Thel Публикувано 19 април 2009 Сподели Публикувано 19 април 2009 Аз в една подобна тема бях писал, че нищо не става с тези ремонти комплекти, защото проблема не е в гумичките, а в шуплите, които се образуват в цилиндърчето.....Ама кой да чете..... Сещам се за въпросната темата и тогава я четох с особено внимание. До колкото си спомням обаче, твоето мнение срещна отпор, предвид това, че подобни шупли по самото цилиндърче се получавали на коли, по-стари от нашите. Сега моето цилиндърче е почистено, измито и продухано, но дали цялата процедура е постигнала ефекта който търся, времето ще покаже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 април 2009 Сподели Публикувано 19 април 2009 Именно една такава интервенция при мен изкара не повече от 6 месеца, затова все повече започвам да се замислям за чисто нова помпа на смешни пари. Може би вече и е дошло времето и ремонтният комплект не върши работа. :icon_hmm: А какви елементи точно включва ремонтния комплект?Ами ако ти е било много износено цилиндърчето, каквато и част да сложиш, няма да изкара дълго. Обикновено точно това и гледам като отворя помпите, как са износени не само цилиндъра, а и буталото, ако има съмнения - казвам му на клиента, ако ли нямам - просто си слагам новия ремонтен комплект и готово............. сега, има и една малка вероятност да не стане или просто да не се види износването, ноо.............Ремонтния комплект включва буталцето, гумичката, която е нанизана заводско на буталцето, пружинката, зегерката, шпинела с регулирането и маншочето........ т.е. всичко ,което ти трябва,като на буталцето има и клапанче, което е неразделна част от буталото...........Освен това, ако има износване на цилиндъра, който пък е самата помпа, пак се прави, аз на няколко колеги съм слагал ризи, така че да е всичко гладко, а в същото време и да е със същите размери, така с новия рем. комплект нещата си идват както трябва............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 19 април 2009 Сподели Публикувано 19 април 2009 Ами ако ти е било много износено цилиндърчето, каквато и част да сложиш, няма да изкара дълго. Обикновено точно това и гледам като отворя помпите, как са износени не само цилиндъра, а и буталото, ако има съмнения - казвам му на клиента, ако ли нямам - просто си слагам новия ремонтен комплект и готово............. сега, има и една малка вероятност да не стане или просто да не се види износването, ноо.............Ремонтния комплект включва буталцето, гумичката, която е нанизана заводско на буталцето, пружинката, зегерката, шпинела с регулирането и маншочето........ т.е. всичко ,което ти трябва,като на буталцето има и клапанче, което е неразделна част от буталото...........Освен това, ако има износване на цилиндъра, който пък е самата помпа, пак се прави, аз на няколко колеги съм слагал ризи, така че да е всичко гладко, а в същото време и да е със същите размери, така с новия рем. комплект нещата си идват както трябва............ Значи би трябвало да се предположи, че на цилиндърчето му е нямало нищо, защото при теб сменях ремонтния комплект, а ти казваш, че предварително оглеждаш състоянието на помпичката. Проблемът при мен се състоеше в това, че буталцето не изхвърляше до край, в следствие на което, в доста голяма част от шофирането ефекта бе, че карам на полусъединител - колата много реве, а не набира (което е нормално в случая). Освен почистване и продухване на цилиндърчето се наложи и леко разпъване на пружината. Друго което се бе случило е, че спирачната течност бе помътняла доста и при замерване на състоянието и, уреда показа абсолютна загуба на свойства. А съответно след смяната и с нова течност, съединителят се загуби и не се появи дори и след час помпене, което пък провокира свалянето и почистването й. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 април 2009 Сподели Публикувано 20 април 2009 Значи би трябвало да се предположи, че на цилиндърчето му е нямало нищо, защото при теб сменях ремонтния комплект, а ти казваш, че предварително оглеждаш състоянието на помпичката. Проблемът при мен се състоеше в това, че буталцето не изхвърляше до край, в следствие на което, в доста голяма част от шофирането ефекта бе, че карам на полусъединител - колата много реве, а не набира (което е нормално в случая). Освен почистване и продухване на цилиндърчето се наложи и леко разпъване на пружината. Друго което се бе случило е, че спирачната течност бе помътняла доста и при замерване на състоянието и, уреда показа абсолютна загуба на свойства. А съответно след смяната и с нова течност, съединителят се загуби и не се появи дори и след час помпене, което пък провокира свалянето и почистването й.Ами по принцип казвам на хората какво й е текущото състояние, може би и на теб съм казал тогава, но............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.