deju Публикувано 10 декември 2009 Сподели Публикувано 10 декември 2009 Здрвейте колеги, имам едно малко тъпичко въпросче, има ли някъде по таблото на Space-a индикация за включени къси светлини, както например има за дълги?Прелистих ръководството, но там не намерих такава. Малко е тъпичко през светлата част на денонощието, през деня например превключвам къси дълги, за да разбера дали съм си пуснал фаровете. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 декември 2009 Сподели Публикувано 10 декември 2009 Ако Спейса е Ранър - и моята няма. '93. За след фейслифта (96) - има разлики и не знам как е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deju Публикувано 10 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2009 Ако Спейса е Ранър - и моята няма. '93. За след фейслифта (96) - има разлики и не знам как е Star e, 2000г., чак не ми се вярва да няма, те жигулитата имат :P Но нищо чудно да се разчита само на таблото и на осветлението на борд компютъра. Въпреки че те светват и когато са включени габарити, хм :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 10 декември 2009 Сподели Публикувано 10 декември 2009 90% от съвременните автомобили нямат индикация за къси светлини. Индикация ти е точно таблото. А разни жигулетки - те са вече история. Пък ако искаш имаш толкова празни места на таблото - свържи си една крушка и готово. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ValioDiD Публикувано 10 декември 2009 Сподели Публикувано 10 декември 2009 Star e, 2000г., чак не ми се вярва да няма, те жигулитата имат :P Но нищо чудно да се разчита само на таблото и на осветлението на борд компютъра. Въпреки че те светват и когато са включени габарити, хм :icon_hmm:Здравейте колега "deju",аз съм собственик на Каризма и ме мъчи същия недостатък. Особено неприятно е през деня, когато реално нямаме видима идикация за включени/или не фарове. Единственият коректив остава полицая, които срещу 20 лв ни "уведомява" че сме забравили фаровете!!! :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 Здравейте колега "deju",аз съм собственик на Каризма и ме мъчи същия недостатък. Особено неприятно е през деня, когато реално нямаме видима идикация за включени/или не фарове. Единственият коректив остава полицая, които срещу 20 лв ни "уведомява" че сме забравили фаровете!!! :icon_doh: А часовника не ви ли светва,когато късите са включени?Аз така разбирам през деня ,че светят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deju Публикувано 11 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2009 А часовника не ви ли светва,когато късите са включени?Аз така разбирам през деня ,че светят. Часовникът си светва, само че светва и когато си на габарити. Ясна индикация, че си на къси няма. Явно наистина трябва да се хване някой жичкаджия и да ми постави една крушка на мястото на някоя индикация която не се ползва по таблото.Да ме извинява колегата Веско, но не съм съгласен с него, точно заради това, че таблото свети и когато се кара на габарити! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веско Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 Да ме извинява колегата Веско, но не съм съгласен с него, точно заради това, че таблото свети и когато се кара на габарити! Наистина си прав, но те производителите на автомобили от това време от което са нашите коли не са имали проблема с това дали караш на къси или габарити. Остава варианта както каза колегата да си вържеш на някое празно място езна крушка само за късите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mit_slx Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 Наистина си прав, но те производителите на автомобили от това време от което са нашите коли не са имали проблема с това дали караш на къси или габарити. Остава варианта както каза колегата да си вържеш на някое празно място езна крушка само за късите. Трябва Ви 2-3 метра проводник,един зелен светодиод....и сте готови да Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 декември 2009 Сподели Публикувано 11 декември 2009 Бих казал под половин метър във всички случаи. и ме мъчи същия недостатък. Особено неприятно е през деня, когато реално нямаме видима идикация за включени/или не фарове Климатроника свети по-слабо като са пуснати фаровете.