rusli Публикувано 14 септември 2009 Сподели Публикувано 14 септември 2009 Когато карам колата при около 2000 об. започва да глъхне за момент все едно отнемам газта и после се оправя. Това се случва рядко, но ме дразни. От какво може да е ? Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 септември 2009 Сподели Публикувано 14 септември 2009 Най-добре е да отидеш в Пловдив при Милен. Той ще разбере и ще я оправи! Никът му е Milen_z, тел 0887 791 500 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 Мисля, че се дължи на една система за връщане на изгорели газове за повторно изгаряне в някои режими и обороти на двигателя, фабрично въведено за екология и пестене ресурса на катализатора. Считам това за нормално, 2000 се водят ниски обороти, а освен това ако подаваш малко по-грубо газта изчезва. Милен най-добре ще ти каже какво и що, освен това на ГДИ-то му знае майчиното мляко, а този мотор има разни специфични процедури (горивни филтри, чистене на дросел и пр.) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dark Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 И аз го имам това... при спокойно каране около 2000 до 3000 оборота някъде не съм го хванал къде точно го прави това отвреме на време. От това, което съм изчел по форумите по света и у нас май се дължи на факта, че там някъде ЕКУ-то решава да превключи режимите на работа. За ГДИ-то били 3 (грубо казано: икономичен, нормален и бууст). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 Дори ми се струва, че са 4 режима.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 септември 2009 Сподели Публикувано 16 септември 2009 Не трябва да прави такива мизерии, не е нормално. Няма общо със смяната на режимите. Може да се получи от пропуск на въздух от гарнитура или някое мъркучле, може да е и от налягането на бензина, от нагара в колекторите...... може да е от 100 нещаА относно това колко са режимите......ми на всяко ГДИ различно. На 1.8 са 4, на 2.4 са 3, на 1.5 са два........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusli Публикувано 17 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 17 септември 2009 (редакция) Не трябва да прави такива мизерии, не е нормално. Няма общо със смяната на режимите. Може да се получи от пропуск на въздух от гарнитура или някое мъркучле, може да е и от налягането на бензина, от нагара в колекторите...... може да е от 100 нещаА относно това колко са режимите......ми на всяко ГДИ различно. На 1.8 са 4, на 2.4 са 3, на 1.5 са два...........Това го забелязах на дълъг път иначе в града не се е случвало. Редактирано 17 септември 2009 от rusli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.