ian70 Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 (редакция) ЗДРАВЕЙТЕ! Имам проблем с дебитомера на спейс стар 1,9did 2003 г. Колата изведнъж губи мощност на двигателя . При диагностика установиха грешка в дебитомера. Къде мога да намеря такава част. В Балкан стар цената е супер солена. Номера на дебитомера е М 887504 или 5WK9632. Дебитомерът е производство на Сименс Редактирано 13 август 2009 от rosko Писането само с главни букви се счита за крещене и не е учтиво. Както и липсата им в началото на изречението Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 ЗДРАВЕЙТЕ! Имам проблем с дебитомера на спейс стар 1,9did 2003 г. Колата изведнъж губи мощност на двигателя . При диагностика установиха грешка в дебитомера. Къде мога да намеря такава част. В Балкан стар цената е супер солена. Номера на дебитомера е М 887504 или 5WK9632. Дебитомерът е производство на СименсВсе си мисля, че проблема ти е някъде другаде...На тази кола, и напълно да и махнеш дебитомера, не би трябвало да губи мощност.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian70 Публикувано 14 август 2009 Автор Сподели Публикувано 14 август 2009 (редакция) Все си мисля, че проблема ти е някъде другаде...На тази кола, и напълно да и махнеш дебитомера, не би трябвало да губи мощност....Това даде като грешка при диагностиката. На момент губи мощност, после се оправя. Това го прави на всички скорости. Отначало помислих, че е от горивото, но при диагностиката се установи това. Редактирано 14 август 2009 от rosko Колега, моля не пишете с главни букви! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian70 Публикувано 14 август 2009 Автор Сподели Публикувано 14 август 2009 (редакция) ЗДРАВЕЙТЕ! Имам проблем с дебитомера на спейс стар 1,9did 2003 г. Колата изведнъж губи мощност на двигателя . При диагностика установиха грешка в дебитомера. Къде мога да намеря такава част. В Балкан стар цената е супер солена. Номера на дебитомера е М 887504 или 5WK9632. Дебитомерът е производство на Сименс Номера на рамата е XMCLNDG4A2F018939 Благодаря Редактирано 14 август 2009 от rosko Главни букви Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 август 2009 Сподели Публикувано 17 август 2009 ЗДРАВЕЙТЕ! Имам проблем с дебитомера на спейс стар 1,9did 2003 г. Колата изведнъж губи мощност на двигателя . При диагностика установиха грешка в дебитомера. Къде мога да намеря такава част. В Балкан стар цената е супер солена. Номера на дебитомера е М 887504 или 5WK9632. Дебитомерът е производство на СименсПроблема ти не е в дебитомера а в: или ЕГР-а - блокирва или не реагира както трябва и от там има разреждане на интейк системата и за това дебитомера ти го отчита като грешка своя .............или от: спукан интейк маркуч или тръба, което води пак до същото.............От къде сте колега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian70 Публикувано 18 август 2009 Автор Сподели Публикувано 18 август 2009 Проблема ти не е в дебитомера а в: или ЕГР-а - блокирва или не реагира както трябва и от там има разреждане на интейк системата и за това дебитомера ти го отчита като грешка своя .............или от: спукан интейк маркуч или тръба, което води пак до същото.............От къде сте колега?От Айтос Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian70 Публикувано 18 август 2009 Автор Сподели Публикувано 18 август 2009 От Айтос Какво бихте ме посъветвали Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Какво бихте ме посъветвалиДа скокнеш до някой читав сервиз в Бургас, за да ти открият повредата...Пак ти казвам, дебитомера на тези коли е сложен само за парлама... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Да скокнеш до някой читав сервиз в Бургас, за да ти открият повредата...Пак ти казвам, дебитомера на тези коли е сложен само за парлама... Той нали каза, че са му правили диагностика и това е излезнало. Ама и зависи къде е ходил и доколко това е правилния отговор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Щом Марин и Пламен казват едно и също - няма друг отговор. Оттам нататък сте вие от Бургас, за да го насочите човека къде да иде Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Щом Марин и Пламен казват едно и също - няма друг отговор. Оттам нататък сте вие от Бургас, за да го насочите човека къде да иде Ако е за диагностика, то в "Нипартс" имат MUT и варианта е този, всъщност и в "Дарс ауто" имат - но там несигурното е по вече. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 18 август 2009 Сподели Публикувано 18 август 2009 Да скокнеш до някой читав сервиз в Бургас, за да ти открият повредата...Няма такъв май, в това населено място... