Премини към съдържание

Проблем с колана


Препоръчано мнение

Днес излизам с Мицу и ха да сложа колана и засече и ни напред ни назад.Има ли някой представа какво трябва да се направи или се сменя машинката с нова?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Машинката за колана е развалена и ще трябва да се сменя явно.Някой да има представа дали от задните колани става?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В закопчалката или в колонката засече?

Ако е в колонката го дръпни рязко и пробвай след това дали няма да се раздвижи.

Най-вероятно мястото на проблема трябва да се разглоби, за да се отстрани проблема, ако не стане.

...

Разглоби машинката или бръкни с нещо вътре за да видиш защо не влиза. Ако не става си вземи машинка от някоя на части. Като се сваля ако е с пиропатрон (не е май) трябва да се откачи акумолатора и да се чака5мин преди да се почне. Закопчалката има шанс да стане и от друга кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо да кажа,че е в колоната и има пиропатрон.Значи точно машинката е засякла и намерих за сега една от задна седалка,но не зная дали ще стане,а точно това е другото ,което ме интересува.Някой ако знае от къде и как мога да си намеря търсената част да помага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно ще стане. Възможно е захващането на самата машинка да е малко по-различно. Свали твоята, премери и питай в някоя тема за каризма на части.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А ще може ли да се синхронизира системата за сигурност със задействането на пиропатрона към колан от друг модел :mitsu-smiley: ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще може. Патрона ще е същия. Вероятно захващането на машинката е друго, дължината на колана или височината ѝ. Става за въпрос за това в колонката нали? Според мен 99% ще стане, но вероятно с приправяне. Защо не се пробва при някой "майстор" какво ще каже. До колкото разбрах е механичен проблема, ограничителя който е вътре ще е заседнал и вероятно може да се оправи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм ходил при майстор , защото много станаха почивните дни и след като минат ще ида. Да, става въпрос за машинката в колонката. Дано не ме спират полицаи, че да си свърша работата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко по таблото е изрядно.Никакъв признак на проблем. Патронът е здрав.Изключил съм го от системата.За поставянето ще го мислим как ще стане.Ако трябва да идвам до Пловдив?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SRS свети на таблото до момента в който завъртя ключа и запаля двигателя.После си изгасва лампата.А всъщност той не би ли трябвало да е опасен когато е към мрежата/сега не е/?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ахааа.....Значи ако съм те разбрал правилно, в момента буксата на патрона на колана е изключена и SRS-а ти изгасва когато запалиш......Е няма как да стане, явно тази система е обработвана нещо....... И лампата е свързана с някоя друга. Я огледай внимателно като запалиш дали SRS-а не изгасва заедно с някоя друга лампа едновременно. Примерно тази за маслото..... или за акумулатора. Остави я да седи само на контакт да видим след 20сек дали ще изгасне сама.......Разпитвам защото така колан блокира ако е гръмнал патрона.....А за да гръмне трябва да има удар. За да не свети лампата при това положение (където явно има записана грешка в системата)........ :icon_blush:

Я огледай първо лампата с коя заедно загасва(къде са сложили мостче) и да видим......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лампата изгасва заедно с тази на еърбега.Толкова ли е скъп този колан ,че ми искат над 120лева?

 

Чакай, чакай, нещо бъркаш. Лампата SRS е една и е за коланите и еърбега. Тя светва при контакт и след това трябва да угасне. Но ако има проблем, не угасва или светва отново. Ако си откачил патрон или възглавница, лампата трябва да свети. Ако угасва при откачен патрон, това означава, че системата за контрол не работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е те това имах предвид.......Значи SRS системата ти е развалена (тя включва колани с пиропатрони, въздушни възглавници за шофьора и пътника и т.н.).......Та тази система си има лампа която светва при неизправност......За да се продаде колата обаче е много по-лесно тази лампа да се отреже и да се свърже към друга (в случая към ABS-а), естественно с цел да се направи измама........Те това имах предвид от самото начало. А сега.....това че ти е блокирал колана ти е най-малкия проблем. От тук на сетне се почва по стандартния начин...диагностика , търсене на маистори, разглобяване , смяна на елементи, евентуално смяна или препрограмиране на компютъра........И всичко това ако трябва тази система да се направи да работи. Ако ли пък не, то тогава разглобявай механизма на колана, отстрани на оста, има механизъм за заклинване.....или три ролки или три съчми като от лагер. Махаш ги и си свиркаш..... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има ли как ако дойда в Пловдив да ми помогнете да оправим системата?И ако премахнем пиропатроните еърбеговете ще функционират ли или до там с тях?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те аирбаговете в момента така или иначе не деистват.......Мога да оправя системата, със без колани, пиропатрони или както си го изберете......Не мога да оправя компютъра за управление на SRS-а, ако се наложи......Но това ще се наложи в случай че автомобила е блъскан, преди да се прегледа всичко няма как да се каже. Гледам че сте от Сливен, има вероятност неделя да съм из вашия регион, в профила ми има телефона. Обадете ми се ще я погледна на място, ако се наложи ремонт тогава ще се разкарвате до Пловдив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ще се радвам ако се видим и се запознаем.В събота и неделя ще съм на линия за среща.Мобилния ви го записах. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ABS-а светва, когато дадеш на контакт, и след секунди угасва. Когато запалиш двигателя, отново светва и пак угасва след секунди. Прави ли и SRS-то така?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето нещо интересно за мен днес.Отивам в оторизиран сервиз на Мицубиши в Сливен-Дарс Ауто за диагностика на автомобила.След 20-30минути преглед излезе човекът и ми обясни,че трябва да се направи още по-обстоен преглед -диагностика в друг удобен за мен ден.Оказало се,че в действителност компютърът показва много грешки в системата за сигурност.Оказа се ,че пиропатронът е задействан преди време и машинката на колана се деформира в следвствие на това и по принцип не подлежи на ремонт.Та от този служител на сервиза излиза ,че блокът на системата изобщо не става ,ч той е около 600лева и всеки колан се подменя или 4 колана по около 300лева за брой в комплект с пиропатроните сумата е около 1800лева и това за да функционира системата ефективно .Много хубаво е да имаш сигурен автомобил!А в действителност дали всичко това е за смяна?Аз не присъствах на прегледа,защото просто не пускат да се влезе.И ако поискат хорицата да се плати за труд,какво правим?Викам си колко от нас имат наистина система за сигурност на която могат да разчитат?Алтернативи винаги има и аз лично вярвам повече на нея.И тайно се надявам , че човек от форума вече е готов да помогне. :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето нещо интересно за мен днес........

 

Опитай се да разбереш дали колата е блъскана или патрона е гръмнал по други причини. А за възглавниците какво казаха? И иди до Милен - не ти е толкова далеч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...