Премини към съдържание

Дебитомер на Спейс стар 1,9 Did 2003Г


ian70

Препоръчано мнение

ЗДРАВЕЙТЕ! Имам проблем с дебитомера на спейс стар 1,9did 2003 г. Колата изведнъж губи мощност на двигателя . При диагностика установиха грешка в дебитомера. Къде мога да намеря такава част. В Балкан стар цената е супер солена. Номера на дебитомера е М 887504 или 5WK9632. Дебитомерът е производство на Сименс

Редактирано от rosko
Писането само с главни букви се счита за крещене и не е учтиво. Както и липсата им в началото на изречението
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЗДРАВЕЙТЕ! Имам проблем с дебитомера на спейс стар 1,9did 2003 г. Колата изведнъж губи мощност на двигателя . При диагностика установиха грешка в дебитомера. Къде мога да намеря такава част. В Балкан стар цената е супер солена. Номера на дебитомера е М 887504 или 5WK9632. Дебитомерът е производство на Сименс
Все си мисля, че проблема ти е някъде другаде...

На тази кола, и напълно да и махнеш дебитомера, не би трябвало да губи мощност....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че проблема ти е някъде другаде...

На тази кола, и напълно да и махнеш дебитомера, не би трябвало да губи мощност....

Това даде като грешка при диагностиката. На момент губи мощност, после се оправя. Това го прави на всички скорости. Отначало помислих, че е от горивото, но при диагностиката се установи това.

Редактирано от rosko
Колега, моля не пишете с главни букви!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЗДРАВЕЙТЕ! Имам проблем с дебитомера на спейс стар 1,9did 2003 г. Колата изведнъж губи мощност на двигателя . При диагностика установиха грешка в дебитомера. Къде мога да намеря такава част. В Балкан стар цената е супер солена. Номера на дебитомера е М 887504 или 5WK9632. Дебитомерът е производство на Сименс

Номера на рамата е XMCLNDG4A2F018939

Благодаря

Редактирано от rosko
Главни букви
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЗДРАВЕЙТЕ! Имам проблем с дебитомера на спейс стар 1,9did 2003 г. Колата изведнъж губи мощност на двигателя . При диагностика установиха грешка в дебитомера. Къде мога да намеря такава част. В Балкан стар цената е супер солена. Номера на дебитомера е М 887504 или 5WK9632. Дебитомерът е производство на Сименс

Проблема ти не е в дебитомера а в: или ЕГР-а - блокирва или не реагира както трябва и от там има разреждане на интейк системата и за това дебитомера ти го отчита като грешка своя .............или от: спукан интейк маркуч или тръба, което води пак до същото.............

От къде сте колега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти не е в дебитомера а в: или ЕГР-а - блокирва или не реагира както трябва и от там има разреждане на интейк системата и за това дебитомера ти го отчита като грешка своя .............или от: спукан интейк маркуч или тръба, което води пак до същото.............

От къде сте колега?

От Айтос

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво бихте ме посъветвали
Да скокнеш до някой читав сервиз в Бургас, за да ти открият повредата...

Пак ти казвам, дебитомера на тези коли е сложен само за парлама...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да скокнеш до някой читав сервиз в Бургас, за да ти открият повредата...

Пак ти казвам, дебитомера на тези коли е сложен само за парлама...

 

Той нали каза, че са му правили диагностика и това е излезнало. Ама и зависи къде е ходил и доколко това е правилния отговор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом Марин и Пламен казват едно и също - няма друг отговор. Оттам нататък сте вие от Бургас, за да го насочите човека къде да иде

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом Марин и Пламен казват едно и също - няма друг отговор. Оттам нататък сте вие от Бургас, за да го насочите човека къде да иде

 

Ако е за диагностика, то в "Нипартс" имат MUT и варианта е този, всъщност и в "Дарс ауто" имат - но там несигурното е по вече.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да скокнеш до някой читав сервиз в Бургас, за да ти открият повредата...

