Balin Публикувано 22 февруари 2010 Сподели Публикувано 22 февруари 2010 Колеги, имам малък и незначителен проблем със Колтчето си , но все пак реших да се допитам до по вещите в това или до тези които са се сблъсквали с този проблем и са го преодоляли!!! Проблема ми е следния - когато си отворя което и да е от двете стъкла и после реша да го затворя , затварянето става доста трудно!!! Имам в предвид че като натисна копчето за вдигани и усещам как моторчето започва да се мъчи,стъклото започва да скърца и се вдига много бавно,даже понякога му помагам с ръка защото предната му част спира и се вдига само задната и трябва да натискам отзадната за да тръгне пак цялото нагоре!!! Мисълта ми е дали нещо трябва да смажа или какво трябва да се направи!!! Благодаря предварително!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Сваляш корите на вратите, почистваш всички движещи части от стари смазки и ги смазваш на ново. Също притягаш болтовете на планката които държат стъклото, ако има изпаднали такива ги монтираш обратно. Ако няма ефект тогава ще мъдрим... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Отделно изчистваш страничните водачи... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Balin Публикувано 23 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2010 Добре де , но с какво да ги почистя и с какво да ги смажа??? Някаква идея да ми дадете, защото едва ли ще стане с всякакви смазки и почистващи препарати!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuncata Публикувано 23 февруари 2010 Сподели Публикувано 23 февруари 2010 (редакция) Незная дали това ще работи на нашите автомобили, копирам го от форум на Пежо, на френските автомобили уж помагало. "Koйто, не разбира от електротехника, може да му е полезно.Дясното ми стъкло с времето стана изнервящо бавно, на моменти даже спираше в средата при вдигане, не помогна смазването на машинката и механизмитеРеших си проблемите с поставянето на 2 обикновени 12V релета като тези:важното е да имат 5 пина с номерация 30, 85, 86, 87 и 87А, ако 87А липсва или заменен с 87, не ви вършат работа Цената им е 3,00 лв/бр., ще ви трябват и 10 бр. кабелни обувки или букса за релето с кабел.От бутона за вдигане и сваляне към машинката отиват 2 кабела оранжев и сив, режете и двата кабела малко преди буксата на машинката, така че, да ви е удобно да наставите и 4-те края, после.Връзвате релетата по следния начин: Хубаво е да ги изолирате от влага и да ги монтирате във вратата на място където не достига вода, мойте ги сложих под огледалотоНай-гадната част е прекарването на инсталацията от вратата до купето, другото е лесноПостоянен + взимате директно от акумулатора и му поставяте предпазител, маса от някой голям болт, където ви е удобно. Ако искате стъклата да работят, без да подавате контакт в бутона за включване, влиза един лилав кабел в средата прекъсвате го и на негово място пускате постоянни 12V Като правя лявата врата може и снимки да има." Още веднъж повтарям това е цитат ор форум на Пежо, дори незная дали нещата със стъклата тук са същите. Някой по-комптентен ако може да сподели дали това ще свърши работа... Дано да съм бил полезен... Редактирано 23 февруари 2010 от kuncata Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.