря предварително!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш корите на вратите, почистваш всички движещи части от стари смазки и ги смазваш на ново. Също притягаш болтовете на планката които държат стъклото, ако има изпаднали такива ги монтираш обратно. Ако няма ефект тогава ще мъдрим...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де , но с какво да ги почистя и с какво да ги смажа??? Някаква идея да ми дадете, защото едва ли ще стане с всякакви смазки и почистващи препарати!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незная дали това ще работи на нашите автомобили, копирам го от форум на Пежо, на френските автомобили уж помагало.

 

"Koйто, не разбира от електротехника, може да му е полезно.

Дясното ми стъкло с времето стана изнервящо бавно, на моменти даже спираше в средата при вдигане, не помогна смазването на машинката и механизмите

Реших си проблемите с поставянето на 2 обикновени 12V релета като тези:

post-6240-1266962851,6962.jpg

важното е да имат 5 пина с номерация 30, 85, 86, 87 и 87А, ако 87А липсва или заменен с 87, не ви вършат работа Цената им е 3,00 лв/бр., ще ви трябват и 10 бр. кабелни обувки или букса за релето с кабел.

От бутона за вдигане и сваляне към машинката отиват 2 кабела оранжев и сив, режете и двата кабела малко преди буксата на машинката, така че, да ви е удобно да наставите и 4-те края, после.

Връзвате релетата по следния начин:

 

post-6240-1266962890,3379_thumb.jpg

 

Хубаво е да ги изолирате от влага и да ги монтирате във вратата на място където не достига вода, мойте ги сложих под огледалото

Най-гадната част е прекарването на инсталацията от вратата до купето, другото е лесно

Постоянен + взимате директно от акумулатора и му поставяте предпазител, маса от някой голям болт, където ви е удобно. Ако искате стъклата да работят, без да подавате контакт в бутона за включване, влиза един лилав кабел в средата прекъсвате го и на негово място пускате постоянни 12V

 

Като правя лявата врата може и снимки да има."

 

 

Още веднъж повтарям това е цитат ор форум на Пежо, дори незная дали нещата със стъклата тук са същите. Някой по-комптентен ако може да сподели дали това ще свърши работа... Дано да съм бил полезен... :)

Редактирано от kuncata
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...