Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

Имам следното питане по отношение на джипа: става въпрос че сега като паднаха температурите почна много трудно да пали сутрин на първото запалване. Вчера смених подгряващите свещи и днес сутринта същото. Отидох при един приятел и с пробна лампа проверихме дали идва ток на свещите и се оказа, че няма. Според вас какъв е проблема и възможно ли е, когато колата е загреяла да не включва подгряването.

Следващия проблем е, че днес му закачих едно ремарке и като му включих светлините нещо стана и ми изчезна осветлението на таблото, габаритите и десния стоп. Проверих бушоните и всички са здрави.

Редактирано от jolly_roger
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги.имам следното питане по отношение на джипа.става въпрос че сега като паднаха температурите почна много трудно да пали сутрин на първото запалване.вчера ги смених подгреващите свещи и днес сутринта същото.отидох при един приятел и с пробна лампа проверихме дали идва ток на свещите и се оказа че няма.според ва какъв е проблема и възможно ли е когато колата е загреяла да не включва подгреването.

следващия проблем е,че днес му закачих едно ремарке и като му включих светлините нещо стана и ми изчезна осветлението на таблото,габаритите и десния стоп.проверих ги бушоните и всички са здарви

По принцип релето за подгряване работи в зависимост от температурата на охлаждащата течност, колкото е по-студена, толкова по-дълго време подава ток на свещите. При нормално загрят мотор може и да не се включи, защото няма нужда от подгряване. Мерете дали идва ток на свещите при студен двигател.

По втория ти въпрос: Провери си всички предпазители, ама наистина всички, защото бушони има в купето и в двигателния отсег. Не знам нито кой модел е Паджерото, нито кой е слагал теглича и къде го е свързвал. Възможно е да е изгорял някой от по-големите предпазители, особено пък ако на нормалните има навивана тел. Инсталацията на джипа е много здрава и не вярвам да имаш прекъснат кабел.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре проверете подгрева при студен мотор (преди сутрешното палене например). Ако работи (щом си сменил свещите) проверете акумулатора и стартера. По принцип дизела изисква повечко обороти за лесен старт. Ако се върти мудно може да се получава това трудно палене.

За светлините - или е изгорял бушон или ако е имало интервенции по инсталацията е изгорял някой кабел.

Редактирано от XEN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз си патих едни път с едно ремърке 2 предпазни бушона си заминаха след пробата за закачане. Колата беше Нисан но предполагам при теб е станал същия проблем

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз си патих едни път с едно ремърке 2 предпазни бушона си заминаха след пробата за закачане. Колата беше Нисан но предполагам при теб е станал същия проблем

бушона вече е оправен,но за подгреването си остава проблема.сутринта преди палене замерих с пробна лампа и пак нямаше ток.с по-дебел кабел го закачих на плюса и на шината,и колата запали веднага без проблем.някой може ли да ми каже къде се налират тези релета на подгреването

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

бушона вече е оправен,но за подгреването си остава проблема.сутринта преди палене замерих с пробна лампа и пак нямаше ток.с по-дебел кабел го закачих на плюса и на шината,и колата запали веднага без проблем.някой може ли да ми каже къде се налират тези релета на подгреването

 

Здрасти и от мен. Хубаво ще е да дадеш малко по-подробна информация за колата. Например коя година е правена, двигателя кой модел е. Ако е 4D56 има повече инфо. От моя скромен опит и четене проблемите може да са ти:

 

1. Свещи

2. Релета

3. Датчик на температурата

4. Блок за управление на запалването

 

При паджеро има 3 различни системи за управлението на процеса на палене

 

Super Quick Glow (2 релета, 1 контролна лампа на таблото)

Auto Glow (тук не съм сигурен дали нямаше 2 контролни лампи на таблото)

Self Regulating Glow (1 реле, 1 контролна лампа на таблото)

 

Ако е Super Quick Glow, трябва да провериш дали отива ток до релетата. При включване на контакт трябва да изщракат под капака. Намират се под предния капак в дясно (при мен е между двата акумулатора) Ако не сработват значи има проблем или с датчика на температурата на охлаждането, или с блока за управление. Ако си с десен волан, въпросния блок се намира под страничната кора на предната колона, от страната на пасажера. Предполагам при ляв е от противоположната страна. Ако системата ти е SQG мога да ти кажа как да провериш принудително дали релетата работят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти и от мен. Хубаво ще е да дадеш малко по-подробна информация за колата. Например коя година е правена, двигателя кой модел е. Ако е 4D56 има повече инфо. От моя скромен опит и четене проблемите може да са ти:

 

1. Свещи

2. Релета

3. Датчик на температурата

4. Блок за управление на запалването

 

При паджеро има 3 различни системи за управлението на процеса на палене

 

Super Quick Glow (2 релета, 1 контролна лампа на таблото)

Auto Glow (тук не съм сигурен дали нямаше 2 контролни лампи на таблото)

Self Regulating Glow (1 реле, 1 контролна лампа на таблото)

 

Ако е Super Quick Glow, трябва да провериш дали отива ток до релетата. При включване на контакт трябва да изщракат под капака. Намират се под предния капак в дясно (при мен е между двата акумулатора) Ако не сработват значи има проблем или с датчика на температурата на охлаждането, или с блока за управление. Ако си с десен волан, въпросния блок се намира под страничната кора на предната колона, от страната на пасажера. Предполагам при ляв е от противоположната страна. Ако системата ти е SQG мога да ти кажа как да провериш принудително дали релетата работят.

здравей колега.благодаря ти за изписаното,колата е 2,5 тди GLS 97-ма година къса база и е с десен волан.за въпосното реле мисля че изключва,защото при изкллючване на лампата има едно цъкане някъде при акумулатора(при мене е само един акумулатор).мотора мисля че е 4D56

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството, че при теб системата за палене е SRG Self regulating glow. Контролната лампа на таблото предполагам е червена а релето е едно?

 

Щом щрака релето значи стига ток до него но после се губи, ако искаш замери, но трябва да е сутрин докато мотора е студен, за да сработи системата. Някъде бях чел за проблеми с релетата, които след разглабяне и почистване с бензин се оправят. Щом сработва, значи и датчика ти е ОК.

 

Можеш да пробваш и принудително да стартираш системата, като извадиш куплунга и от блока за управление и дадеш на късо извод 14 и 1, но е опасно да не прегрееш свещите ако задържиш повече време релето включено.

 

Според мен щом щрака ралето - работи, но може би е замърсено и не прехвърля правилно тока към шината.

Редактирано от Gravel
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти за отговора, колега. Не знам какво е, но лампата е оранжева и когато се даде на контакт цъка при краката на пасажера и отпред при акумулатора. При студен и при топъл двигател лампата свети по един и същи начин и по еднакво дълго време.

 

 

Колега, използвай и главните букви.

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...