Премини към съдържание

ЕГР Клапан


laptop

Препоръчано мнение

Здравейте,

 

има ли начин за изолиране работата на EGR клапан на 1,9 D-ID Space Star. Последния път ми го свалиха и почистиха, но усещам че пак започва да се връщат старите симптоми. От БС ми казаха че в компютъра няма начин да го бутнат и да го спрат, само нов или почистване през определен период. Чета че на другите двигатели на рено може да се прави. Моля кажете ако имате опит с подобен проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

има ли начин за изолиране работата на EGR клапан на 1,9 D-ID Space Star. Последния път ми го свалиха и почистиха, но усещам че пак започва да се връщат старите симптоми. От БС ми казаха че в компютъра няма начин да го бутнат и да го спрат, само нов или почистване през определен период. Чета че на другите двигатели на рено може да се прави. Моля кажете ако имате опит с подобен проблем.

 

Не е толкова просто

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=9981

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

има ли начин за изолиране работата на EGR клапан на 1,9 D-ID Space Star. Последния път ми го свалиха и почистиха, но усещам че пак започва да се връщат старите симптоми. От БС ми казаха че в компютъра няма начин да го бутнат и да го спрат, само нов или почистване през определен период. Чета че на другите двигатели на рено може да се прави. Моля кажете ако имате опит с подобен проблем.

Режи и хвърляй на боклука... :D

Направи си една гарнитурка от ламарина и я сложи преди клапана, на изпускателните колектори, но пробий само малките дупки за болтчетата, без централният отвор...

На шлауха, който го командва, наври една подходяща съчма ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Режи и хвърляй на боклука... :D

Направи си една гарнитурка от ламарина и я сложи преди клапана, на изпускателните колектори, но пробий само малките дупки за болтчетата, без централният отвор...

На шлауха, който го командва, наври една подходяща съчма ...

Цт, не става бате...............ЕКУ-то си го следи и ако има некъв проблем , забива и влиза в авариен режим............на този ЕГР има датчик както за движениието, така и за тампературата на газовете.........

Това не е TDI а DID............

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цт, не става бате...............ЕКУ-то си го следи и ако има некъв проблем , забива и влиза в авариен режим......
Ами и ЕКУ-то на боклука тогава и да слага една механична помпа... :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...