Премини към съдържание

Колеги дайте акъл че направо се шашнах


Марто

Препоръчано мнение

Аз в една подобна тема бях писал, че нищо не става с тези ремонти комплекти, защото проблема не е в гумичките, а в шуплите, които се образуват в цилиндърчето.....

Ама кой да чете.....

 

 

Сещам се за въпросната темата и тогава я четох с особено внимание. До колкото си спомням обаче, твоето мнение срещна отпор, предвид това, че подобни шупли по самото цилиндърче се получавали на коли, по-стари от нашите.

Сега моето цилиндърче е почистено, измито и продухано, но дали цялата процедура е постигнала ефекта който търся, времето ще покаже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно една такава интервенция при мен изкара не повече от 6 месеца, затова все повече започвам да се замислям за чисто нова помпа на смешни пари. Може би вече и е дошло времето и ремонтният комплект не върши работа. :icon_hmm: А какви елементи точно включва ремонтния комплект?

Ами ако ти е било много износено цилиндърчето, каквато и част да сложиш, няма да изкара дълго. Обикновено точно това и гледам като отворя помпите, как са износени не само цилиндъра, а и буталото, ако има съмнения - казвам му на клиента, ако ли нямам - просто си слагам новия ремонтен комплект и готово............. сега, има и една малка вероятност да не стане или просто да не се види износването, ноо.............

Ремонтния комплект включва буталцето, гумичката, която е нанизана заводско на буталцето, пружинката, зегерката, шпинела с регулирането и маншочето........ т.е. всичко ,което ти трябва,като на буталцето има и клапанче, което е неразделна част от буталото...........

Освен това, ако има износване на цилиндъра, който пък е самата помпа, пак се прави, аз на няколко колеги съм слагал ризи, така че да е всичко гладко, а в същото време и да е със същите размери, така с новия рем. комплект нещата си идват както трябва............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако ти е било много износено цилиндърчето, каквато и част да сложиш, няма да изкара дълго. Обикновено точно това и гледам като отворя помпите, как са износени не само цилиндъра, а и буталото, ако има съмнения - казвам му на клиента, ако ли нямам - просто си слагам новия ремонтен комплект и готово............. сега, има и една малка вероятност да не стане или просто да не се види износването, ноо.............

Ремонтния комплект включва буталцето, гумичката, която е нанизана заводско на буталцето, пружинката, зегерката, шпинела с регулирането и маншочето........ т.е. всичко ,което ти трябва,като на буталцето има и клапанче, което е неразделна част от буталото...........

Освен това, ако има износване на цилиндъра, който пък е самата помпа, пак се прави, аз на няколко колеги съм слагал ризи, така че да е всичко гладко, а в същото време и да е със същите размери, така с новия рем. комплект нещата си идват както трябва............

 

Значи би трябвало да се предположи, че на цилиндърчето му е нямало нищо, защото при теб сменях ремонтния комплект, а ти казваш, че предварително оглеждаш състоянието на помпичката. Проблемът при мен се състоеше в това, че буталцето не изхвърляше до край, в следствие на което, в доста голяма част от шофирането ефекта бе, че карам на полусъединител - колата много реве, а не набира (което е нормално в случая). Освен почистване и продухване на цилиндърчето се наложи и леко разпъване на пружината. Друго което се бе случило е, че спирачната течност бе помътняла доста и при замерване на състоянието и, уреда показа абсолютна загуба на свойства. А съответно след смяната и с нова течност, съединителят се загуби и не се появи дори и след час помпене, което пък провокира свалянето и почистването й.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи би трябвало да се предположи, че на цилиндърчето му е нямало нищо, защото при теб сменях ремонтния комплект, а ти казваш, че предварително оглеждаш състоянието на помпичката. Проблемът при мен се състоеше в това, че буталцето не изхвърляше до край, в следствие на което, в доста голяма част от шофирането ефекта бе, че карам на полусъединител - колата много реве, а не набира (което е нормално в случая). Освен почистване и продухване на цилиндърчето се наложи и леко разпъване на пружината. Друго което се бе случило е, че спирачната течност бе помътняла доста и при замерване на състоянието и, уреда показа абсолютна загуба на свойства. А съответно след смяната и с нова течност, съединителят се загуби и не се появи дори и след час помпене, което пък провокира свалянето и почистването й.

Ами по принцип казвам на хората какво й е текущото състояние, може би и на теб съм казал тогава, но............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...