Премини към съдържание

Покупка на Pajero 3.2 Di-D


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Запланирал съм покупката на едно Pajero 3.2 Di-D 2008-ма фев.

Можете ли да ми подскажете на какво да обърна внимание и до колко лесно се намират карти за навигацията ?

 

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Запланирал съм покупката на едно Pajero 3.2 Di-D 2008-ма фев.

Можете ли да ми подскажете на какво да обърна внимание и до колко лесно се намират карти за навигацията ?

 

Благодаря.

Браво! Автомат или не? Произход?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Запланирал съм покупката на едно Pajero 3.2 Di-D 2008-ма фев.

Можете ли да ми подскажете на какво да обърна внимание и до колко лесно се намират карти за навигацията ?

 

Благодаря.

Тези джипове страдат от няколко проблема.............

1. е горивната помпа - това е и най сериозния проблем ,при него изпуска семеринга на помпата и почва да меше нафтата в маслото.............проблема е трудно отстраним,тъй като за да се свали помпата, тя трябва да се "зацепи" по точно определен начин, защото а е свалена "сакатлъжки" ,а си се прецакал яко...........

2. е задния мост - разкрачват се гумите и почва да ги износва..........за да се опраши , трябва да се сменят напречните шарнирни щанги,втулките и регл. болтове на другите напр. щанги и ако изникне нещо друго - и то..........

3. отпред лека слабост са лагерите на главината, а те на този модел са си цял лагер- главина и е на солена цена ..............

Когато се свалч лагера, трябва да се зазтраховаш и да очакваш да смениш и карето, тъй като е шъзможно то да е клеасало в главината..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези джипове страдат от няколко проблема.............

1. е горивната помпа - това е и най сериозния проблем ,при него изпуска семеринга на помпата и почва да меше нафтата в маслото.............проблема е трудно отстраним,тъй като за да се свали помпата, тя трябва да се "зацепи" по точно определен начин, защото а е свалена "сакатлъжки" ,а си се прецакал яко...........

2. е задния мост - разкрачват се гумите и почва да ги износва..........за да се опраши , трябва да се сменят напречните шарнирни щанги,втулките и регл. болтове на другите напр. щанги и ако изникне нещо друго - и то..........

3. отпред лека слабост са лагерите на главината, а те на този модел са си цял лагер- главина и е на солена цена ..............

Когато се свалч лагера, трябва да се зазтраховаш и да очакваш да смениш и карето, тъй като е шъзможно то да е клеасало в главината..............

Пламене, човека говори за Паджеро 2008 година. Моето Паджеро 2001 е от същия модел, но нямам нито един от гореизброените дефекти. Възможно е и да се появяват когато колата мине 200 к км, а тази едва ли ще е на толкова. Дай да не плашим човека предварително. Ти си майстор и при теб идват само повредени коли, по-реално ще бъде ако си дадем мнение собствениците на такъв джип.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, човека говори за Паджеро 2008 година. Моето Паджеро 2001 е от същия модел, но нямам нито един от гореизброените дефекти. Възможно е и да се появяват когато колата мине 200 к км, а тази едва ли ще е на толкова. Дай да не плашим човека предварително. Ти си майстор и при теб идват само повредени коли, по-реално ще бъде ако си дадем мнение собствениците на такъв джип.

Ее, така е, но все пак посочвам какво трябва да има в предвид.............

То вярно че последния който правих беше на 205 хил. км..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наздраве на всички в този форум!! И не плашете човека! Нека се множим!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наздраве на всички в този форум!! И не плашете човека! Нека се множим!

Аз не мога да не съм доволен от моето Паджеро III (2001), вече 7 години го карам и не ми е дало абсолютно никакъв дефект. Сменил съм два пъти гуми и веднъж предни накладки, нищо друго. Желязна машина!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Аз не мога да не съм доволен от моето Паджеро III (2001), вече 7 години го карам и не ми е дало абсолютно никакъв дефект. Сменил съм два пъти гуми и веднъж предни накладки, нищо друго. Желязна машина!

Здравейте, колеги! Моля за малко помощ относно избор на Паджеро- двигател2,5 тд или 3,2di-d, около2004-2005год., а също и някакви полезни съвети за окачване и ходова част. Предварително Ви благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що касае проблема с БГ карта за навигацията май са се погрижили доста добре. Ще трябва да се бръкнем по 500-600 лв при БС.за оригинален софтуер.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Що касае проблема с БГ карта за навигацията май са се погрижили доста добре. Ще трябва да се бръкнем по 500-600 лв при БС.за оригинален софтуер.

 

Аз се спрях на новичко от БС. До няколко седмици трябва да се возя в него вече. Май ще дойде със стария ъпдейт на картата. Ще си ползвам гарминчето още :-( Нещо хич не са гъвкави относно картите тези младежи, даже и да искаш да си платиш нямат някой държави от източна Европа, а България е 24% новия ъпдейт, което значи София само и магистралата до Чирпан.

Ще го видим

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...