klimt Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Здравейте колеги! Все още не съм се похвалил, вече съм доволен собственик на един чудесен дизелов Рънър, 97г. От две седмици съм с него, засякох разхода му два пъти - чисто градско (Габрово), и чисто извънградско - през Шипка до Южна България. В града ми е изгорил 9,5/100, извън града - 7,2/100. По информация на приятели, които карат същите коли, нормалния разход е около 8/100 - 6/100. Въпроса ми е на какво може да се дължи завишения разход на гориво в случая? Колата е без климатик, стила ми на каране е икономичен, гумите са добре напомпени, времето не е много студено... Още малко информация - на празен ход студена работи на 950-1000об/мин, като загрее пада на 850об/мин. Достигането на оптимална работна температура (стрелката малко под средата на скалата) става малко бавно според мен, след около 10мин каране. Прочетох тук за възможен проблем с термостата, как мога да го проверя дали работи коректно? Благодаря за отзивчивостта ви, решението да взема тази кола се повлия и от това, че този форум е един от най-интелигентните и коректни Безавариен път на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Според мен разхода ти е нормален . Може би с 0.5 л повече, но това да е, до стил на шофиране. Аз лично 6/100 не съм постигал никога, но 7.5 /100 извънградско да. Възможно е , това да се дължи на позапушени или не съвсем добре работещи дюзи , грешна центровка или въздушен филтър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 По информация на приятели, които карат същите коли, нормалния разход е около 8/100 - 6/100. Въпроса ми е на какво може да се дължи завишения разход на гориво в случая? Колата е без климатик, стила ми на каране е икономичен, гумите са добре напомпени, времето не е много студено...Завишеният ти разход, се дължи на приятелите, които леко те послъгват...Това което си засякъл, си е нормален разход за миниван...Този разход който са ти дали приятелите, се постига със същият двигател, но на Галант, като там има и интеркулер, а при теб няма... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 (редакция) Като се замисля, прав си ! Може да я има тази работа с приятелите... :lol: Макар,че разхода му градско не е много нисък, при положение ,че в Габрово има 2 булеварда и 5 светофара. Редактирано 16 ноември 2009 от todor Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 ноември 2009 Сподели Публикувано 16 ноември 2009 Като се замисля, прав си ! Може да я има тази работа с приятелите... :lol: Макар,че разхода му градско не е много нисък, при положение ,че в Габрово има 2 булеварда и 5 светофара.Ама не забравяй че освен двата булеварда, другото е все баири и дупки и гърбици, където се кара на 1-ва на полу-съединител, така че разхода си е напълно нормален... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
n67 Публикувано 21 ноември 2009 Сподели Публикувано 21 ноември 2009 Здравейте колеги! Все още не съм се похвалил, вече съм доволен собственик на един чудесен дизелов Рънър, 97г. От две седмици съм с него, засякох разхода му два пъти - чисто градско (Габрово), и чисто извънградско - през Шипка до Южна България. В града ми е изгорил 9,5/100, извън града - 7,2/100. По информация на приятели, които карат същите коли, нормалния разход е около 8/100 - 6/100. Въпроса ми е на какво може да се дължи завишения разход на гориво в случая? Колата е без климатик, стила ми на каране е икономичен, гумите са добре напомпени, времето не е много студено... Още малко информация - на празен ход студена работи на 950-1000об/мин, като загрее пада на 850об/мин. Достигането на оптимална работна температура (стрелката малко под средата на скалата) става малко бавно според мен, след около 10мин каране. Прочетох тук за възможен проблем с термостата, как мога да го проверя дали работи коректно? Благодаря за отзивчивостта ви, решението да взема тази кола се повлия и от това, че този форум е един от най-интелигентните и коректни Безавариен път на всички!Здравеи колега.Относно разхода, напълно си е нормален.Толко го дават и в MOBILE DE.Относно термостата,понеже и моя беше повреден,избираш си първия студен ден, и караш извън градско на 5та с около 90км ч.Ако е повреден термостата, стрелката няма да доближи средата на скалата изобщо.Като влезеш по светофарите загрява вече по норма.Успех :icon_thumbup: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.