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian70 Публикувано 19 август 2009 Автор Сподели Публикувано 19 август 2009 Няма такъв май, в това населено място...Благодаря ви - ще отида до дарс ауто в Бургас да видим какво ще диагностицират и те . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian70 Публикувано 20 август 2009 Автор Сподели Публикувано 20 август 2009 Благодаря ви - ще отида до дарс ауто в Бургас да видим какво ще диагностицират и те .Здравейте отново ! Направиха ми диагностика в дарс ауто и установиха грешк ЕГРа клапан. почистиха го но проблема почти си остана. Явно ще трябва да го сменям. Пушенето намаля, почти изчезна, но загубата на мощност на двигателя все още я има. лампата отново светна. ще търся такъв клапан дано намеря изгодно благодаря ви .......ако се сетите още нещо като съвет ще ми бъде от полза .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 Преди да го сменяш тоя ЕГР, пробвай да го изолираш и да видиш какъв ще е резултата. Може и да стане доста по добре. При мен е така, но при тия вашите двигатели - там има много по вече електроника. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 август 2009 Сподели Публикувано 20 август 2009 Преди да го сменяш тоя ЕГР, пробвай да го изолираш и да видиш какъв ще е резултата. Може и да стане доста по добре. При мен е така, но при тия вашите двигатели - там има много по вече електроника.Не става................има си датчик за положението му и няма как да го изолираш ..............освен това го следи и по температура - и пак йок...................нов ЕГР е доста солен ,но предвид морската вода там ,малко по малко ще соли - около 600 лв е...........когато се слега обаче , трябва да се спазят доста неща и обикновенно трябва да го сложи човек, който е много наясно с този род системи, че после може да стане още по лошо..........трябва и да има необходимата апаратура, чрез която да го настрои както трябва, иначе се получва следното: ти даваш газ, колата почва да набира и в един момент ...............ъъъъъъъъъъъъ, забива нос и е много куц кон,ако въпреки това продължиш да натискаш педала, тогава по някое врем ще зацепип и ще почне да върви много ..............до следващото пускане на газта..след това нещата се зациклят и се повтарят отново и отново...........това е така, тъй като ВГ турбината тръгва да нагнетява , обаче в един момент ЕГР-а отваря напълно и йок,надува си отива през него.............това може да се регулира само софтуерно и да се каже на ЕКУ-то колко и кога да почне да отваря , но тъй като има и адаптивен режим, то той си приема този режим и без комп не става работатс.................освен това и турбото можеш да му кажеш кога да включва и изключвяа, това е също важен момент за вървенето на колата............иначе разчиташ на случайности.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ian70 Публикувано 22 август 2009 Автор Сподели Публикувано 22 август 2009 Не става................има си датчик за положението му и няма как да го изолираш ..............освен това го следи и по температура - и пак йок...................нов ЕГР е доста солен ,но предвид морската вода там ,малко по малко ще соли - около 600 лв е...........когато се слега обаче , трябва да се спазят доста неща и обикновенно трябва да го сложи човек, който е много наясно с този род системи, че после може да стане още по лошо..........трябва и да има необходимата апаратура, чрез която да го настрои както трябва, иначе се получва следното: ти даваш газ, колата почва да набира и в един момент ...............ъъъъъъъъъъъъ, забива нос и е много куц кон,ако въпреки това продължиш да натискаш педала, тогава по някое врем ще зацепип и ще почне да върви много ..............до следващото пускане на газта..след това нещата се зациклят и се повтарят отново и отново...........това е така, тъй като ВГ турбината тръгва да нагнетява , обаче в един момент ЕГР-а отваря напълно и йок,надува си отива през него.............това може да се регулира само софтуерно и да се каже на ЕКУ-то колко и кога да почне да отваря , но тъй като има и адаптивен режим, то той си приема този режим и без комп не става работатс.................освен това и турбото можеш да му кажеш кога да включва и изключвяа, това е също важен момент за вървенето на колата............иначе разчиташ на случайности.......... Здравейте отново! Вчера сложик нафта с доавка и покарах 10км с високи обороти след коетоо пчистих въздушния филтър,...запалих без филтър форсирах няколко пъти след което колата се отпуши Сега върви както преди но има леко спъване при наемането на колата. Има ли вероятност при по нататъчно каране на колата с дизел с добавка да се изчисти нацяло ЕГР-а, или ще се наложи да се сменя ще видим................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.