laptop Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 Здравейте,Преди време ми се спука маркуча който извежда въздуха след турбото. Около 1-2 седмици се чуваше свистене, но вчера след по дълъг преход свистенето изчезна, включи се лампата на компютъра и едва се добрах с 20 км/ч обратно. От ауспуха излизаше ужасен пушек сякаш колата е влязла в някакъв авариен режим и не даваше да вдига обороти без почти никаква мощност.Въпроса ми е може ли да се е развалило нещо друго освен спукания маркуч, да речем турбината, за да прави така или след смяната му би трябвало всичко да се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 22 септември 2009 Сподели Публикувано 22 септември 2009 Най вероятно пукнатината на маркуча се е увеличила още и имаш сериозна загуба на "вятър", поради това и няма мощност и пуши. И най напред е свистяло защото дупката в маркуча е била малка, а после се е увеличила и не се чува излизащия въздух. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laptop Публикувано 25 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2009 Да, но възможно ли е да се е повредило нещо друго след каране в такова състояние, така че да пуши и да не съска и да свети компютъра....Най се опасявам да не е заминало турбото защото не се чува. Най вероятно пукнатината на маркуча се е увеличила още и имаш сериозна загуба на "вятър", поради това и няма мощност и пуши. И най напред е свистяло защото дупката в маркуча е била малка, а после се е увеличила и не се чува излизащия въздух. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 септември 2009 Сподели Публикувано 26 септември 2009 Да, но възможно ли е да се е повредило нещо друго след каране в такова състояние, така че да пуши и да не съска и да свети компютъра....Най се опасявам да не е заминало турбото защото не се чува.Възможно е турбината да е заминала, скоро имах такъв случай и се оказа турбина, не ме питай колко струва нова ,щото е 4-цифрено число...........лошото беше че турбината за нищо не ставаше и нямаше смисъл от ремонт ..........когато качвате турбината ,проверявайте и колектора дали не е крив ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laptop Публикувано 26 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 26 септември 2009 Хм, каква може да е причината след спукан маркуч да се повреди турбината. Ужасявам се само при мисълта и много силно се надявам след смяната на маркуча и нулирането на грешките да е всичко наред.... Възможно е турбината да е заминала, скоро имах такъв случай и се оказа турбина, не ме питай колко струва нова ,щото е 4-цифрено число...........лошото беше че турбината за нищо не ставаше и нямаше смисъл от ремонт ..........когато качвате турбината ,проверявайте и колектора дали не е крив ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 септември 2009 Сподели Публикувано 30 септември 2009 Хм, каква може да е причината след спукан маркуч да се повреди турбината. Ужасявам се само при мисълта и много силно се надявам след смяната на маркуча и нулирането на грешките да е всичко наред....Няма пряка зависимост м/у спукан маркуч и турбуината да се скапе........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laptop Публикувано 30 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2009 Оказа се блокирал или посчупен EGR клапан. След ремонта му всичко е наред I love Mitsu Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 октомври 2009 Сподели Публикувано 1 октомври 2009 Оказа се блокирал или посчупен EGR клапан. След ремонта му всичко е наред I love MitsuДа , и това е така, при мен са идвали и с такива проблеми ,мисля че съм ги описал някъде в друга тема......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
navara Публикувано 14 януари 2010 Сподели Публикувано 14 януари 2010 (редакция) :mitsu-smiley: Имах подобен проблем, колата заби нос, чуваше се свистене, пушеше като кюмбе. Така минах по неволя 1000 км и се оказа че е пукнат маркуча от интерколера към турбината. Не се намира по моргите. Моят двигател е 1.9 ДИД 2004 спейс стар, като за това че е някаква версия спорт маркуча е усукан и е различен от аналогичните на Рено. Заявка 105 лева и си като нов. Ако си от Варна ти препоръчвам турбо сервиза-намира се в МЕИ-то, правят само турбини и им разбират. Редактирано 14 януари 2010 от rosko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laptop Публикувано 16 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 16 януари 2010 :mitsu-smiley: Имах подобен проблем, колата заби нос, чуваше се свистене, пушеше като кюмбе. Така минах по неволя 1000 км и се оказа че е пукнат маркуча от интерколера към турбината. Не се намира по моргите. Моят двигател е 1.9 ДИД 2004 спейс стар, като за това че е някаква версия спорт маркуча е усукан и е различен от аналогичните на Рено. Заявка 105 лева и си като нов. Ако си от Варна ти препоръчвам турбо сервиза-намира се в МЕИ-то, правят само турбини и им разбират. На мен ми препоръчаха пък някакъв сервиз край Евксиноград - името на майстора май беше Йовчо. След оглед ми установиха че ми е поразбита геометрията на турбото, незнам само заради това дали е нужно да го свалят и да установят естествено че не е наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
галин пенков Публикувано 9 Май 2013 Сподели Публикувано 9 Май 2013 (редакция) Здравейте всички от форума,от съвсем скоро и аз мога да се нарека горд собственик на Mitsubishi SPACE STAR 1.9 DI-D,това е първата ми кола и честно казано до момента съм доволен, единственото нещо което ме притеснява обаче е турбината-цялата е омаслена и издава един странен звук....моля ви дайте ми някакъв съвет какво да правя,защото не разбирам нищичко(както казах първата ми кола е)... БЛАГОДАРЯ ВИ. Редактирано 9 Май 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Калчев Публикувано 10 Май 2013 Сподели Публикувано 10 Май 2013 По повод на шума...ревизия на турбината.... сиреч отиваш на майстор, свалят ти я, разглобяват я почистват, подменят лагерите и по обратния път... процедурата е време-отнемаща и излиза солено според това в какво състояние е тя. По повод на омаслената турбина, причините може да са горепосочената или по-лекия вариант - задръстен въздушен филтър... не пропуска достатъчно въздух, прави вакум системата и маслото избива... но щом не си запознат с устройството на колата, по-добре за нея и за тебе да отидеш на турбинен специалист, иначе можеш да провериш дали има луфт перката на турбината и евентуално ако опира по периферията на охлюва и да издава "странния шум"... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 Май 2013 Сподели Публикувано 11 Май 2013 Здравейте всички от форума,от съвсем скоро и аз мога да се нарека горд собственик на Mitsubishi SPACE STAR 1.9 DI-D,това е първата ми кола и честно казано до момента съм доволен, единственото нещо което ме притеснява обаче е турбината-цялата е омаслена и издава един странен звук....моля ви дайте ми някакъв съвет какво да правя,защото не разбирам нищичко(както казах първата ми кола е)... БЛАГОДАРЯ ВИ.На тези години трудно ще намериш кола на която турбината да не е омаслена, въпросът е да е леко омаслена ..Провери луфта на оста и, както е казал колегата и ако няма аксиален луфт закачай си маркуча и карай спокойно .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.