al5577 Публикувано 18 октомври 2005 Сподели Публикувано 18 октомври 2005 Цяло лято датчика за температурата на водата в радиатора беше на мин. и само на извънградско леко се изместваше. През зимата ще е по-зле. Това нормално ли е? Перката на радиатора се върти постоянно. Да я спирам ли или да карам с ушанка? :D Някакви предложения за "по-топла" зима? Thanks Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 18 октомври 2005 Сподели Публикувано 18 октомври 2005 Имах същия проблем и той се казваше термостат. След смяната му всичко е ОК. Ако е дизел е срамота да е студено :( Хората ни викат на колите "печки"Перката не пипай! При спрян мотор я завърти с ръка. Трябва да се върти с леко съпротивление в съединителя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al5577 Публикувано 19 октомври 2005 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2005 Имах същия проблем и той се казваше термостат. След смяната му всичко е ОК. Ако е дизел е срамота да е студено :( Хората ни викат на колите "печки"Перката не пипай! При спрян мотор я завърти с ръка. Трябва да се върти с леко съпротивление в съединителя Luka приятелю,"печка" е! И сега ако ми кажеш къде се намира за да го сменя :first: . ПП. By the way имаш ли e-mail? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 19 октомври 2005 Сподели Публикувано 19 октомври 2005 Luka приятелю,"печка" е! И сега ако ми кажеш къде се намира за да го сменя :first: . ПП. By the way имаш ли e-mail? Хващаш долния маркуч от радиатора и той ще те заведе право при него. Държат го две гайки, но мястото е кофти. Освен това се и настройва, но едва ли при тебе случая е такъв. Сменяй!и-мейла трябва да е в профила?!?hurricane18@abv.bg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al5577 Публикувано 20 октомври 2005 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2005 Хващаш долния маркуч от радиатора и той ще те заведе право при него. Държат го две гайки, но мястото е кофти. Освен това се и настройва, но едва ли при тебе случая е такъв. Сменяй!и-мейла трябва да е в профила?!?hurricane18@abv.bg :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 20 октомври 2005 Admin Сподели Публикувано 20 октомври 2005 Има вариант да е направило "въздушна възглавница". Ако парното духа студено трябва да се обезвъздуши системата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 21 октомври 2005 Сподели Публикувано 21 октомври 2005 Има вариант да е направило "въздушна възглавница". Ако парното духа студено трябва да се обезвъздуши системата. Тц, нашето си е трактор, Big Boss :D Няма специална технология за обезвъздушаване, просто капачката на радиатора си е най високата точка и по естествения наклон на маркучите...та там :icon_thumbup: Огромния двигателен отсек дава И това предимство. За сравнение погледни мястото(или по-скоро липсата му) под капака на един Ситроен ХМ например... :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 21 октомври 2005 Admin Сподели Публикувано 21 октомври 2005 Luka, тези модели нямат клапа за обезвъздушаване, но преди няколко месеца имах такъв случай. Някой преди това е решил да сменя цялата система. Не беше отворил парното и нали се сещаш какво се беше случило :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al5577 Публикувано 22 октомври 2005 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2005 Хващаш долния маркуч от радиатора и той ще те заведе право при него. Държат го две гайки, но мястото е кофти. Освен това се и настройва, но едва ли при тебе случая е такъв. Сменяй!и-мейла трябва да е в профила?!?hurricane18@abv.bg Трябва ли да махам помпата на сервото? :icon_hmm: Втората гайка е точно под него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Luka Публикувано 22 октомври 2005 Сподели Публикувано 22 октомври 2005 Трябва ли да махам помпата на сервото? :icon_hmm: Втората гайка е точно под него.Свалял съм термостата и без да свалям помпата, но си е кофти особено при сглобяването. Както си решиш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jelqzkov Публикувано 16 декември 2009 Сподели Публикувано 16 декември 2009 Здравейте колеги. И аз имам проблем с парното. Просот не топли, едно на ръка че климатика не работи, него ще го излекува мастора. НО парното въобще не топли, колата си загрява много добре но парното не тръгва, духа но студено. И аз ли трябва да обезвъздушавам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 декември 2009 Сподели Публикувано 18 декември 2009 Здравейте колеги. И аз имам проблем с парното. Просот не топли, едно на ръка че климатика не работи, него ще го излекува мастора. НО парното въобще не топли, колата си загрява много добре но парното не тръгва, духа но студено. И аз ли трябва да обезвъздушавам?Първо вижте дали клапата за студен или топъл въздух се движи, не от врътката, а от долу ,под джапката и по към центъра на таблото, ако сте с климатик или климатроник, то тя се управлява от ел. моторче, което може да е сдало багажа, или пък просто да се е разкачила щангичката, която бута/дърпа клапата...........Ако не е от това, така и така сте го поразглобили, вижте и махнете поленовия филтър и от там с пръсти пипнете питата на парното , ако е топла, значи нещо друго е станало , ако не е топпла, тогава по някаква причина не влиза вода в нея, естествено това се прави при загрял мотор...........Ако не е топла/гореща, то погледнете маркучите за парното, те се наммират при мотора и единия им край е от към блока и главата, а другия им край влиза в диафрагмата на автомобила, т.е. това, което дели мотора от купето..........ако те са студени, значи имате проблем с главата или блока, или пък по някаква причина не идва вода до там............ако са топли и въпреки това нямате парно, то тогава вероятно става дума за запушена пита на парното ............може да разкачите маркучите и да видите какво става там.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sithius Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 (редакция) Здравейте колеги. И аз имам проблем с парното. Просот не топли, едно на ръка че климатика не работи, него ще го излекува мастора. НО парното въобще не топли, колата си загрява много добре но парното не тръгва, духа но студено. И аз ли трябва да обезвъздушавам? Колега и при мен беше така.Само с две думи.....беше толково задръстено,че се наложи с шило да се препробиват отворите-естествено от майстор.Ако искаш пиши на ЛС и ще ти пратя координати.12 часа = парно за 100 зими! Редактирано 10 януари 2010 от sithius Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.