Ta33ik Публикувано 16 февруари 2010 Сподели Публикувано 16 февруари 2010 Здравейте колеги ! От вече месец съм горд собственик на Outlander 2,2 HDI мотор, ниво Instyle. Първоначални впечатления - предостатъчна динамика, много добра стабилност имайки предвид теглото и по-високия ц-р на тежестта, много добра сноуроуд ( друга не съм тествал ) проходимост, приятна возия. Страхотно вътрешно оборудване - имам предвид глезотийките, местата за съхранение на предмети и т.н. Слаба шумоизолация, нискокачествени пластмаси - не отиват на такъв клас автомобил. Дотук добре. За съжаление се вкарах в голямо приключение с тази кола. На 300(триста) км пробег изгуби мощност, започна да работи като на 3 цил и вкара авариен режим. Репатрак, БС, след 3 дни установиха, че е дала фира дюза. Причина - лош късмет . На 1500 км колата угасна в движение при 120 км/ч и не искаше да запали около 20 мин. В крайна сметка запали, но познатата схема - авариен режим, репатрак, БС. 1 седмица там, през което време проблема се е повторил неколкократно, причина неустановена, най-вероятно влага в ел. инсталацията. Всичко това при условие, че все още я "разработвам". Моля за впечатления ако има колеги, закупили бройки последните месеци - опитвам да разбера дали наистина е лош късмет, или качеството на изработка е спаднало драстично в Холандия. Като база за сравнение ползвам Авенсис 2,2 D4D, който за 100К км влизаше само за филтри, масла и 1 път дискове.П.С. БС и Асистанса реагираха много адекватно, като и в двата случая осигуриха заместващ автомобил ( било изключение, но ги "убедих", че и случая с колата е изключение ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fen Публикувано 16 февруари 2010 Сподели Публикувано 16 февруари 2010 Според мен наистина е късмет, ама много кофти късмет. Все пак се сглобяват в Холандия от края на 2008г. и доста такива коли се карат у нас, а за такива проблеми аз поне за първи път чувам! Дано да се оправят нещата и това да е!Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanjo Публикувано 16 февруари 2010 Сподели Публикувано 16 февруари 2010 Карам същия модел от 01,09,2009 год. Изминал съм близо 8 000 км. без какъвто и да е проблем. Адски съм доволен от двигателя. /В момента чукам на дървената секция и по главата си.../. Искрено съжалявам за твоите проблеми - явно някой много ти е завидял и те е проклел... :sorry: Не знам дали добре сте го "полели" при покупката, но вземи да направиш един "курбан", та дано прогониш лошото от колцата :icon_angel: Дано това са последните ти проблеми и всичко да се оправи :bowi: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 .......Не знам дали добре сте го "полели" при покупката, но вземи да направиш един "курбан", та дано прогониш лошото от колцата :icon_angel: Дано това са последните ти проблеми и всичко да се оправи :bowi: Ъхъ.....Ето ТУК, е едно добро място за поливане на джиплето и изгонване на демоните му! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlaBal Публикувано 22 февруари 2010 Сподели Публикувано 22 февруари 2010 Честито! Аз карам също Outlander, сглобен в Холандия. Засега съм на 35 000 км. и хич не мога да се оплача (пу-пу-пу)! Единственото, което ме дразни (пише го и на други места във форума) е, че по хубавите ни пътища скърцат доста пластмасите по таблото. Решението - Rockford Fosgate аудиосистемата на макс (ако пътниците са от по-издръжливите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Честито! Аз карам също Outlander, сглобен в Холандия. Засега съм на 35 000 км. и хич не мога да се оплача (пу-пу-пу)! Единственото, което ме дразни (пише го и на други места във форума) е, че по хубавите ни пътища скърцат доста пластмасите по таблото. Решението - Rockford Fosgate аудиосистемата на макс (ако пътниците са от по-издръжливите Колеги, ако може да ми кажете как разбирате, че колата е сглобена в Холандия?Мерси предварително за инфото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 6 март 2010 Сподели Публикувано 6 март 2010 Колеги, вече всичко е ясно:Plant: U=Mizushima(1), Z=Okazaki, Y=Nagoya(1), P=Nagoya(2), J=Nagoya(3), E=Bloomington(USA), A=Mizushima(2) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.