Единственият коректив остава полицая, които срещу 20 лв ни "уведомява" че сме забравили фаровете!!! И това съм го измислил: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...st&p=153215 , изискват се някакви основни електротехнически познания, за да не стане освен това е най-добрия вариант, който може да се постигне с минимални интервенции. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ValioDiD Публикувано 14 декември 2009 Сподели Публикувано 14 декември 2009 Бих казал под половин метър във всички случаи. Климатроника свети по-слабо като са пуснати фаровете. И това съм го измислил: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...st&p=153215 , изискват се някакви основни електротехнически познания, за да не стане освен това е най-добрия вариант, който може да се постигне с минимални интервенции. Колега Владимиров,аз като отявлен противник на движението "направи си сам" и нехаресващ българският почин "всичко мога всичко знам" не препоръчвам на собствениците на Каризма и Спейс стар да самоделстват по отстраняването на сериозния пропуск относно липсата на индикация за къси светлини. Нека да не бъдем сектанти и да си признаем че и нашите коли имат по някои дребен недостатък.... , което въобще не ни пречи да си ги харесваме!Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 14 декември 2009 Сподели Публикувано 14 декември 2009 (редакция) Ами тогава варианта е да се монтира такава система в оторизиран :mitsu-smiley: сервиз, защото вариантите които се продават в търговската мрежа изискват значителни интервенции и аз не бих се доверил на някой гаражен майстор срещу 30-65лв да ми накълца жиците на колата за да сложи машинка която релано струва под 5лв. П.С. Това за индикацията не виждам какво му е сложното да се реализира, даже имам и идейка как може да стане - на мястото на лампичката за дългите се слага един двуцветен силно светещ диод (с три извода), на синия/белия цвят за дългите с по-голям резистор и индикатора ще си сменя цвета в зависимост къси/дълги. Друх вариант е ако няма фарове за мъгла там да се върже индикацията, пак през резистор, за да не дразни водача. Отделно не го намирам за сериозен пропуск. До сега не съм и видял съвременна кола с такава индикация. П.С.2. При т.нар. "направи си сам" правиш всичко на своя отговорност, по собствено усмотрение върху личната си собственост, като преценяваш уменията си. Така че не виждам проблем в това или защо трябва да сме против. Или можем или плащаме на някой да свърши същата работа. Въпрос на умения и избор. Редактирано 14 декември 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ValioDiD Публикувано 14 декември 2009 Сподели Публикувано 14 декември 2009 Ами тогава варианта е да се монтира такава система в оторизиран :mitsu-smiley: сервиз, защото вариантите които се продават в търговската мрежа изискват значителни интервенции и аз не бих се доверил на някой гаражен майстор срещу 30-65лв да ми накълца жиците на колата за да сложи машинка която релано струва под 5лв. П.С. Това за индикацията не виждам какво му е сложното да се реализира, даже имам и идейка как може да стане - на мястото на лампичката за дългите се слага един двуцветен силно светещ диод (с три извода), на синия/белия цвят за дългите с по-голям резистор и индикатора ще си сменя цвета в зависимост къси/дълги. Друх вариант е ако няма фарове за мъгла там да се върже индикацията, пак през резистор, за да не дразни водача. Отделно не го намирам за сериозен пропуск. До сега не съм и видял съвременна кола с такава индикация. П.С.2. При т.нар. "направи си сам" правиш всичко на своя отговорност, по собствено усмотрение върху личната си собственост, като преценяваш уменията си. Така че не виждам проблем в това или защо трябва да сме против. Или можем или плащаме на някой да свърши същата работа. Въпрос на умения и избор. Ако напъна мозъка си по тая късна доба сигурно и аз бих намерил поне три варианта за индикация на таблото, но това не ще промени по никакав начин пропуска на япончетата/или холандчетата !!!/. А иначе всеки е в правото си да експериметира върху собствената си кола както и колкото иска и може, без разбира се това да е в ущърб на останалите учасници в движението /лош пример-манията по ксенони, която всеки "горд" самоделко твърди че не заслепява насрешно движещите се, без никога да е поглеждал фаровете си от гледната точка на насрешно движещите се шофьори ../. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.