troleika Публикувано 26 ноември 2009 Сподели Публикувано 26 ноември 2009 Здравейте колеги.Имам няколко въпроса относно модела.Мисля че се произвежда от 93-та до 96-та година.Какъв е вида номера на мотора, колко му е разхода? Надежден ли е? Колко ремъка и ролки има и приблизително какви са им цените на консумативите.Също така при покупка какви са им слабите места и какво да гледам? Принципно ми харесват хечбеците.Динамика има ли?Ако случайно се издъни турбината какви парички е новата и намира ли се лесно.Извинявам се за многото въпроси но в днешни времена поне можеш да попиташ патилите.Имах една примера П10 2.0 дизел 75 коня и ми идваше много слаба ядосах се и се качих на Мазда Хедос 144 коня шестак но мина една година времената станаха направо ужасни тук в Варна и не мога да насмогна на 10/100 разход и сякаш пак ще се върна на дизела докато си стъпя на краката пък после ще видим.Когато я продам може да гледам за един такъв галант.Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 ноември 2009 Сподели Публикувано 26 ноември 2009 Здравейте колеги.Имам няколко въпроса относно модела.Мисля че се произвежда от 93-та до 96-та година.Какъв е вида номера на мотора, колко му е разхода? Надежден ли е? Колко ремъка и ролки има и приблизително какви са им цените на консумативите.Също така при покупка какви са им слабите места и какво да гледам? Принципно ми харесват хечбеците.Динамика има ли?Ако случайно се издъни турбината какви парички е новата и намира ли се лесно.Извинявам се за многото въпроси но в днешни времена поне можеш да попиташ патилите.Имах една примера П10 2.0 дизел 75 коня и ми идваше много слаба ядосах се и се качих на Мазда Хедос 144 коня шестак но мина една година времената станаха направо ужасни тук в Варна и не мога да насмогна на 10/100 разход и сякаш пак ще се върна на дизела докато си стъпя на краката пък после ще видим.Когато я продам може да гледам за един такъв галант.Благодаря предварителноЗДравей колега, 10 на 100 за такъв автомобил не е никак много.............даже е добре, ако те плаши изтънчения джоб а колата ти е добра и запазена, бих те посъветвал да сложиш АГУ за нея, така разхода ще ти падне два пъти във "финанси" ..............За въпросния Галант мога да говоря цяла вечер,но ще отговоря само на твоите въпроси..........мотора му е с индекси 4D68T - 2.0 литров турбо дизелов мотор с 90 к.с. при 4500 об./мин. има два агренажа и три ролки, освен това има и 2 пистови ремъка..........този мотор е доста надежден ако се обслужва навреме.........с изключение на може би главите , които ги пука почти на едно и също КОФТИ място и не винаги главата оцелява ...............От нова година до сега съм правил поне десет глави ( не само неговите ,но и на следващия модел )..............турбината е по "леко" слабото им място, и общо взето се считат за надежни..........като кола, има ряз, пъргавина............окачването на автомобила е с двойна ключица като на следващия модел и това го прави хем комфортно хем надежно и здраво.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
troleika Публикувано 26 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2009 Благодаря Dj ние с теб сме се виждали при дядо поп в Септеври.Сега обаче когато го копувам мога ли да разбера дали е спукана главата в смисъл антифриз ли ще бълбука или нещо подобно или няма да има вървеж и кое ги пука въпросните глави жестокото каране в смисъл ваденето на душата на колата ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 ноември 2009 Сподели Публикувано 26 ноември 2009 Благодаря Dj ние с теб сме се виждали при дядо поп в Септеври.Сега обаче когато го копувам мога ли да разбера дали е спукана главата в смисъл антифриз ли ще бълбука или нещо подобно или няма да има вървеж и кое ги пука въпросните глави жестокото каране в смисъл ваденето на душата на колата ли?Супер са тия дизели, пукат глави и турбините издухват, но по принцип са добре.. :icon_thumbup: . Пукната глава няма как да сбъркаш - пресечено масло или надуване на маркучите към радиатора и бълбукане в разширителното казанче. Тя главата няма да е спуката като я купиш, после може (и вероятно) ще се спука на кола на 13,14 години... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 ноември 2009 Сподели Публикувано 26 ноември 2009 Благодаря Dj ние с теб сме се виждали при дядо поп в Септеври.Сега обаче когато го копувам мога ли да разбера дали е спукана главата в смисъл антифриз ли ще бълбука или нещо подобно или няма да има вървеж и кое ги пука въпросните глави жестокото каране в смисъл ваденето на душата на колата ли?Знам колега, познаваме се ............Умората на материала ги пука и може би малък страничен дефект в самите глави, защото се пукат на едно и също място.............Спукана глава няма как да я видиш и хванеш веднага освен в случаите, когато много толкова много е спукана, че веднага надува маркучите и толкова става голямо налягането в охл. система, че преодолява капачката на радиатора и в казанчето почва да бълбука................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 26 ноември 2009 Сподели Публикувано 26 ноември 2009 Според мен парите за обслужване, регистрации, козметични ремонти и т.н. ги вкарай за ГИ на Маздата. Онзи ден гледах в нета за 500-600лв инжекцион свален от БМВ шестак пълен комплект на 2 години. А този дизел 8 градски си ги прави, така че разликата от спестеното гориво, след направените разходи по новия автомобил, ще ги усетиш не знам кога. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
troleika Публикувано 27 ноември 2009 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2009 Ясно благодаря колеги.Това обяснява невероятно ниската цена за тези дизели.То все едно да вземеш КОМПРЕКСА на мазда никой не го ще. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.