Няма такъв май, в това населено място...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви - ще отида до дарс ауто в Бургас да видим какво ще диагностицират и те .

Здравейте отново ! Направиха ми диагностика в дарс ауто и установиха грешк ЕГРа клапан. почистиха го но проблема почти си остана. Явно ще трябва да го сменям. Пушенето намаля, почти изчезна, но загубата на мощност на двигателя все още я има. лампата отново светна. ще търся такъв клапан дано намеря изгодно благодаря ви .......ако се сетите още нещо като съвет ще ми бъде от полза ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да го сменяш тоя ЕГР, пробвай да го изолираш и да видиш какъв ще е резултата. Може и да стане доста по добре. При мен е така, но при тия вашите двигатели - там има много по вече електроника.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да го сменяш тоя ЕГР, пробвай да го изолираш и да видиш какъв ще е резултата. Може и да стане доста по добре. При мен е така, но при тия вашите двигатели - там има много по вече електроника.

Не става................има си датчик за положението му и няма как да го изолираш ..............освен това го следи и по температура - и пак йок...................нов ЕГР е доста солен ,но предвид морската вода там ,малко по малко ще соли - около 600 лв е...........когато се слега обаче , трябва да се спазят доста неща и обикновенно трябва да го сложи човек, който е много наясно с този род системи, че после може да стане още по лошо..........трябва и да има необходимата апаратура, чрез която да го настрои както трябва, иначе се получва следното: ти даваш газ, колата почва да набира и в един момент ...............ъъъъъъъъъъъъ, забива нос и е много куц кон,ако въпреки това продължиш да натискаш педала, тогава по някое врем ще зацепип и ще почне да върви много ..............до следващото пускане на газта..след това нещата се зациклят и се повтарят отново и отново...........това е така, тъй като ВГ турбината тръгва да нагнетява , обаче в един момент ЕГР-а отваря напълно и йок,надува си отива през него.............това може да се регулира само софтуерно и да се каже на ЕКУ-то колко и кога да почне да отваря , но тъй като има и адаптивен режим, то той си приема този режим и без комп не става работатс.................освен това и турбото можеш да му кажеш кога да включва и изключвяа, това е също важен момент за вървенето на колата............иначе разчиташ на случайности..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не става................има си датчик за положението му и няма как да го изолираш ..............освен това го следи и по температура - и пак йок...................нов ЕГР е доста солен ,но предвид морската вода там ,малко по малко ще соли - около 600 лв е...........когато се слега обаче , трябва да се спазят доста неща и обикновенно трябва да го сложи човек, който е много наясно с този род системи, че после може да стане още по лошо..........трябва и да има необходимата апаратура, чрез която да го настрои както трябва, иначе се получва следното: ти даваш газ, колата почва да набира и в един момент ...............ъъъъъъъъъъъъ, забива нос и е много куц кон,ако въпреки това продължиш да натискаш педала, тогава по някое врем ще зацепип и ще почне да върви много ..............до следващото пускане на газта..след това нещата се зациклят и се повтарят отново и отново...........това е така, тъй като ВГ турбината тръгва да нагнетява , обаче в един момент ЕГР-а отваря напълно и йок,надува си отива през него.............това може да се регулира само софтуерно и да се каже на ЕКУ-то колко и кога да почне да отваря , но тъй като има и адаптивен режим, то той си приема този режим и без комп не става работатс.................освен това и турбото можеш да му кажеш кога да включва и изключвяа, това е също важен момент за вървенето на колата............иначе разчиташ на случайности..........

 

 

Здравейте отново! Вчера сложик нафта с доавка и покарах 10км с високи обороти след коетоо пчистих въздушния филтър,...запалих без филтър форсирах няколко пъти след което колата се отпуши Сега върви както преди но има леко спъване при наемането на колата. Има ли вероятност при по нататъчно каране на колата с дизел с добавка да се изчисти нацяло ЕГР-а, или ще се наложи да се сменя ще видим................

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...