hilll Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 Колеги, споделете с мен правилно ли разсъждавам относно проблеми с климатроника ми. Случи се следното нещо. Климатроника отказава да духа студено след като се нагрее купето силно от слънцето. След като преспи колата на сутринта работи нормално и в последствие отказава в следобедните часове. Това ми се случи три поредни дни. След проверка на системата при специалист ми я допълниха с 200 гр. фреон и сега си работи много добре. Споделих с майстора кога работи климатика и кога не, и той ми каза, че е невъзможно от малкото количество на фреона да прави такъв проблем, някаква друга е причината, но не може да каже каква е, трябва да отида при него когато климатика не ми работи, за да диагностира. Но аз разсъждавам така, незнам дали е правилно: Предполагам че приблизително 500 гр фреон в системата е критично количество, при което компресора не вкючва, за да не се получи проблем. При нагряване на купето, респективно на системата фреона още повече си намаля количеството и не включва компресора, а когато колата е студена сработва. Фреона който е бил в системата ми е бил в някаква критично количество. След пълнене на системата с 200 гр фреон всичко е ОК. Възможно ли е това да е причината или имам някакви други проблеми: например по платката за управление при силно нагряване на купето да не сработва нещо, или някакви датчици? НО СЕГА ПРИ ПЪЛНА СИСТЕМА ВСИЧКО Е ОК! Случвали ли се е на някой сходен проблем?Благодаря Ви ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 (редакция) Колеги, споделете с мен правилно ли разсъждавам относно проблеми с климатроника ми. Случи се следното нещо. Климатроника отказава да духа студено след като се нагрее купето силно от слънцето. След като преспи колата на сутринта работи нормално и в последствие отказава в следобедните часове. Това ми се случи три поредни дни. След проверка на системата при специалист ми я допълниха с 200 гр. фреон и сега си работи много добре. Споделих с майстора кога работи климатика и кога не, и той ми каза, че е невъзможно от малкото количество на фреона да прави такъв проблем, някаква друга е причината, но не може да каже каква е, трябва да отида при него когато климатика не ми работи, за да диагностира. Но аз разсъждавам така, незнам дали е правилно: Предполагам че приблизително 500 гр фреон в системата е критично количество, при което компресора не вкючва, за да не се получи проблем. При нагряване на купето, респективно на системата фреона още повече си намаля количеството и не включва компресора, а когато колата е студена сработва. Фреона който е бил в системата ми е бил в някаква критично количество. След пълнене на системата с 200 гр фреон всичко е ОК. Възможно ли е това да е причината или имам някакви други проблеми: например по платката за управление при силно нагряване на купето да не сработва нещо, или някакви датчици? НО СЕГА ПРИ ПЪЛНА СИСТЕМА ВСИЧКО Е ОК! Случвали ли се е на някой сходен проблем?Благодаря Ви !Колега,един приятел скоро пълни климатик на ситроен и човека му беше казал,че компресора включва дори и в системата да има по-малко от 100 грама фреон при максимум около 700 мисля беше.Незнам при Каризмата как е,но си мисля че 200 грама липса не е проблем.Я дай повече информация,когато отказва да духа студено компресора изобщо включва ли? Редактирано 12 август 2009 от Addicted Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 12 август 2009 Сподели Публикувано 12 август 2009 (редакция) Ако не включва перката на радиатора не чакаи да охлади,пусни климатроника и виж дали върти перката. Редактирано 12 август 2009 от габо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hilll Публикувано 13 август 2009 Автор Сподели Публикувано 13 август 2009 Привет.Когато вкюча на макс кул, вентилатора в купето духа силно но с гореще въздух. Двете перки на радиатора започват да работят, респективно при изключване на климатроника спират-работят си нормално. Компресора не вкючва. Студената тръба която влиза в купето е топла. Но след допълване всичко си работи нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 13 август 2009 Сподели Публикувано 13 август 2009 Компресора е с механично включване от магнити и намотки, не е електронен и трябва да включва и когато в системата мяна въобще фреон когто натиснеш копчето. Проблема е бил, че си имал малко количество фреон и не е смогвало да изстуди в жегата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.