Премини към съдържание

Смяна на Галанта


Препоръчано мнение

Здравейте, решил съм да си сменям Галанта със по-напомпания му събрат - 2.5, но не знам с каква скоростnа кутия да е. Изчетох доста теми от форума, но мненията са противоречиви. В интерес на истината съм се насочил към обикновения автоматик (без типтроника). Моля за мнения и съвети, защото доста колеги казват, че автомата бил калпав! Галанта, към който съм се насочил, е '99г. внос от Швейцария на 181000км., със всички сервизни документи и преглед за 2009г. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, решил съм да си сменям Галанта със по-напомпания му събрат - 2.5, но не знам с каква скоростnа кутия да е. Изчетох доста теми от форума, но мненията са противоречиви. В интерес на истината съм се насочил към обикновения автоматик (без типтроника). Моля за мнения и съвети, защото доста колеги казват, че автомата бил калпав! Галанта, към който съм се насочил, е '99г. внос от Швейцария на 181000км., със всички сервизни документи и преглед за 2009г. Благодаря предварително.

 

Това като да е най-неправилният избор от гледна точка на надеждност. Поне типтроник си вземи, щом държиш да си с автоматична кутия. Няма кой да ти направи диагностика на скоростите без да свали и разглоби кутията, а това, сам разбираш, няма как да стане евтино и лесно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще си вземаш автомат с двигател 2.5 по-добре гледай да е с типтроник. Обикновеният автомат явно е слаб за този двигател и след 200000 км създава проблеми. Освен това почти сигурно е че тази кола, която си харесал не е произведена 99 година, защото почти всичките оттогава са с типтроник.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще си вземаш автомат с двигател 2.5 по-добре гледай да е с типтроник. Обикновеният автомат явно е слаб за този двигател и след 200000 км създава проблеми. Освен това почти сигурно е че тази кола, която си харесал не е произведена 99 година, защото почти всичките оттогава са с типтроник.

11.98г. е Галанта, и аз това гледах, но типтроника е с 3 хилки отгоре, със същите екстри и пак комби, поне тези който са в мобиле.бг

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това като да е най-неправилният избор от гледна точка на надеждност. Поне типтроник си вземи, щом държиш да си с автоматична кутия. Няма кой да ти направи диагностика на скоростите без да свали и разглоби кутията, а това, сам разбираш, няма как да стане евтино и лесно.

Мислех го тоя вариант с типтроника, но е доста по-скъп. А с ръчните скорости как е, разбрах че ти си с такива? А и мисля да купя големия звяр преди да съм продал моя, та и парите ще са ми кът!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, решил съм да си сменям Галанта със по-напомпания му събрат - 2.5, но не знам с каква скоростnа кутия да е. Изчетох доста теми от форума, но мненията са противоречиви. В интерес на истината съм се насочил към обикновения автоматик (без типтроника). Моля за мнения и съвети, защото доста колеги казват, че автомата бил калпав! Галанта, към който съм се насочил, е '99г. внос от Швейцария на 181000км., със всички сервизни документи и преглед за 2009г. Благодаря предварително.

Галанта, ако е от 1999г. с 2.5 V6 мотора, то трябва да е с фейслифта и автоматика трябва да е типтроник.

Ако наистина си чел другите теми свързани с кутиите на Галанта, трябваше да ти стане ясно, че за големия мотор не се препоръчва обикновения автоматик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислех го тоя вариант с типтроника, но е доста по-скъп. А с ръчните скорости как е, разбрах че ти си с такива? А и мисля да купя големия звяр преди да съм продал моя, та и парите ще са ми кът!

 

Даже два имам с ръчни скорости. И те имат стандартни проблеми, свързани с лагерите на първичния вал, но за около 500 лв. заедно с работата нещата се оправят за много дълъг период от време. Докато ремонт на автоматика е близо 4 пъти по-скъп. Зависи какво ти е на сърце, аз съм фен на ръчките, ако нямаш много сериозна причина за автомат, а и парите ти са кът, по-добре вземи ръчка, че да ти останат пари за повдигачи и обслужване, защото 6а13 е доста по-скъп за обслужване. Едни свещи са ти над 200 лв. например.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даже два имам с ръчни скорости. И те имат стандартни проблеми, свързани с лагерите на първичния вал, но за около 500 лв. заедно с работата нещата се оправят за много дълъг период от време. Докато ремонт на автоматика е близо 4 пъти по-скъп. Зависи какво ти е на сърце, аз съм фен на ръчките, ако нямаш много сериозна причина за автомат, а и парите ти са кът, по-добре вземи ръчка, че да ти останат пари за повдигачи и обслужване, защото 6а13 е доста по-скъп за обслужване. Едни свещи са ти над 200 лв. например.

За поддръжката съм на ясно, аз по сегашната кола съм набил близо 2500лв за консумативи, окачване и т.н. А парите са ми наистина са кът но за момента, след месец като ми тръгне сезона на морето ще сменям всичко необходимо. Намерих един чуден Галант от Швейцария с ръчка и ме грабна, та май той ще е. Вдруги ден ще се вейна до София да го поогледам, а и ще се наложи май да звънна на Пламен, да го погледне специалист-разбирач все пак!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...