valboss Публикувано 15 март 2010 Сподели Публикувано 15 март 2010 .... Тази нафта само разваля удоволствието от шофирането. Шуми, вибрира, трака и най-важното купете си резервни кецове, та като тръгнете да изпреварвате да слезете да и помогнете да набере по-бързо.... Маринчоооо, този пост за теб е писан!:D :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 15 март 2010 Сподели Публикувано 15 март 2010 Маринчоооо, този пост за теб е писан!:D :D :DГрешиш и то много...Този пост е написан от човек който никога не е карал дизел и не знае че изпреварването всъщност е доускорение, а на доускорение няма по добра машина от дизела, защото разполага с макс. въртящ момент на много по ниски обороти...Дано поне ти си ме разбрал ... :lol: Той колегата докато не опита с дизел, все ще си мисли че другите за да изпреварят бързо, слизат като него от 5-та на 3-та скорост... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go_go Публикувано 16 март 2010 Сподели Публикувано 16 март 2010 Грешиш и то много...Този пост е написан от човек който никога не е карал дизел и не знае че изпреварването всъщност е доускорение, а на доускорение няма по добра машина от дизела, защото разполага с макс. въртящ момент на много по ниски обороти...Дано поне ти си ме разбрал ... :lol: Той колегата докато не опита с дизел, все ще си мисли че другите за да изпреварят бързо, слизат като него от 5-та на 3-та скорост... :lol:Хахахаха Чакай малко припомни ми какво беше това дизел, че такава ми беше май втората кола, ама това беше някъде миналия век. Нищо че беше и Мерцедес Дизела си е дизел. Има мощност, но някак му липсва нещо друго. Как му викаха? Май беше ДИНАМИКА :icon_thumbup: Иначе си прав за въртящия момент. Колкото и да го товариш все му е малко :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Go_go Публикувано 16 март 2010 Сподели Публикувано 16 март 2010 Грешиш и то много...Този пост е написан от човек който никога не е карал дизел и не знае че изпреварването всъщност е доускорение, а на доускорение няма по добра машина от дизела, защото разполага с макс. въртящ момент на много по ниски обороти...Дано поне ти си ме разбрал ... :lol: Той колегата докато не опита с дизел, все ще си мисли че другите за да изпреварят бързо, слизат като него от 5-та на 3-та скорост... :lol:Пък ми е и доста странно що така няма нито един дизел примерно във F1 :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 март 2010 Сподели Публикувано 16 март 2010 Хахахаха Чакай малко припомни ми какво беше това дизел, че такава ми беше май втората кола, ама това беше някъде миналия век. Нищо че беше и Мерцедес Дизела си е дизел. Има мощност, но някак му липсва нещо друго. Как му викаха? Май беше ДИНАМИКА :icon_thumbup: Иначе си прав за въртящия момент. Колкото и да го товариш все му е малко :DТочно така и предположих, че или не си карал никога дизел, или си карал най спънатия атмосферен дизел от миналия век .... :D Ма ти ме изненада с най тромавия умреляк - Мерцедес... А относно динамиката, като се подгониш някога с някой комън рейл, ще разбереш що е то динамика... :good: И още нещо, въртящият момент не е свързан само с товарене ... Пък ми е и доста странно що така няма нито един дизел примерно във F1 Във Ф1 няма, защото не разрешиха на БМВ (правила, кво да се прави) но в Льо Ман има и се представят твърде добре..Ето един поздрав от мен ..http://vimeo.com/8520271Като го изгледаш, ми кажи колко бегачки в България постигат това време на 400 м. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.