laptop Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Здравейте, има ли начин за изолиране работата на EGR клапан на 1,9 D-ID Space Star. Последния път ми го свалиха и почистиха, но усещам че пак започва да се връщат старите симптоми. От БС ми казаха че в компютъра няма начин да го бутнат и да го спрат, само нов или почистване през определен период. Чета че на другите двигатели на рено може да се прави. Моля кажете ако имате опит с подобен проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Здравейте, има ли начин за изолиране работата на EGR клапан на 1,9 D-ID Space Star. Последния път ми го свалиха и почистиха, но усещам че пак започва да се връщат старите симптоми. От БС ми казаха че в компютъра няма начин да го бутнат и да го спрат, само нов или почистване през определен период. Чета че на другите двигатели на рено може да се прави. Моля кажете ако имате опит с подобен проблем. Не е толкова простоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=9981 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Не е толкова простоhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=9981Тази тема е за GDI двигатели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Здравейте, има ли начин за изолиране работата на EGR клапан на 1,9 D-ID Space Star. Последния път ми го свалиха и почистиха, но усещам че пак започва да се връщат старите симптоми. От БС ми казаха че в компютъра няма начин да го бутнат и да го спрат, само нов или почистване през определен период. Чета че на другите двигатели на рено може да се прави. Моля кажете ако имате опит с подобен проблем.Режи и хвърляй на боклука... :D Направи си една гарнитурка от ламарина и я сложи преди клапана, на изпускателните колектори, но пробий само малките дупки за болтчетата, без централният отвор...На шлауха, който го командва, наври една подходяща съчма ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 (редакция) Режи и хвърляй на боклука... :D Направи си една гарнитурка от ламарина и я сложи преди клапана, на изпускателните колектори, но пробий само малките дупки за болтчетата, без централният отвор...На шлауха, който го командва, наври една подходяща съчма ...Цт, не става бате...............ЕКУ-то си го следи и ако има некъв проблем , забива и влиза в авариен режим............на този ЕГР има датчик както за движениието, така и за тампературата на газовете.........Това не е TDI а DID............ Редактирано 7 октомври 2009 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 октомври 2009 Сподели Публикувано 7 октомври 2009 Цт, не става бате...............ЕКУ-то си го следи и ако има некъв проблем , забива и влиза в авариен режим......Ами и ЕКУ-то на боклука тогава и да слага една механична помпа... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.