Kiwi Публикувано 17 Май 2009 Сподели Публикувано 17 Май 2009 Здравейте!Взех си нови барабани, че старите са "леко" ръждясали, но се чудя дали сам да си ги сменя или да ходя на майстор?Има ли някаква особеност при смяната на барабана и накладките? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 17 Май 2009 Сподели Публикувано 17 Май 2009 За барабаните няма нищо сложно. Сваляш ръчната, развиваш болтовете, махаш гумата, има едно или две малки винтчета и барабана излиза. Слагаш новия и си ти. За накладките - също не е философия, ако си го правил. Но все пак за тях може и да се изкажат майсторите, защото не съм пипвал галант и все може да има някой особеност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiwi Публикувано 17 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2009 За барабаните няма нищо сложно. Сваляш ръчната, развиваш болтовете, махаш гумата, има едно или две малки винтчета и барабана излиза. Слагаш новия и си ти. За накладките - също не е философия, ако си го правил. Но все пак за тях може и да се изкажат майсторите, защото не съм пипвал галант и все може да има някой особеност.Значи ще се пробвам! Под накладки имах предвид задните челюсти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 Май 2009 Сподели Публикувано 17 Май 2009 Значи ще се пробвам! Под накладки имах предвид задните челюсти.Особеностите са 2: големината на гайката и клеясването на барабана... Иначе не пречи да се пробваш... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 Май 2009 Сподели Публикувано 17 Май 2009 Значи ще се пробвам! Под накладки имах предвид задните челюсти.Че тя Тойота Аурис не е ли с дискове отзад бре???... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiwi Публикувано 17 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2009 Че тя Тойота Аурис, не е ли с дискове отзад бре ???... :DВзех един, да пробвам прословутия Галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiwi Публикувано 17 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 17 Май 2009 Особеностите са 2: големината на гайката и клеясването на барабана... Иначе не пречи да се пробваш...Какво се има в предвид "големината на гайката"? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 Май 2009 Сподели Публикувано 17 Май 2009 Какво се има в предвид "големината на гайката"? Ами има се предвид, че ти трябва големичък ключ, но отдавна не помня кой. Виж ТУК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 Май 2009 Сподели Публикувано 17 Май 2009 Ами има се предвид, че ти трябва големичък ключ, но отдавна не помня кой.Като не помниш, питай бре...Отпред е с гайка 32мм., а отзад е с 30мм... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 Май 2009 Сподели Публикувано 17 Май 2009 Като не помниш, питай бре...Отпред е с гайка 32мм., а отзад е с 30мм...Има кой да пита, бат Марине, пък и да не пита, ти ще му кажеш... Тая гайка се отвива с бая зор и ключ 30 колега Киви, не е зле да си приготвиш една поне еднометрова тръба за целта... :icon_clap: Упех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiwi Публикувано 19 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2009 Има кой да пита, бат Марине, пък и да не пита, ти ще му кажеш... Тая гайка се отвива с бая зор и ключ 30 колега Киви, не е зле да си приготвиш една поне еднометрова тръба за целта... :icon_clap: Упех!Смених ги. Махнах колелото, дръпнах барабана и той си излезе. Няма болтче, което да го държи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 Май 2009 Сподели Публикувано 20 Май 2009 Смених ги. Махнах колелото, дръпнах барабана и той си излезе. Няма болтче, което да го държи. Има, разбира се, и не е болт, а е гайка и тя е с 30мм. Ти си сменил капаците на барабаните, тоест не си разглобявал самия шенкел и задната главина... Останах с впечатление, че ще сменяш повече неща... А ако самият барабан се е отлепил без много-много зор, значи си късметлия... Или някой скоро е сменял задни накладки :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.